آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار شماره گیر خودکار سال 2020

دسامبر 5, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

شما در حال برقراری تماس های زیادی هستید ، اما منجر به تبدیل شدن نمی شود و نمایندگان مکالمه را از دست می دهند.

اینها تنها دو دلیل است که هر مشاغلی که به دنبال رشد است باید از نرم افزار شماره گیر خودکار استفاده کند. هزاران کار دستی تکراری – نه فقط شماره گیری – را به طور خودکار انجام می دهد و تجربه افراد درگیر را بهینه می کند.

از این طریق نمایندگان می توانند کاملاً بر مشتری تمرکز کنند.

مدیران با یک نگاه KPI های زمان واقعی می گیرند.

و مشتریان هرگز تماس تلفنی ساعت 2 بامداد دیگر دریافت نمی کنند.

آنچه من می گویم این است: همه این محصولات را دوست دارند.

در اینجا شش گزینه برتر نرم افزار شماره گیر خودکار در بازار وجود دارد. آنها به شرکت ها کمک می کنند تا در هر ساعت با تعداد بیشتری از هدایای با کیفیت بالا ، نمایندگی های ارتباطی خود را تغییر دهند و نمایندگان را به هم متصل کنند.

کدام یک برای شما مناسب است؟ بگذارید بفهمیم

6 گزینه برتر برای نرم افزار شماره گیر خودکار

  1. تلفن سوز – بهترین برای تیم های از راه دور
  2. VanillaSoft – بهترین برای فروشهای خارج از کشور
  3. Voicent Cloud – بهترین نرم افزار شماره گیر خودکار
  4. Mojo – بهترین برای فروش SMB
  5. RingCentral – بهترین مورد برای انطباق
  6. Kixie – بهترین حالت برای حضور محلی

چگونه بهترین نرم افزار شماره گیر خودکار را برای خود انتخاب کنیم

شماره گیرهای خودکار لیستی از شماره ها را از یک لیست مخاطب از پیش تعیین شده فراخوانی می کنند. به محض پاسخ تماس ، شماره گیر خودکار پیام از قبل ضبط شده را پخش می کند یا تماس را به نماینده منتقل می کند.

ساده به نظر می رسد

و این تا زمانی است که به فکر چندین عامل با شماره های 70 تا 80 می افتید هر ساعت.

به همین دلیل است که شماره گیرهای اتومبیل محبوب با ابزارهای اضافی برای کمک به نمایندگان در مدیریت لیست های تماس ، ذخیره اطلاعات و انتقال هدایت های قابل ردیابی از طریق خط لوله ارائه می شوند.

در اینجا ویژگی های اصلی وجود دارد که شما می خواهید هنگام ارزیابی گزینه های خود به آنها توجه کنید.

حالت شماره گیر خودکار

اکثر فروشندگان حالت های شماره گیری متعدد و چندین طیف گسترده را ارائه می دهند.

پیش نمایش شماره گیرها به محض آماده شدن نماینده با یک شماره تماس بگیرید. اطلاعات مربوط به مخاطب به طور خودکار در صفحه نماینده نشان داده می شود.

محرمانه پیشرو به ترتیب خاصی با یک شماره تماس بگیرید. شماره گیرهای پیشرفته پس از یک دوره زمانی از پیش تعیین شده قطع می شوند یا پیامی را ترک می کنند ، به طور خودکار با شماره بعدی در لیست تماس می گیرند.

دیالرهای قدرت همزمان با بیش از یک شماره تماس بگیرید و بر اساس نسبت تماس به نماینده تماس خود را ادامه دهید. می توانید نسبت را به گونه ای پیکربندی کنید که شماره گیر بر اساس تعداد عوامل موجود ، میزان تماس را افزایش یا کاهش دهد.

پیشگوی پیش بینی کننده ها با استفاده از الگوریتم هایی تماس برقرار کنید که در صورت عدم دسترسی هیچ نماینده ای ، احتمال پاسخ کسی را به حداقل برسانید. اساساً ، آنها با توجه به در دسترس بودن عامل پیش بینی شده ، میزان تماس را گاز می دهند.

برای هر حالت یک مکان و زمان وجود دارد. به عنوان مثال شماره گیرهای پیشرونده از ایجاد سرب گیلاس در مواد جلوگیری می کنند.

همچنین شماره گیرهای مترقی هوشمند یا هوشمند خواهید دید. این ها همیشه یک بار با یک شماره تماس می گیرند ، اما لیست مخاطبین براساس داده های مشتری در زمان واقعی به طور فعال اولویت بندی می شوند.

بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر مشتری فرم آنلاین را پر کند ، یک شماره گیر هوشمند پیشرو اطلاعات تماس آنها را در جلوی لیست قرار می دهد و عامل بعدی را در تماس می گذارد.

ویژگی های تماس

با استفاده از ویژگی های ناظر مکالمه مانند:

  • گوش کن: مدیران می توانند تماس را بشنوند
  • نجوا: مدیران می توانند بدون شنیدن مشتری با نماینده صحبت کنند
  • بارج: مدیران می توانند به تماس بپیوندند

درک ارزش این ویژگی ها دشوار است اگر قبلاً از آنها استفاده نکرده اید. مشکلی نیست با قرار دادن خود در جای مشتری هنوز می توانید درباره آنچه مهم است تصمیم خوبی بگیرید.

انتقال گرم یکی از ویژگی های مکالمه است که مشتریان آن را دوست دارند. اساساً ، به نماینده اجازه می دهد تا زمانی که مشتری به نماینده دیگری منتقل می شود ، در خط با مشتری بماند.

انتقال اطلاعات هنگام انتقال گرم بسیار ساده است زیرا هر سه نفر در خط هستند و هیچ خطری وجود ندارد که تماس گیرنده به جایی برود.

به این ترتیب ، هیچ مشتری مجبور نیست وقت خود را برای تکرار اطلاعات به نفر بعدی که با او صحبت می کند تلف کند.

اتوماسیون گردش کار

چه مدت زمان لازم است تا چهار حلقه منتظر بمانید و پیام بگذارید؟ خیلی طولانی است ، به خصوص اگر این اتفاق صدها بار در روز رخ دهد.

با شناسایی پاسخ زنده ، عوامل فقط با افراد واقعی در ارتباط هستند. این باعث صرفه جویی در وقت باورنکردنی می شود.

در صورت عدم پاسخ ، شماره گیر خودکار دارای افت پیام صوتی پیامی را که از قبل ضبط شده در صندوق ورودی قرار می دهد و شروع به شماره گیری شماره جدید می کند.

صدها ساعت در سال ، همین جا است.

در داشبورد عامل ، می توانید گردش کارهای از پیش ساخته شده را با کلیک یک دکمه شروع کنید. یک کمپین استقبال از طریق ایمیل آغاز کنید ، یک قبض ایمن ارسال کنید یا از پخش صوتی برای ارسال پیام ضبط شده به هزاران شماره همزمان استفاده کنید.

بنابراین بسیاری از کارهای زمانبر اکنون دکمه های ساده داشبورد هستند که جریان های کاری بسیار قابل پیگیری را آغاز می کنند.

کلیک. نماینده در تماس بعدی است.

ضبط و گزارش تماس بگیرید

نرم افزار شماره گیر خودکار با CRM خاص خود ، ادغام با CRM های محبوب یا هر دو همراه است.

کاری که قرار است انجام دهد این است که تمام تماس های ضبط شده را با مشتریان خاص متصل کنید ، همه کارهای ذخیره سازی سنتی و پرونده را به طور خودکار انجام دهید.

اگر قبلاً از نرم افزار CRM مورد علاقه خود استفاده می کنید ، یک شماره گیر خودکار پیدا کنید که به راحتی ادغام شود. در غیر این صورت ، نرم افزار شماره گیر خودکار همراه با سیستم مدیریت داخلی CRM یا سرب در خارج از جعبه برای شما بسیار بهتر کار خواهد کرد.

انطباق

قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تلفن (TCPA) و سایر مقررات محدودیت های قانونی در مورد بازاریاب های تلفنی را تعیین کرده است. در واقع ، دعاوی حقوقی robocall می تواند برای یک تماس خسارت پنج رقمی به همراه داشته باشد.

برای تأمین کلیه تعهدات قانونی و حریم خصوصی ، شما می خواهید از نرم افزار شماره گیر خودکار که در پشت صحنه کار می کند اطمینان حاصل کند که فقط با شماره های مناسب تماس می گیرید و هر مکالمه ای را برای مراجعه بعدی به صورت امن ذخیره می کنید.

مقاله مرتبط  زمان مناسب برای یادگیری سئو چه زمانی است؟

خبر خوب این است که بهترین نرم افزار شماره گیر خودکار کمک می کند تا شرکت هایی که از آن استفاده می کنند در آب گرم قرار بگیرند.

به عنوان مثال ، تمام محصولات موجود در این لیست دارای ابزاری هستند تا مطمئن شوند با شماره های موجود در لیست Do not Call (DNC) ملی تماس نمی گیرید.

حواستان به رعایت باشد ، اما زیاد استرس نداشته باشید. با انتخاب نرم افزار شماره گیر خودکار از فروشندگان برتر ، می دانید که محصولی تهیه می کنید که بسیاری از مشاغل دیگر را ایمن نگه داشته است.

انواع مختلف نرم افزار شماره گیر خودکار

دو دسته خدمات مجزا وجود دارد که شامل نرم افزار شماره گیر خودکار است. اینها هستند:

  • سیستم عامل های خرید و فروش
  • تماس با نرم افزار مرکز

فقط با مشاهده نام این دسته ها ، ممکن است ایده خوبی از نوع نرم افزار شماره گیر خودکار داشته باشید.

بسترهای نرم افزاری فروش

نرم افزار شماره گیر خودکار بخشی از یک کمپین است. سیستم عامل های تعامل با فروش ابزارهای دیگری را برای انجام اقدامات موثر در سطح مقیاس به شما می دهند. به طور معمول ، این سیستم عامل های شماره گیری خروجی هستند ، اگرچه برخی از آنها با عملکرد ورودی ارائه می شوند.

ممکن است تعجب آور باشد که چه تعداد ابزار بازاریابی و فروش دیگر ، حتی با اشتراک های سطح پایه ، در آن گنجانده شده است.

ممکن است پاسخگوی خودکار ایمیل ، ابزارهای تولید سرب و قابلیت مسیریابی تماس به کانالهای دیگر مانند متن یا چت دریافت کنید.

بین فروشندگان ، تنوع زیادی در حالت شماره گیری ، قابلیت مکالمه و اتوماسیون گردش کار وجود دارد. شما به دنبال چیزی هستید که در مقیاس مقرون به صرفه باشد و نمایندگان خود را از پشتیبانی مورد نیاز خود برخوردار کنید.

سوالاتی که باید بپرسید عبارتند از:

  • این بستر چگونه در روند فروش شرکت شما جای می گیرد؟
  • آیا ابزارهایی دارد که نمایندگان شما برای کمک به مشتریان و ردیابی آنها از یک مرحله به مرحله دیگر نیاز دارند؟

ممکن است یک پلت فرم مشارکت در فروش پیدا کنید که برای یک کمپین شماره گیری خودکار غیر فروش خوب کار کند – جمع آوری کمک مالی به ذهن شما خطور می کند ، یا پیام های از قبل ضبط شده برای قرارهای پزشک را می گذارد.

تماس با نرم افزار مرکز

نرم افزار مرکز تماس قبلاً “نرم افزار مرکز تماس” نامیده می شد ، اما مشتریان مدرن از طریق تلفن ، پیام کوتاه ، اجتماعی ، چت و غیره با آنها تماس می گیرند. این مرکز برای رسیدگی به مراکز تماس ورودی ، خروجی یا ترکیبی تنظیم شده است که ارتباطات را از هر دو جهت انجام می دهند.

نرم افزار شماره گیر خودکار که همراه با راه حل های مرکز تماس است تقریباً مشابه آنچه با یک سیستم عامل تعامل فروش دریافت می کنید. تفاوت عمده این است که شما عملکرد تماس ورودی بیشتری خواهید داشت.

اگر استراتژی مبارزات انتخاباتی شما بیشتر به ارتباطات ورودی متکی است ، نرم افزار مرکز تماس بهتر از شماره گیرنده فروش می تواند شماره گیر خودکار شما را تکمیل کند.

نرم افزار مرکز تماس همچنین در تمرکز کلیه ارتباطات شرکت در یک مکان واحد بسیار بهتر است. این می تواند در جلوگیری از سیلوهای اطلاعاتی مهم باشد.

اگر نگران تماس های ورودی نیستید و از قبل ابزاری در اختیار دارید که ارتباطات را در شرکت شما متمرکز می کند ، یک سیستم عامل خرید فروش تمام آنچه برای نرم افزار شماره گیر خودکار نیاز دارید است.

اگر بیش از این نیاز دارید ، یک راه حل مرکز تماس بهترین نیاز شما را برآورده می کند.

شماره 1 – تلفن سوز – بهترین برای تیم های از راه دور

Phoneburner ، به عنوان یک شرکت ، از سال 2008 یک تیم 100٪ از راه دور بوده است. آنها می دانند زندگی برای یک نیروی کار توزیع شده چگونه است و آنها یک بستر نامزدی برای فروش طراحی کرده اند که مناسب آن است.

لیدهای جدید توسط LeadStream ، سیستم هوشمند توزیع سرب Phoneburner به طور خودکار به سمت عامل مناسب هدایت می شوند.

استفاده از آن آسان و قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید سیستم را برای توزیع سرنخ با توجه به فرآیندهای کسب و کار خود پیکربندی کنید.

این صرفه جویی در وقت و ویژگی بسیار مهمی برای تیم هایی است که مدیر فقط چند میز کار ندارند.

یکی از مواردی که من واقعاً دوست دارم این است که اشتراک گذاری مطالب مانند اسکریپت های تلفن و الگوهای ایمیل برای همکاران آسان است. آنها همچنین می توانند پیکربندی های دکمه را به اشتراک بگذارند ، بلافاصله عوامل جدید را با گردش کار با یک کلیک ایجاد کنند تا متناسب با بهترین روش ها باشد.

حتی اگر این یک نرم افزار سازمانی باشد ، می توانید دقایقی پس از خرید Phoneburner را داشته باشید.

پلت فرم خرید و فروش قوی هر آنچه را که نیاز دارید فراهم می کند ، از جمله:

  • شماره گیر برق و پیش نمایش
  • شناسه تماس گیرنده محلی
  • رها کردن پیام صوتی
  • ایمیل های قابل پیگیری
  • CRM بومی
  • بیش از 150 ادغام
  • پشتیبانی پیامکی (به صورت افزودنی در دسترس است)

قیمت گذاری Phoneburner پیچیده نیست. هزینه اشتراک سالانه 1512 دلار است که هر کاربر در ماه به 126 دلار می رسد. این تخفیف 15 درصدی در ازای ماهانه 149 دلار برای هر کاربر دارد.

قیمت برچسب بالاتر از برخی است ، اما این تمام هزینه ای است که شما می پردازید.

این شماره گیری کاملاً نامحدود را ارائه می دهد و هیچ هزینه اضافی ماهانه – بدون هزینه راه اندازی ، هزینه استفاده یا هر دقیقه هزینه ندارد.

حسابهای سرپرست رایگان هستند مگر اینکه از شماره گیر خودکار استفاده کنند. آنها از طریق یک پورتال اختصاصی از ویژگی های پیشرفته گزارشگری مانند تابلوهای امتیازات ، داشبوردهای لحظه ای و توزیع سرب هوشمند برخوردار می شوند.

آخرین مورد: Phoneburner در طول دوره آزمایشی رایگان به همان تعداد صندلی به شما اختصاص می دهد. این معمول نیست و چیزهای زیادی در مورد اعتماد به نفس آنها در خدمت می گوید.

# 2 – VanillaSoft – بهترین برای فروشهای خارج از کشور

VanillaSoft یک پلت فرم تعامل فروش مبتنی بر ابر با VoIP کلاس تجاری است. با چیزی بیشتر از اتصال به اینترنت شروع نکنید و تیم فروش خود را ببینید که ارتباطات بهتری برقرار می کند.

آنها حالت های پیش نمایش و شماره گیری پیش رونده دارند که هر دو داده ها را به طور خودکار از CRM شما می گیرند و بر اساس امتیازدهی سرب و اولویت بندی تماس می گیرند.

تمام مراحل کار پشت صحنه است. نمایندگان همیشه با بالاترین کیفیت منجر می شوند.

علاوه بر این ، اسکریپت نویسی شعبه منطقی اطمینان می دهد که هر نماینده اطلاعات سازگار با مارک را به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید کتابخانه های اسکریپت ایجاد کنید که برای هر مرحله از مکالمه راهنما و نکاتی به نماینده ارائه می دهند.

من تقویم بی عیب و نقصی را دوست دارم که به شما امکان می دهد از هر زمانبندی منطقه زمانی تماس بگیرند و قرار ملاقات ها را بدون هیچگونه تداخل تصادفی تنظیم کنند. هرگز بار دیگر نسخه ی نمایشی را دوبار رزرو نکنید.

مقاله مرتبط  چگونه فروش تجارت الکترونیکی را از طریق جستجوهای پرداخت شده و کمپین های رسانه های اجتماعی افزایش دهیم

شما می توانید از نرم افزار داخلی و ردیابی سرب و فروش در VanillaSoft استفاده کنید یا با CRM خود ادغام شوید. به هر صورت ، گزارش و تجزیه و تحلیل برای کمک به شما در بهینه سازی عملکرد وجود دارد.

به سرعت مشخص کنید که چه عواملی منجر به تبدیل لید می شوند و به کدام یک نیاز به کمک بیشتری دارند.

برخی از جنبه های دیگر VanillaSoft که تیم های فروش را به خود جلب می کند:

  • ویژگی های ناظر مکالمه
  • افت پیام صوتی
  • ارسال پیام کوتاه و بازاریابی از طریق ایمیل
  • شناسه تماس گیرنده محلی
  • مسیریابی تماس مبتنی بر مهارت
  • ادغام Salesforce

شما برای به دست آوردن سریع تکرارهای فروش هر آنچه را که لازم دارید به دست آورده اید. هنگامی که آنها راحت شدند ، بیش از ابزار کافی برای کمک به آنها در تجسم و بهبود عملکرد خود وجود دارد.

قیمت VanillaSoft به پلت فرم پایه و محصولات الحاقی آنها تقسیم می شود:

  • بستر تعامل فروش: 100 دلار در ماه برای کاربر اول ، 80 دلار به ازای هر کاربر اضافی
  • شماره گیری: 30 دلار در ماه برای هر کاربر
  • ضبط: 30 دلار در ماه برای هر کاربر
  • VoIP: هر دلار 33 دلار در ماه

تخفیف ها با اشتراک سالانه در دسترس است و می توانید از VanillaSoft با خطوط تلفن موجود یا ارائه دهنده VoIP خود استفاده کنید.

این یکی از محصولات پیشنهادی در بازار است.

چرا؟ همه ویژگی ها به راحتی قابل استفاده هستند و به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند که می توانند برای فروش در داخل ، بازاریابی تلفنی ، جمع آوری کمک مالی و موارد دیگر کار کنند.

نسخه رایگان برای همیشه وجود ندارد ، اما VanillaSoft دو هفته نسخه آزمایشی رایگان برای حداکثر شش کاربر و 2000 تماس ارائه می دهد.

شماره 3 – Voicent Cloud – بهترین نرم افزار شماره گیر خودکار

Voicent یک نرم افزار شماره گیر خودکار است که می تواند متناسب با شرایط شما قالب بندی شود.

پیشنهاد آنها: این یکی از بهترین شماره گیرهای خودکار روی سیاره را با هزینه کمتر از 20 دلار در ماه برای هر کاربر دریافت کنید. سپس ، خدمات خاص مورد نیاز à la carte را اضافه کنید.

با Voicent ، شما مجموعه دقیق ابزارهایی را که نیازهای خاص شما را برآورده می کنند ، انتخاب می کنید. دیگر خریدی ندارید و سعی می کنید خود را در یک برنامه از پیش بسته بندی شده جای دهید.

ویژگی هایی مانند اتوماسیون بازاریابی به جای محدود شدن به یک اشتراک حق بیمه گران که با استفاده از ابزاری که استفاده نخواهید کرد ، در Voicent با افزایشی مناسب همراه هستند.

اگر فقط به نرم افزار شماره گیر خودکار نیاز دارید ، مطمئن باشید که طرح پایه Voicent شما را پوشش داده است. هر چهار حالت شماره گیر (پیشرو ، قدرت ، پیش بینی و پیش نمایش) را دریافت می کنید ، همچنین:

  • CRM و ادغام بومی
  • سازنده کمپین
  • داشبورد عامل غنی
  • امکان پخش فایل های صوتی هنگام مکالمه
  • تماس از طریق SIP ، IP PBX و خطوط تلفن آنالوگ.
  • ابزار انطباق DNC

همه اینها و موارد دیگر در Base Plan گنجانده شده است که از 19 دلار در ماه برای هر کاربر با اشتراک سالانه شروع می شود.

پرداخت ماه به ماه ، برای هر کاربر 29 دلار است.

علاوه بر هزینه اشتراک ، Voicent هزینه استفاده دارد که براساس برنامه تماس شما در هر دقیقه هزینه می شود:

  • 4 ، برنامه ریزی کنید: اعتباری ندارد ، همانطور که می خواهید پرداخت کنید
  • 3 ، برنامه ریزی کنید: شروع از 75 دلار ، با 2500 دقیقه اعتبار
  • 2 ، برنامه ریزی کنید: شروع از 130 دلار با اعتبار 6،500 دقیقه
  • 1.5 ، برنامه ریزی کنید: از 375 دلار با 25000 دقیقه اعتبار شروع می شود

با نرخ پایه Base سالانه 228 دلار ، Voicent بسیار مقرون به صرفه است ، اما مطمئن شوید که هزینه استفاده را در کل هزینه ماهانه در نظر گرفته اید.

Voicent Cloud فقط از تماس در ایالات متحده و کانادا پشتیبانی می کند ، اگرچه آنها نرم افزاری را ارائه می دهند که امکان دسترسی جهانی را فراهم می کند.

Voicent یک راه حل عالی برای شرکت هایی است که واقعا به قابلیت شماره گیری خودکار بسیار خوبی نیاز دارند ، اما مرکز تماس کامل یا بستر تعامل فروش نمی خواهند.

شماره 4 – موجو – بهترین برای فروش SMB

Mojo یک پلت فرم مشارکت در فروش است که در زیرساخت سیم مسی کار می کند.

نمایندگان از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه به سیستم عامل Mojo تماس می گیرند و شروع به شماره گیری لیست آنها می کند. آنها از طریق یک مرورگر یا دستگاه تلفن همراه صدای واضح تلفن های مدرسه قدیمی را دریافت می کنند.

موجو با یک شماره گیر برق یک خطه تا 85 تماس در ساعت برقرار می کند یا با یک شماره گیر برق سه خطه 300 تماس در ساعت برقرار می کند. شماره گیرهای تک خطی و چند خطی توسط یک عامل واحد استفاده می شوند.

با موجو به تیم کوچکی دسترسی تایتانیک دهید.

مدیریت سرب و ابزار بازاریابی داخلی ردیابی هر تماس ، پیگیری و سازماندهی را آسان می کند. داشبوردهای قابل مشاهده دید واضحی از KPI ها و لیست های جستجوی چشم انداز را ارائه می دهند ، در حالی که حالت پیش نمایش اطلاعات گسترده مشتری را قبل از هر تماس ارائه می دهد.

موجو کمک می کند تا مشاغل در حال رشد از هر تماس پاسخ داده شده نهایت استفاده را ببرند. نمایندگان می توانند یادداشت ها را بنویسند ، برنامه های پیگیری را شروع کنند ، مبارزات قطره ای را شروع کنند و موارد دیگر ، همه از داخل سیستم عامل.

برخی دیگر از ویژگی های عالی این موارد عبارتند از:

  • افت پیام صوتی
  • Roving dialer (اشتراک مجوزها بین اعضای تیم)
  • تشخیص پاسخ زنده
  • منطقه نگهبان فراخوان منطقه زمانی
  • تابلوی امتیازات
  • شناسه تماس گیرنده تلفن همراه

قیمت ماهانه برای هر کاربر 99 دلار برای شماره گیر تک خطی و 149 دلار برای شماره گیر سه خط است.

من این کار را برای مشاغل کوچک دوست دارم زیرا هیچ هزینه پنهانی ، هیچ قرارداد و هیچ هزینه دقیقه ای وجود ندارد.

برای تیم ها ، قیمت گذاری موجو به شرح زیر است:

  • مدیر ارشد: 10 دلار در ماه ، به علاوه باید یکی از گزینه های شماره گیر زیر را خریداری کنید
  • شماره گیر تک خط: 89 دلار در ماه در هر پروانه
  • شماره گیر خط سه گانه: 139 دلار در ماه در هر پروانه

Mojo مخصوصاً ابزارهای ردیابی و تولید سرب برای مسکن که اکثر مشتریان Mojo را تشکیل می دهند ، به خوبی توسعه یافته است.

با این حال ، با توجه به بررسی های اخیر ، به نظر می رسد طیف متنوعی از مشاغل از راه حل های شماره گیری خروجی Mojo استفاده می کنند.

نمایندگان می توانند با VoIP به پلت فرم Mojo دسترسی پیدا کنند ، اما ممکن است همان وضوح سیم مسی را به عنوان منبع تلفن ارائه ندهد.

شماره 5 – RingCentral – بهترین برای انطباق

RingCentral می تواند از هر کانال ارتباطی پشتیبانی کند ، و به شرکت ها راه حل کامل خدمات مرکز تماس ارائه می دهد.

آنها با حالت شماره گیری پیشرو ، پیش بینی کننده و پیش نمایش ، یکی از غنی ترین ویژگی های خودران در بازار را ارائه می دهند.

مقاله مرتبط  5 گزینه جایگزین برای گروه های یاهو

آنها همچنین شماره گیری ایمن TCPA را ارائه می دهند که به شرکت ها امکان می دهد با شماره تلفن های مشترک لغو اشتراک شده خود تماس بگیرند بدون اینکه مشکلی برای مشکلات حقوقی باشد. علاوه بر این ، می توانید لیست مبارزات را علیه لیست DNC خود پاک کنید یا از یکپارچه سازی RingCentral با راه حل های انطباق از DNC.com و Gryphon Networks استفاده کنید.

داشبورد کاربر پسند است و به نمایندگان اجازه می دهد تا سریعاً تنظیمات مناسب را بر اساس تماس های خاص پیکربندی کنند. ادغام های یکپارچه با نرم افزار CRM برتر و ابزارهای انطباق اطمینان می دهد که نمایندگان فقط از شماره گیر خودکار قدرتمند برای دسترسی به مشتریان معتبر در زمان مناسب استفاده می کنند.

از آنجا که این است کامل RingCentral با نرم افزار مرکز تماس ، دارای ویژگی های مسیریابی تماس است که فروشندگان اتوماتیک خارج از منزل از جمله شماره های تماس واقعی ، قابلیت دسترسی 24/7 و تلفن گویا از طریق تلفن گرافیک فاقد آن هستند.

از دیگر ویژگی های عالی ارائه شده با RingCentral می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت های مربیگری در تماس
  • گزارش ها و تجزیه و تحلیل های بی درنگ
  • تشخیص پاسخ زنده
  • پخش صدا
  • مسیریابی هوشمندانه تماس
  • فناوری آگاه از منطقه زمانی

علیرغم ارائه پشتیبانی از همه کانال ، RingCentral Contact Center برنامه هایی با قیمت رقابتی دارد که با شماره گیرهای اتوماتیک سبک تر و سیستم عامل های تعامل فروش مقایسه می شود:

  • ملزومات: با شروع از 19.99 دلار در ماه برای هر کاربر
  • استاندارد: با شروع 24.99 دلار در ماه برای هر کاربر
  • حق بیمه: با شروع 34.99 دلار در ماه برای هر کاربر
  • نهایی: با شروع 49.99 دلار در ماه برای هر کاربر

همه برنامه ها شامل تماس و پیام کوتاه نامحدود در ایالات متحده و کانادا و همچنین تعداد بیشتری دقیقه رایگان در هر سطح است. صورتحسابهای اضافی با نرخ 3.9 ¢ در دقیقه صورت می گیرد.

RingCentral یک انتخاب عالی برای سازمانهایی است که خواهان قابلیت های خودکار شماره گیری قدرتمند و توانایی تمرکز تمام ارتباطات خود در یک مرکز هستند. سریع مقیاس بزنید بدون اینکه نظارت را از دست دهید یا دچار مشکل نظارتی شوید.

# 6 – Kixie – بهترین برای حضور محلی

Kixie یک پلت فرم تعامل فروش مبتنی بر ابر با قابلیت های خارق العاده شماره گیر خودکار است.

در عرض چند دقیقه Kixie را مستقر کنید و تیم ها می توانند از طریق برنامه افزودنی Chrome یا برنامه تلفن همراه تماس های ایمن را در هر کجای دنیا آغاز کنند.

مهم نیست که مشتریان شما کجا هستند ، آنها می خواهند ببینند که شما از یک شماره محلی تماس می گیرید. چندین گزینه در این لیست دارای شناسه تماس گیرنده محلی است ، که بسیار مفید است ، اما حضور محلی Kixie’s مجهز به هوش مصنوعی آن را چند قدم جلوتر می برد.

اول از همه ، آنها هرگز اعداد را جعل نمی کنند. هنگامی که مشتری از شماره محلی تماس می گیرد ، می تواند با آن شماره تماس گرفته و به نماینده مناسب متصل شود.

Kixie همچنین به طور خودکار اعدادی را که به عنوان اسپم پرچم گذاری می شوند حذف می کند و این کار وقت گیر را از صفحه شما خارج می کند.

نتیجه نهایی این است که حضور محلی هوشمند Kixie با افزایش 500 درصدی نرخ اتصال ، کاربران را به سمت بالا آورده است.

Kixie همچنین با شماره گیر خودکار هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا سریعتر با لیدها ارتباط برقرار کنید. به محض نشان دادن علاقه جدید ، Kixie نام آنها را در جلوی لیست قرار می دهد و یک عامل را فوراً در تماس می گذارد.

نمایندگان برای استفاده از تمام این ویژگیهای خودکار لازم نیست نحوه کار خود را تغییر دهند. مستقیماً با ابزارهایی مانند Pipedrive ادغام شوید تا از طریق ابزارهای مدیریت فروش که قبلاً استفاده می کنید ، کلیک برای تماس را فعال کنید.

برخی دیگر از ابزارهای صرفه جویی در وقت و افزایش فروش همراه با Kixie عبارتند از:

  • ویژگی های مربیگری مکالمه
  • افت پیام صوتی
  • تلفن گویا
  • تابلوهای امتیازات فروش
  • ادغام با یک کلیک با Salesforce ، Zoho ، Hubspot و موارد دیگر
  • گزارش در زمان واقعی

Kixie اشتراک سه ماهه یا اشتراک سالانه را با 15٪ تخفیف ارائه می دهد. قیمت گذاری به سه طبقه تقسیم می شود.

برای اشتراک های سالانه ، موارد زیر را مشاهده می کنید:

  • یکپارچه: با شروع از 29 دلار در ماه برای هر کاربر
  • شرکت، پروژه: با شروع از 55 دلار در ماه برای هر کاربر
  • سفارشی: برای تهیه برنامه با فروش Kixie تماس بگیرید

صورتحساب مکالمات با توجه به نرخ های فعلی صورت می گیرد و در هر کشور متفاوت است. می توانید مکالمه نامحدود را در آمریکا و کانادا با پرداخت 30 دلار در ماه برای هر کاربر اضافه کنید.

هزینه اضافی حضور محلی به تعداد کد منطقه ای مختلفی که نیاز دارید و اینکه آیا می خواهید شماره های بین المللی وارد کنید بستگی دارد.

پشتیبانی مشتری Kixie شهرت مداومی در حل سریع مشکلات دارد ، که در بلند مدت به یک محصول دائماً بهبود یافته تبدیل شده است.

Kixie یک دوره هفت روزه رایگان برای برنامه های یکپارچه و سازمانی و همچنین دوره های آزمایشی طولانی برای برنامه های سفارشی ارائه می دهد.

خلاصه

نرم افزار مناسب شماره گیر خودکار می تواند هفته ها و به طور بالقوه ساعت های یک تیم فروش را ذخیره کند هفته هر سال.

RingCentral قصد دارد تا از هر مشکلی در ارتباطات شما ، با ارائه بهترین خدمات در هر کانال ، مراقبت کند. وقتی نوبت به نرم افزار شماره گیر خودکار می رسد ، آنها محصولی قدرتمند ارائه می دهند که دارای چندین محافظ امنیتی برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در انطباق است.

VanillaSoft برای تیم های فروش خارج از کشور عالی خواهد بود. جابجایی نمایندگی زیاد مسئله ای نیست زیرا سرعت بخشیدن به مردم بسیار آسان است و قابلیت های مربیگری ضمن تماس بسیار قوی هستند.

با Phoneburner ، تیم های از راه دور کاملاً راه اندازی می شوند. سیستم توزیع سرب تماس را به سمت عوامل مناسب و بدون نظارت هدایت می کند. نمایندگان می توانند به سرعت و به راحتی تماس ها را منتقل کرده و اطلاعات را در سیستم عامل به اشتراک بگذارند و هماهنگی را در محل کار توزیع شده آسان کنند.

برای تیم های کوچکتر ، Mojo می تواند با چند شماره گیر خط سه گانه ارتباط برقرار کند. این قدرت را با قیمت مناسب و هزینه های صفر در دقیقه ترکیب کنید و شما یک راه حل شماره گیر خودکار دارید که برای SMB ها مناسب است.

اگر واقعاً به استفاده از قدرت حضور محلی علاقه مند هستید ، Kixie ابزاری است که می خواهید ، هرچند که یک شماره گیر اتوماتیک بسیار عالی است بدون توجه به نحوه قطع آن.

و اگر آنچه در جستجوی آن هستید ، در نهایت ، یک دستگاه اتوماتیک اتوماتیک مستقل است ، گزینه Voicent برای شما مناسب است. این یک محصول قدرتمند است و می توانید ویژگی های دیگر را یکی یکی اضافه کنید بدون اینکه نگران شوید در یک سطح جدید قیمت گذاری کنید.