آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار سفارش کار سال 2020

دسامبر 22, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

نرم افزار سفارش کار راه تجارت را در کل صنایعی که مدیریت تسهیلات و بخشهای نگهداری را مدیریت می کنند ساده کرده است. توسط سازمانها در تولید ، مراقبت های بهداشتی ، مدیریت املاک ، آموزش و غیره استفاده می شود.

این فناوری به مراتب کارآمدتر از سفارشات کار کاغذی است.

با استفاده از نرم افزار سفارش کار ، همه کارها را می توان به صورت الکترونیکی در یک ابزار واحد مدیریت کرد. درخواست کار جدید می تواند از طریق مشتری یا از طریق مشتری باشد ، مانند یک مستاجر ساختمان که نیاز به تعمیر دارد.

شرکت ها همچنین می توانند از نرم افزار سفارش کار برای برنامه ریزی منظم نگهداری پیشگیرانه استفاده کنند. موارد استفاده و مزایا ظاهراً بی پایان هستند.

هر مشاغل دارای بخش نگهداری از نرم افزار سفارش کار بهره مند می شوند. اما کدام راه حل بهترین است؟ بیایید شیرجه برویم تا بفهمیم

5 گزینه برتر برای نرم افزار سفارش کار

  1. ServiceMax
  2. نگه دارید
  3. MaintainX
  4. FMX
  5. Limble CMMS

چگونه بهترین نرم افزار سفارش کار را برای خود انتخاب کنیم

هنگام جستجوی و مقایسه نرم افزار سفارش کار در کنار یکدیگر ، فاکتورهای خاصی باید ارزیابی شوند. در زیر روش مورد استفاده برای خلاصه کردن 5 مورد در این لیست وجود دارد. می توانید از این به عنوان راهنمای خرید نرم افزار سفارش کار استفاده کنید و عوامل زیر را با توجه به نیازهای شخصی خود بسنجید.

موارد صنعت و استفاده

همانطور که قبلاً ذکر شد ، نرم افزار سفارش کار در طیف وسیعی از صنایع دارای تیم های نگهداری و امکانات مورد اعتماد است. اما برخی از راه حل ها برای صنایع خاص مناسب ترند.

به عنوان مثال ، مدیران املاک و شرکتهای املاک و مستغلات از نرم افزار سفارش کار به عنوان تسهیلات تولید یک سایت استفاده نمی کنند. برخی از راه حل ها برای انجام خدمات میدانی بهتر هستند ، در حالی که برخی دیگر برای تعمیر و نگهداری داخلی در محل طراحی شده اند.

آیا می خواهید مشتری ها ، مستاجران ، دانشجویان ، اعضای هیئت علمی یا کارمندان درخواست سفارش کار ارسال کنند؟ یا اینکه درخواست ها فقط از مدیریت داخلی است؟ آیا به دنبال نگهداری پیشگیرانه با کارهای برنامه ریزی شده هستید؟ یا همه سفارشات کاری به صورت دستی به سیستم اضافه می شوند؟

اینها انواع س questionsالاتی است که باید برای محدود کردن جستجو بپرسید.

دسترسی به تلفن همراه

برنامه های تلفن همراه ابزاری اساسی برای مدیریت سفارش کار ، به ویژه برای تیم های خدمات میدانی ، از راه دور و چند سایته است.

این بهترین راه برای بهره مندی از به روزرسانی های کار در زمان واقعی است. کارکنان شما می توانند به جای اینکه مجبور شوند رایانه ای پیدا کنند یا منتظر بمانند تا دوباره به پایگاه خود برسند ، مستقیماً از طریق برنامه وضعیت کار را به روز کنند. برنامه ها همچنین نیاز به ارتباط تلفنی از یک مرکز اعزام را کاهش می دهند. کارگران می توانند تکالیف جدید سفارش کار را مستقیماً از طریق دستگاه همراه خود دریافت کنند که شامل همه مواردی است که برای انجام کار به آنها احتیاج دارند.

به طور کلی ، دسترسی به تلفن همراه باعث بهبود کارایی و حتی کار مستقل کارکنان شما می شود.

این لزوماً برای تیم های نگهداری که در یک مکان کوچک در یک سایت کار می کنند ضروری نیست. اما قطعاً در مقیاس کارها را آسان تر می کند.

مدیریت سوابق

به طور کلی ، درخواست های سفارش کار الکترونیکی احتمال گم شدن یا جا به جایی سفارشات کار فیزیکی را از بین می برد. اما هنوز گزینه هایی برای مدیریت درخواست های الکترونیکی با راه حل های مختلف سفارش کار دارید.

هر سیستم عامل یک سیستم ایجاد سفارش منحصر به فرد خواهد داشت. بهترین سیستم ها به شما امکان می دهند فرم های دیجیتال سفارشی ایجاد کنید که شامل تمام اطلاعات مورد نیاز برای شروع سفارش کار باشد.

دستور کار چگونه تأیید و تعیین می شود؟ برخی از سیستم عامل ها این مراحل را به صورت دستی مدیریت می کنند ، در حالی که برخی دیگر از اتوماسیون استفاده می کنند.

تعیین اولویت برای یک درخواست جدید نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال ، چیزی مانند نشت آب در ساختمان به وضوح حساسیت بیشتری نسبت به تعویض لامپ دارد. اطمینان حاصل کنید که سیستمی را انتخاب می کنید که به شما امکان تنظیم پارامترها یا کنترل دستی اولویت درخواست های جدید را می دهد.

مقاله مرتبط  چگونه می توان از AI SEO برای بهبود وب سایت خود استفاده کرد

پیگیری هزینه

بسته به نوع تجارت شما ، پیگیری هزینه یکی دیگر از ویژگی های مفیدی است که توسط نرم افزار سفارش کار ارائه می شود. برخی از نرم افزارهای سفارش کار دارای ابزارهای ردیابی هزینه داخلی هستند.

با ثبت اسناد و مدارک مربوط به هر کار و مرحله ، شما می توانید هزینه کل مربوط به یک شغل را محاسبه کنید. سپس می توانید تنظیمات لازم را برای بهبود کارایی و پایین نگه داشتن هزینه ها تا حد ممکن انجام دهید.

هر راه حل سفارش کار برای پیگیری هزینه ایده آل نیست. در برخی موارد ، مراحل اضافی مورد نیاز برای محاسبه این هزینه ها بیشتر از ضرر به ضرر آنها تمام می شود. اگر کارکنان شما وقت بیشتری را صرف به روزرسانی تک تک جنبه های یک کار می کنند ، در نهایت می تواند بهره وری آنها را از بین ببرد.

مدیریت دارایی

ترکیب نرم افزار سفارش کار با یک راه حل مدیریت دارایی می تواند واقعاً کارایی را در مقیاس بهبود بخشد. اما هر نرم افزار سفارش کاری برای مدیریت دارایی ساخته نشده است و هر سازمانی به این ویژگی نیاز ندارد.

مدیریت دارایی برای تیم های نگهداری بزرگتر که باید موجودی خود را در برابر سفارشات کار معلق بررسی کنند بسیار مهم است. همچنین برای نگهداری پیشگیرانه مفید است. تیم های نگهداری ناوگان می توانند از ابزارهای مدیریت دارایی برای بررسی قطعات و موجودی موجود در جاده استفاده کنند.

اما یک خدمه نگهداری کوچک و تک سایت احتمالاً می تواند بدون ویژگی های مدیریت دارایی زنده بماند.

انواع مختلف نرم افزار سفارش کار

نرم افزار سفارش کار در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. اما به طور کلی ، این ابزارها را می توان در چهار دسته اصلی قرار داد.

نرم افزار CMMS

CMMS مخفف “سیستم مدیریت تعمیر و نگهداری رایانه ای” است. این ابزار برای مشاغل بزرگ ایده آل است که به دنبال یک راه حل برای مدیریت کل بخش نگهداری خود هستند.

بیشتر نرم افزارهای CMMS برای نگهداری پیشگیرانه بهینه شده اند. آنها معمولاً دارای ابزارهای اضافی برای مدیریت دارایی و حتی ویژگی هایی برای مدیریت کارکنان شما هستند.

نرم افزار FSM

سیستم های مدیریت خدمات میدانی (FSM) برای سازمان هایی با کارمندان در این زمینه ساخته شده اند. به عنوان مثال می توان به تیم های برق ، لوله کشی ، سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات اشاره کرد.

نرم افزار FSM اختصاص دادن سفارشات کار جدید به تکنسین های از راه دور را آسان می کند. این ابزارها معمولاً با سایر ویژگی های ارزش افزوده مانند ردیابی خودرو ، ردیابی دارایی و اعلام حضور در GPS همراه هستند.

دسترسی به تلفن همراه بدون شک مهمترین ویژگی برای جستجوی نرم افزار FSM است. این بهترین راه برای برقراری ارتباط با کارکنان خدمات میدانی شما و تسهیل اشتراک دو طرفه اطلاعات خواهد بود. یک توزیع کننده می تواند یک پرونده را با یک تکنسین از راه دور به اشتراک بگذارد ، و همان تکنسین می تواند تصاویر مربوطه را از کار بارگذاری کند. همه این اطلاعات در زمان واقعی در دسترس خواهند بود.

نرم افزار ERP

بسیاری از نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) همراه با راه حل های مدیریت سفارش کار هستند. سازمانهای بزرگتر با نیازهای پیچیده ممکن است بخواهند یک ماژول سفارش کار را به یک راه حل بزرگتر ERP اضافه کنند.

اما تهیه نرم افزار ERP در صورتی که فقط به راه حل مدیریت سفارش کار نیاز دارید ، ضروری نیست.

ابزار سفارش کار مستقل

راه حل های مستقل سفارش کار معمولاً بسیار ساده هستند. این ابزارها برای خدمه کوچکتر که نیازهای پیچیده ای ندارند بهتر است.

راه حل های مستقل هنوز ایجاد سفارش ، ردیابی ، تکمیل ، اتوماسیون و مدیریت وظایف الکترونیکی را ارائه می دهند. اما آنها با حواس پرتی ، زنگ یا سوت اضافی همراه نیستند.

مشاغل کوچک که در یک سایت واحد فعالیت می کنند ، کاندیداهای مناسبی برای راه حل مستقل سفارش کار هستند. این ابزارها حتی بدون ویژگی های پیشرفته مانند مدیریت دارایی ، بازده را بهبود می بخشند.

مقاله مرتبط  چگونه یک خبرنامه بنویسیم که نتیجه بگیرد (17 نکته)

شماره 1 – ServiceMax – بهترین برای زمانبندی سفارش کار و اعزام

ServiceMax یک راه حل مدیریت خدمات میدانی با ویژگی های سفارش کار داخلی است. رهبران جهانی مانند Sony ، GE و Tyco به آن اعتماد دارند.

به طور متوسط ​​مشتری ServiceMax 23٪ بهره وری تکنسین را بهبود می بخشد و پس از انجام سوئیچ درآمد خدمات را 25٪ افزایش می دهد. اگر به روش بهتری برای مدیریت فرایند سفارش کار برای فعالیت خدمات میدانی خود نیاز دارید ، بیش از این به ServiceMax نگاه نکنید.

برجسته ترین ویژگی ServiceMax ، جدول زمان بندی سفارش کار و ارسال آن است. اعزام کنندگان از توصیه های هوشمندانه برای اطمینان از اختصاص کار مناسب در زمان مناسب به یک تکنسین مناسب بهره مند خواهند شد. ServiceMax به طور خودکار برنامه های هر کارگر سیار را برای به حداکثر رساندن بهره وری در نظر می گیرد.

گذشته از فضای برنامه ریزی مدرن و منحصر به فرد ارائه شده توسط ServiceMax ، سایر موارد برجسته این نرم افزار عبارتند از:

  • برنامه تلفن همراه سرویس میدانی
  • قابلیت امضای مشتری از راه دور
  • هزینه های مرتبط با نیروی کار ، قطعات ، محصولات و موارد دیگر را پیگیری کنید
  • گردش کار از قبل ساخته شده
  • از سفارشات کار ، قرارداد خدمات ، حساب ها ، محصولات نصب شده و موارد دیگر پشتیبانی می کند
  • گزارش هایی با بینش عمیق سفارش کار
  • بیش از 90 داشبورد سلف سرویس
  • معیارها و KPI ها
  • ابزاری برای توانمند سازی مشتریان

سازمان های صنایع مختلف مورد اعتماد ServiceMax هستند. به عنوان مثال می توان به فروشندگان تجهیزات ، ساخت تجهیزات پزشکی ، ارتباطات از راه دور ، ساخت و ساز ، انرژی ، معدن ، تولید با تکنولوژی پیشرفته ، تولید تجهیزات صنعتی و … اشاره کرد.

یک نسخه آزمایشی رایگان دریافت کنید و برای شروع با یک متخصص ServiceMax صحبت کنید.

# 2 – UpKeep – بهترین برای پیگیری زمان و هزینه ها

UpKeep یک راه حل CMMS همه در یک است. این یک روش مدرن و قوی برای سازمانها برای ساده سازی سفارشات کاری و مدیریت نگهداری پیشگیرانه است.

بیش از 200000 متخصص تعمیر و نگهداری در صنایع مختلف به UpKeep برای مدیریت سفارش کار اعتماد می کنند.

برای چنین ابزاری غنی از ویژگی ، استفاده از UpKeep به طرز شگفت انگیزی آسان است. حتی برای موارد استفاده پیشرفته مانند ردیابی هزینه ، این نرم افزار سادگی خود را حفظ می کند. می توانید زمان ، قطعات و هر هزینه اضافی مرتبط با هر سفارش کار منحصر به فرد را ردیابی کنید.

UpKeep تجزیه و تحلیل روند و گزارشاتی را برای کمک به سازمانها در کاهش هزینه های مرتبط با هزینه های نگهداری ارائه می دهد.

سایر ویژگی ها و مزایای اصلی عبارتند از:

  • تعیین و اولویت بندی سفارشات کاری جدید آسان است
  • خرابی تجهیزات را کاهش دهید
  • طول عمر تجهیزات را افزایش دهید
  • برای سفارشات جدید کار ، به طور خودکار اعلان های تلفن همراه را برای تکنسین ها ارسال کنید
  • دستورالعمل ها و کتابچه های راهنمای PDF را برای سفارشات کار ضمیمه کنید
  • تکمیل سفارش کار بر اساس مکان و سطح اولویت

رهبران جهانی مانند مک دونالد ، ماریوت و یاماها همه به UpKeep اعتماد دارند. از مدیریت امکانات گرفته تا مدیریت املاک ، نگهداری پیشگیرانه و موارد دیگر ، این نرم افزار می تواند طیف وسیعی از موارد استفاده را در خود جای دهد.

استفاده از نسخه اصلی نرم افزار سفارش کار UpKeep رایگان است. برنامه های پرداختی از 35 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود.

شماره 3 – MaintainX – همه کاره ترین موارد استفاده از موارد استفاده

MaintainX یک رهبر صنعت در فضای نگهداری و بهره برداری است. این نرم افزار برای افزایش بهره وری و چرخه عمر دارایی در عین کاهش همزمان هزینه های نگهداری ، زمان بازرسی و هزینه های آموزش ، طراحی شده است.

از عملیات روزانه گرفته تا نگهداری پیشگیرانه ، کنترل کیفیت و چک لیست های عملیاتی ، MaintainX همه اینها را دارد.

بدون شک MaintainX همه کاره ترین راه حل سفارش کار در بازار امروز است. این نرم افزار در صنایع مختلف مانند مهمان نوازی ، مدیریت املاک ، باشگاه های کشور ، مدیریت ناوگان ، آموزش ، رستوران ، خرده فروشی ، تولید ، صنایع ، تأسیسات و غیره استفاده می شود.

این مورد برای طیف وسیعی از موارد استفاده ، از جمله مدیریت دارایی ، بازرسی ، نگهداری پیشگیرانه ، مدیریت موجودی و انطباق مورد اعتماد است.

مقاله مرتبط  پردازش زبان طبیعی چگونه بر بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارد

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از ویژگی ها و نکات برجسته قابل توجه نرم افزار سفارش کار MaintainX می اندازیم:

  • روی دسک تاپ ، وب ، iOS (از جمله iPad) و Android کار می کند
  • سفارشات کاری نامحدود
  • دارایی های نامحدود
  • مکانهای نامحدود
  • عکس و پیام نامحدود
  • الگوهای فرم ساده
  • معیارهای سفارش کار در زمان واقعی
  • سفارشات کاری مکرر و واکنشی

MaintainX می تواند به همان اندازه که شما نیاز دارید ساده یا پیشرفته باشد. یک نسخه رایگان برای تیم های کوچک وجود دارد و برنامه های پرداختی هر ماه فقط با 8.33 دلار برای هر کاربر شروع می شود.

شماره 4 – FMX – بهترین نرم افزار سفارش کار برای مدیران املاک

FMX یکی دیگر از راه حل های مدیریت و نگهداری با طیف گسترده ای از موارد استفاده بالقوه است. اما نرم افزار سفارش کار آن برای مدیریت املاک قطعاً برجسته ترین پلتفرم است.

این یک راه حل کامل CMMS است که برای مدیران دارایی ساخته شده است.

این نرم افزار همه چیزهایی را که شما برای مدیریت خواص تک و چند سایته در مقیاس لازم نیاز دارید. مستاجرها می توانند درخواست های خود را ارسال کنند و فروشندگان شخص ثالث می توانند به سفارشات کاری پاسخ دهند. کل تیم شما می تواند از وضعیت هر سفارش کار مطلع و در جریان باشد.

برخی از ویژگی ها و مزایای FMX برای مدیریت املاک عبارتند از:

  • فرم های سفارش کار قابل برنامه ریزی
  • گردش کار سفارشی
  • گزارش عمیق و داشبورد
  • عکس ها و پرونده ها را به سفارشات خود پیوست کنید
  • جستجوی ساده و فیلتر کردن
  • اعلان های سفارش کار
  • تقویم نگهداری
  • ابزار ردیابی زمان و هزینه
  • ارتباط با مستاجر و فروشندگان

از طریق یک برنامه تلفن همراه بصری می توان به کلیه ابزارها و ویژگی های FMX دسترسی پیدا کرد. بنابراین ، تکنسین ها می توانند سفارشات کار را مشاهده کرده و وضعیت خود را در زمان واقعی به روز کنند.

برای دریافت پیشنهاد با تیم فروش FMX تماس بگیرید. قبل از تعهد به قرارداد می توانید آن را رایگان امتحان کنید.

شماره 5 – Limble CMMS – بهترین برنامه موبایل برای مدیریت سفارشات کاری

Limble CMMS یک روش مدرن برای تیم های نگهداری است که می توانند سادگی ، سازماندهی و اتوماسیون را به فرایندهای سفارش کار خود اضافه کنند.

رهبران جهانی مانند Nike ، DHL ، Holiday Inn و موارد دیگر مورد اعتماد این نرم افزار هستند.

اکثر بهترین ابزارهای سفارش کار در بازار امروزه با برخی نسخه های دسترسی به تلفن همراه ارائه می شوند. اما اپلیکیشن موبایل Limble CMMS دومین چیزی نیست. صرف نظر از صنعت یا موارد استفاده ، این برنامه برای افزایش بهره وری و کارآیی بیشتر مدیریت سفارش کار طراحی شده است.

سفارشات کاری را می توان در کمتر از 60 ثانیه از برنامه تلفن همراه وارد و به روز کرد. تکنسین ها توانایی شروع سفارشات جدید را دارند در حالی که مستقیماً از طریق برنامه در زمینه هستند.

از ویژگی های برتر ، مزایا و نکات قابل توجه Limble CMMS می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتباطات و هشدارهای فوری از طریق اطلاع رسانی فشار
  • مدیریت دارایی برای حداکثر 100000 دارایی
  • گزارش در زمان واقعی و KPI ها
  • داده های دارایی در زمان واقعی با اتصال سنسور
  • امکان پیوست فاکتورها ، تصاویر ، پرونده ها یا قطعات برای سفارشات کاری
  • ردیابی هزینه و زمان
  • داشبورد تعمیر و نگهداری سفارشی

Limble CMMS از هر کاربر در هر ماه 40 دلار شروع می شود. حتی طرح سطح ابتدایی دارای ویژگی های مدیریت سفارش کار است و می توانید آن را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

خلاصه

نرم افزار سفارش کار روشی است که تیم های مدرن برای نگهداری و امکانات می توانند وظایف را مدیریت و تکمیل کنند. این بسیار کارآمدتر از اعتماد به سفارشات کار کاغذ یا کپی کربن است.

کدام نرم افزار سفارش کار بهترین است؟ به نیاز های شما بستگی دارد.

از مدیریت املاک گرفته تا کارهای میدانی و موارد دیگر ، توصیه هایی که در اینجا مرور می شود برای همه مفید است. از این راهنما به عنوان منبع برای یافتن بهترین نرم افزار سفارش کار برای تجارت خود استفاده کنید.