آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار خدمات مشتری 2020

نوامبر 30, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

وقتی تیم انسانی شما با یادداشت های چسبناک و صندوق های بهم ریخته در مدیریت نیازهای خدمات مشتری شما مشکل دارد ، شما به یک راه حل جدید نیاز دارید.

نرم افزار خدمات مشتری به شما امکان می دهد تمام وظایف خود را در سبدهای مناسب نگه دارید بدون اینکه از هیچ چیز رد شوید. همچنین رضایت مشتری شما را افزایش می دهد و بار نمایندگان شما را سبک می کند.

این گزینه های نرم افزار خدمات مشتری به شما کمک می کند شرکت خود را سازماندهی کنید ، خواه یک شرکت تازه تاسیس باشید یا یک صاحب کسب و کار فصلی.

7 گزینه برتر برای نرم افزار خدمات مشتری

  1. Hubspot’s Service Hub – بهترین نرم افزار و معاملات رایگان
  2. Zendesk – بهترین گزینه برای یک مجموعه پشتیبانی کامل
  3. Groove – بهترین گزینه برای مشاغل کوچک و استارتاپ ها
  4. TeamSupport – بهترین گزینه برای پشتیبانی B2B
  5. LiveAgent – بهترین گزینه برای سرویس چت زنده
  6. Cloud Salesforce Service – بهترین حالت برای پشتیبانی از راه دور و در محل
  7. Freshdesk – بهترین حالت برای یک سیستم ساده

چگونه بهترین نرم افزار خدمات مشتری را برای خود انتخاب کنیم

نرم افزار خدمات مشتری برای همه متناسب نیست. انتخاب نرم افزار خدمات مناسب مشتری ، به معنای در نظر گرفتن نیاز مشتری و آنچه که این نرم افزار برای تجارت شما ارائه می دهد ، است.

ویژگی های ارائه شده

آیا شما عمدتا از طریق گفتگوی زنده پشتیبانی مشتری می کنید؟ آیا عوامل شما دائماً تماس تلفنی برقرار می کنند؟ آیا برای ارتباط با عوامل موجود در این زمینه به نرم افزار نیاز دارید؟

وقتی ویژگی های مناسبی را در نرم افزار خود دریافت می کنید ، توانایی تیم خود را در ایجاد روابط مثبت با مشتری و افزایش رضایت مشتری افزایش می دهید. بدست آوردن ویژگی های اشتباه می تواند به اندازه نداشتن هیچ نرم افزاری بد باشد.

اولویت مشتری

در نظر بگیرید که کدام کانال های پشتیبانی متناسب با نیاز مشتری شما هستند. ارائه پشتیبانی مکالمه به تنهایی برای مخاطبان هزاره یا ژنرال Z احتمالاً مشتریان ناخوشایندی را ایجاد خواهد کرد زیرا هر دوی این گروه ها گفتگوی زنده و رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند.

شناخت مشتریان به شما صرفه جویی می کند و به ساده سازی روند خدمات مشتری کمک می کند.

سیستم پشتیبانی مشتری فعلی شما

نرم افزار جدید شما باید بر روی بهبود عملکردهای فعلی خدمات مشتری متمرکز باشد. اگر یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارید ، مطمئن شوید که نرم افزار شما نیز از آنها پشتیبانی می کند.

اگر چند نفر انگشت های خود را در پای مشتری دارند ، سیستمی بخرید که نقش هر فرد را به وضوح مشخص کند و از همپوشانی آن جلوگیری کند.

همه در یک در مقابل سیستم های تخصصی

برخی از سیستم ها خدمات مختلفی را برای مشتریان شما ارائه می دهند ، اما گاهی اوقات شما به همه آنها نیازی ندارید. اگر فقط به صورت آنلاین پشتیبانی می کنید ، دیگر به تلفن ، ویدیو و سایر گزینه ها احتیاج ندارید. بنابراین آنها را خریداری نکنید.

سیستم های همه در یک نوع مختلف نرم افزار را شامل می شوند ، از جمله:

  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): CRM بر فروش و تعامل با مردم تمرکز می کند تا آنها را به عنوان مشتری در آورد و آنها را در بلند مدت حفظ کند.
  • مدیریت تجربه مشتری (CEM): CEM ها در طول سفر خرید خود ، از بازاریابی تا خرید تا خدمات مشتری ، با تجربه مشتری سروکار دارند. به عبارت دیگر ، شما می خواهید که آنها نظرات مثبت را بگذارند و مشتریان تکراری شوند.
  • نرم افزار اتوماسیون بازاریابی (MAS): سیستم های MAS بر تلاش های بازاریابی ، برقراری ارتباط اطلاعات در مورد محصولات و خدمات و تولید سرنخ متمرکز شده اند.

نوع نرم افزاری که دریافت می کنید به نیاز و مشتری شما بستگی دارد ، بنابراین با دقت انتخاب کنید.

انواع مختلف نرم افزار خدمات مشتری

انواع مختلف نرم افزار خدمات مشتری اهداف مختلفی را برآورده می کنند و مطابق با نیازهای خاص مشتری هستند.

سه نوع اساسی از نرم افزار خدمات مشتری وجود دارد.

میز راهنما

نرم افزار Helpdesk تقریباً همانطور که از نام آن پیداست کار می کند. این امر همه موارد را در یک مکان راحت ردیابی می کند و می تواند فرآیندهایی مانند تهیه بلیط و ذخیره پاسخ های کنسرو شده را خودکار کند ، بنابراین نیازی نیست که پاسخ مشابهی را برای همه مشتریانی که از یک سوال می پرسند دوباره تایپ کنید.

نرم افزار Helpdesk به نمایندگان اجازه می دهد اقدامات مختلف خدمات مشتری را در یک مکان انجام دهند ، بنابراین در صورت نیاز به همه چیز دسترسی آسان دارند.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

نرم افزار CRM دید جامع تری از خدمات مشتری و اطلاعات مربوط به آن را به شما ارائه می دهد. این پایگاه داده برای اهداف فروش ایجاد می کند و به نمایندگان خدمات مشتری کمک می کند تا بسته به نیاز و عادت مشتری ، حسابهای مختلف را به گونه ای متفاوت مدیریت کنند.

CRM معمولاً جامع تر از نرم افزار helpdesk است. آنها همچنین بیشتر از سایر نرم افزارها و ابزارهای خدمات مشتری متمرکز بر بازاریابی هستند. اگر به زنگ و سوت زیاد احتیاج ندارید ، کار ساده تری را انتخاب کنید.

چت زنده

چت زنده به حالت های آنلاین خدمات مشتری می چسبد. به شما اجازه می دهد نمایندگان شما سریع و راحت به س customerالات مشتری پاسخ دهند.

این نوع نرم افزار چیزی به گسترده نرم افزار CRM یا حتی helpdesk ارائه نمی دهد ، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند به خوبی به شما خدمات بدهد. من آن را برای هر مشاغلی که کارایی و یک رویکرد ساده را ارزیابی کند ، توصیه می کنم.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از قالب پرسش و پاسخ در محتوای خود

1. Hubspot’s Service Hub – بهترین نرم افزار و معاملات رایگان

Hubspot فقط خدمات بازاریابی را ارائه نمی دهد. Hubspot’s Service Hub تمام ابزارهای لازم برای سازماندهی خدمات خود را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین قسمت این است که می توانید بدون نگرانی در مورد انقضا worry این نرم افزار ، نسخه رایگان آن را دریافت کنید. اکثر شرکت های نرم افزاری دیگر کمتر از یک ماه به شما فرصت می دهند تا زمان خود را امتحان کنید. با Hubspot ممکن است برای بدست آوردن نیاز خود اصلاً نیازی به پرداخت هزینه نباشید.

Hubspot برقراری ارتباط با صندوق ورودی مکالمات و ایمیل تیم را برای تیم شما آسان می کند ، بنابراین همه در یک صفحه باقی می مانند. این حتی دارای الگوهای ایمیل است ، بنابراین نمایندگان مجبور نیستند وقت خود را برای ساختن ایمیل های مشابه بارها و بارها تلف کنند.

چت زنده و ربات های چت باعث صرفه جویی در وقت و کار شما می شود تا به روشی مناسب برای شما و تیم شما به مشتریان کمک کند. همچنین می توانید نرم افزار را از طریق Hubspot مانند سایر نرم افزارهای فروش و CRM آنها از طریق Hubspot متصل کنید.

اگر به بیش از آنچه برنامه رایگان ارائه می دهید نیاز دارید ، می توانید این نرم افزار را در سه رده خریداری کنید:

  • شروع کننده: 40 دلار در ماه
  • حرفه ای: 320 دلار در ماه
  • شرکت: ماهیانه 1200 دلار

هر ردیف ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد و به ترتیب از دو ، پنج و ده کاربر پشتیبانی می کند. بسته استارتر همراه با زمانبندی جلسات ، گزارشات مربوط به بهره وری نماینده ، تماس و قطعه های کنسرو شده است ، بنابراین نمایندگان نیازی به تکرار نظر برای هر مشتری ندارند.

با بسته های Professional و Enterprise می توانید از اتوماسیون ، خطوط لوله و گزارشات سفارشی گرفته تا پایگاه دانش ، تیم های سلسله مراتبی و ادغام با Slack به دست آورید. در حالی که هر ردیف جهش قابل توجهی در قیمت دارد ، اما اگر تیم شما به پشتیبانی بیشتری نیاز داشته باشد ، ویژگی هایی که به همراه دارد هزینه آن را می ارزد.

طرفداران

  • با سایر نرم افزارهای Hubspot ادغام می شود
  • مارک تاسیس و محبوب
  • نرم افزار رایگان بیشتری ارائه می دهد

منفی ها

  • برای ویژگی ها و طبقات ارائه شده هزینه بر است
  • تعداد محدودی از کاربران

2. Zendesk – بهترین گزینه برای یک مجموعه پشتیبانی

یکی از تثبیت شده ترین گزینه های نرم افزار پشتیبانی مشتری ، Zendesk یک مجموعه پشتیبانی کامل را ارائه می دهد تا تمام ابزارهای لازم برای کلیک با مشتریان را در اختیار شما قرار دهد.

این سرویس با گفتگوی زنده و پیام رسانی راحت است ، بنابراین شما یک تجربه شخصی را به مشتریان می دهید. همچنین می توانید Zendesk را به کانالهای اجتماعی خود متصل کنید بدون اینکه یک تن از سیستم عامل های مختلف را مدیریت کنید.

با یک سیستم فروش بلیط که شامل پیگیری ، حل و سیستم دارای اولویت است ، Zendesk کارایی عامل را ایجاد می کند. بلیط ها در صندوق ورودی کسی دفن نمی شوند و شما در هر زمان مشخص وضعیت را می دانید.

سیستم صوتی یکپارچه این نرم افزار به شما امکان می دهد تجربه صوتی هر مشتری را منحصر به فرد کنید. می توانید یک شماره تلفن جدید ایجاد کنید یا از شماره موجود استفاده کنید ، بنابراین مرکز تماس شما برای شما مناسب است.

Zendesk راه حل هایی برای مشاغل از هر اندازه با راه حل هایی مانند:

  • Answer Bot – یک ربات AI که مقالاتی را برای کمک به مشتریان پیشنهاد می کند
  • راهنمای Zendesk – یک پایگاه دانش هوشمند برای کمک به شما در یافتن منابع
  • Zendesk Gather — محفلی برای ارتباط مشتریان با یکدیگر

برای مشاغل کوچکتر می توانید پنج سطح نرم افزار دریافت کنید که از 5 تا 199 دلار برای هر نماینده در ماه متغیر است ، از جمله Essential ، Team ، Professional ، Enterprise و Elite.

مشاغل بزرگتر بیشترین بهره را از مجموعه پشتیبانی حرفه ای و مجموعه پشتیبانی سازمانی می برند. با استفاده از این گزینه ها ، پشتیبانی از همه کانال ، پیام رسانی اجتماعی و داشبورد و گزارش دریافت می کنید. گزارش و تجزیه و تحلیل برای دانستن اینکه چگونه نمایندگان شما با مشتریان ارتباط برقرار می کنند و رضایت مشتریان از تجربه آنها بسیار مهم است.

بعلاوه ، با Enterprise Support Suite ، اگر مشکلی پیش بیاید ، به ویژگیهای خاصی مانند پشتیبانی از چند باند و پشتیبانی 24/7 برای نمایندگان خود دسترسی دارید. همچنین ویجت گپ ، نقش ها و مجوزها و نشانه های محتوا را دریافت می کنید. هرچه سطح بالاتر باشد ، راحت تر Zendesk تجربه خدمات مشتری را برای همه فراهم می کند.

طرفداران

  • بسیاری از گزینه های سلف سرویس
  • مجموعه پشتیبانی کامل
  • می تواند رسانه های اجتماعی را با نرم افزار ادغام کند

منفی ها

  • گزینه های زیادی برای مشاغل بزرگ وجود ندارد

3. Groove – بهترین گزینه برای مشاغل کوچک و استارتاپ ها

Groove از بسیاری از گزینه های اینجا جدیدتر است ، اما هنوز از آن فاصله نگیرید. طراحی بصری مدرن و محبوبیت آن را به سرعت افزایش داده است.

Groove به گونه ای طراحی شده است که سریع یاد می گیرد ، بنابراین مجبور نیستید برای درک این موضوع وقت خود را صرف روز خود کنید ، به تیم پشتیبانی مشتری خود این توانایی را می دهد تا سریع بلند شود و بدود. به هر حال ، تمام هدف نرم افزار پشتیبانی مشتری ساده سازی عملیات شما است.

این نرم افزار طبقه بندی ندارد. در عوض ، شما هزینه نرم افزار اصلی را پرداخت می کنید ، که شامل موارد زیر است:

  • قوانین
  • برچسب زدن
  • پاسخ های کنسرو شده
  • پوشه های سفارشی
  • گفتگو
  • کارایی
  • گزارشات مشتری
  • سازگاری با موبایل
  • ادغام تقریبا برای هر برنامه
مقاله مرتبط  قدرت لینک دهی برای SEO Webinar

از آنجا که شما فقط هزینه بسته اصلی را پرداخت می کنید ، می توانید آن را به دلخواه خود تنظیم کنید. مشاغل کوچک با یک میلیون گزینه شلوغ نخواهند شد ، اما این بدان معناست که شما باید کمی بیشتر در مورد نحوه تنظیم آن فکر کنید. پس از انجام این کار ، می توانید ورود به شیار را برای نمایندگان خود آسان و شهودی کنید. برای آزمایش آن می توانید یک آزمایش آزمایشی رایگان 15 روزه Groove نیز انجام دهید.

طرفداران

  • رابط بصری
  • برای مشاغل کوچک خوب کار می کند
  • قابل تنظیم
  • با اکثر برنامه ها ادغام می شود

منفی ها

  • بسته اصلی دارای ویژگی های کمتری است
  • تنظیمات بیشتری انجام می شود

4. TeamSupport – بهترین گزینه برای پشتیبانی B2B

TeamSupport که برای پشتیبانی مشتری B2B ساخته شده است ، به شما امکان می دهد گزینه های خدمات خود را برای صاحبان مشاغل متناسب کنید. می توانید کاربران را در سازمان ها گروه بندی کنید ، بنابراین می دانید چه کسی عضو کدام تیم است و مسائل مشترک بین مشاغل را پیگیری می کنید.

ویژگی Product Product به شما امکان می دهد مشتریانی را که از همان محصولات استفاده می کنند کنار هم قرار دهید ، بنابراین نمایندگان وقت کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را برای حل مشکلات صرف می کنند. با استفاده از فهرست پریشانی مشتری ، می توانید ببینید که نمایندگان چگونه به مشتریان و رضایت آنها از تجربه آنها کمک کرده اند.

کولر آبی نمایندگان را برای برقراری ارتباط داخلی برای حل مشکلات دور هم جمع می کند ، اما TeamSupport گزینه های سلف سرویس مشتری نیز دارد. این نرم افزار فقط دو ردیف قیمت ارائه می دهد ، اما ارزان تر از اکثر نرم افزارها است.

نسخه Support Desk ماهیانه 50 دلار برای هر نماینده هزینه دارد و به شما امکان می دهد با استفاده از عملیات میز راهنما درخواست پشتیبانی مشتری را تعیین ، ردیابی و مدیریت کنید. همچنین می توانید وظایف را به صورت سفارشی و خودکار تنظیم کنید تا از مشتری نهایی پشتیبانی عالی داشته باشید.

هزینه بسته Enterprise فقط کمی بیشتر با قیمت 65 دلار برای هر نماینده در ماه است. این برای شرکت های نرم افزاری و فناوری به خوبی کار می کند ، به شما امکان می دهد محصولات ، مسائل پشتیبانی و نقص محصول را ردیابی کنید ، ایده آل برای خدمات مشتری B2B.

طرفداران

  • توسط رهبران صنعت استفاده می شود
  • ارزان تر از بسیاری از گزینه های دیگر
  • عالی برای پشتیبانی مشتری B2B

منفی ها

  • فقط دو گزینه ردیف
  • کمتر قابل پشتیبانی برای پشتیبانی B2C

5. LiveAgent – بهترین گزینه برای خدمات مشتری مبتنی بر گپ زنده

LiveAgent یک نرم افزار خدمات مشتری برنده جایزه است که به دلیل خدمات رابط گفتگوی زنده و B2B- و SaaS دوستانه آن شناخته شده است. این نرم افزار helpdesk عمدتا بر روی کار از راه دور تمرکز دارد.

LiveAgent شامل صندوق ورودی جهانی و بلیط خودکار است ، بنابراین نمایندگان بلیط اختصاص داده می شوند و همچنین می توانند آنچه دیگران روی آن کار می کنند را مشاهده کنند. این تداخل را از بین می برد و برای بهبود عملکردهای موجود در خدمات مشتری از گیمیفیکیشن استفاده می کند.

نمایندگان شما با داشتن یک مکالمه و گفتگوی زنده ، ابزاری برای پاسخگویی به مشتریان در صورت نیاز به کمک دارند. برخلاف سایر نرم افزارهای خدمات مشتری ، LiveAgent به جای فقط تماس تلفنی و گفتگوی زنده ، پشتیبانی تماس ویدیویی را نیز ارائه می دهد. متأسفانه ، رابط کاربری آن به اندازه سایر موارد موجود در این لیست بصری نیست.

نمایندگان شما با پشتیبانی مشتری 24/7 از هر چهار بسته آن پشتیبانی مورد نیاز را دریافت می کنند:

  • رایگان
  • بلیط: 15 دلار برای هر نماینده در ماه
  • بلیط + چت: 29 دلار برای هر نماینده در ماه
  • فراگیر: 39 دلار برای هر نماینده در ماه

بسته رایگان با سابقه 7 روزه بلیط ، یک آدرس ایمیل ، یک دکمه چت زنده و یک شماره تلفن به شما می دهد. همچنین گزارش های اساسی ، پایگاه دانش و گزینه های بلیط مانند ادغام ، تقسیم ، صادرات و اقدامات گسترده را ارائه می دهد. برای یک بسته رایگان ، کاملاً جامع است.

بسته Ticket شما را به تاریخچه نامحدود بلیط و بلیط ایمیل ، به علاوه گزارش پیشرفته ، ارتقا می دهد. همچنین برای ساده سازی تجربه مشتری ، الگوها و پاسخهای کنسرو شده همراه با گیمیفیکیشن دریافت می کنید.

Ticket + Chat تمام ویژگی های Ticket ، به علاوه چت زنده نامحدود ، دعوت نامه های چت و نظر سنجی از چت را به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید با مانیتور بازدیدکننده در زمان واقعی ، به افرادی که به وب سایت شما نگاه می کنند پیگیری کنید.

به نظر می رسد بسته All-Inclusive هر آنچه را که ممکن است در یک نرم افزار خدمات مشتری بخواهید به شما ارائه می دهد. همه ویژگی های Ticket + Chat ، به علاوه پشتیبانی نامحدود از مرکز تماس ، تماس تصویری و مسیریابی تماس و انتقال را خواهید داشت. اساساً ، هر ویژگی مکالمه ای که در رده های پایین وجود ندارد ، همراه با اتصال به حساب اجتماعی ، در این بخش یافت می شود.

شما می توانید با هزینه اضافی با هر ردیف ویژگی های خاصی را اضافه کنید ، مانند یک دانش اضافی یا ردیابی زمان. همین امر برای اتصال حساب های اجتماعی نیز اعمال می شود که هزینه آن هر ماه از 5 تا 39 دلار است.

طرفداران

  • عالی برای پشتیبانی از راه دور
  • گزینه های تماس ویدیویی را ارائه می دهد
  • بسیاری از طبقات و ویژگی ها
  • کم هزینه

منفی ها

6. Salesforce Service Cloud – بهترین حالت برای پشتیبانی از راه دور و در محل

بسیاری از شرکت های معروف از Salesforce Service Cloud برای تقویت ارتباط مشتری خود استفاده می کنند.

مقاله مرتبط  چرا SEO مبتنی بر نهاد یک روش جدید برای تفکر در مورد بهینه سازی است

این برای خدمات میدانی طراحی شده است تا بتوانید در هر زمان و هر مکان به س questionsالات مشتری پاسخ دهید. حتی می توانید نرم افزار خود را متناسب با مکان شرکت خود تنظیم کنید ، که به مشاغل محلی کمک می کند.

Cloud Salesforce Service از AI ، گپ ، گفتار و خدمات میدانی برای کمک به نمایندگان در شخصی سازی تجربه مشتری خود استفاده می کند. Salesforce به عنوان CRM شماره 1 بر روی تمام جنبه های تجربه مشتری تمرکز دارد ، بنابراین نمایندگان می توانند با تلاش کمتری نیازهای مشتری را دنبال کنند.

این محصول دارای چهار طبقه است:

  • ملزومات: هر کاربر 25 دلار در ماه
  • حرفه ای: هر کاربر ماهانه 75 دلار
  • شرکت: هر کاربر 150 دلار در ماه
  • نامحدود: هر کاربر 300 دلار در ماه

نکته منفی این محصول این است که قیمت شما گاهی اوقات بیش از دو برابر افزایش می یابد بدون اینکه ویژگی های بیشتری ارائه دهید. با Essentials ، مدیریت پرونده ، برنامه های کنسول سرویس ، پایگاه دانش و تلفیق تلفن را دریافت می کنید.

گرچه این مبلغی برای شما ارزش دارد ، اما تنها ویژگی های اضافی که با نرم افزار حرفه ای دریافت می کنید ، قرارداد خدمات و حق استحقاق است. از آنجا ، Enterprise به شما API خدمات وب می دهد و با Unlimited ، 24/7 پشتیبانی و تنظیمات پیکربندی دریافت می کنید.

اساساً ، هر ردیف فقط یک ویژگی دیگر به شما می دهد. اینکه آیا پول را برای آنها خرج می کنید به میزان نیاز شدید آنها بستگی دارد. با این وجود ، Salesforce نرم افزاری کاملاً شناخته شده و قابل اعتماد است و بسیاری از کارمندان شما احتمالاً قبلاً از آن استفاده کرده اند که منحنی یادگیری را کاهش می دهد.

طرفداران

  • عالی برای پشتیبانی میدانی
  • انعطاف پذیرترین نرم افزار موجود
  • گزینه های هوش مصنوعی بیشتری نسبت به سایر نرم افزارها دارد

منفی ها

  • قیمت های بالا برای چند ویژگی
  • بدون پشتیبانی 24/7 برای طبقات زیر نامحدود

7. Freshdesk – بهترین حالت برای یک سیستم ساده

Freshdesk می تواند به شما کمک کند هر فاجعه صندوق ورودی را ساده کنید. متناوباً ، اگر نرم افزار خدمات مشتری فعلی شما بیشتر به یک پیچ و خم مجازی شباهت دارد ، Freshdesk تعویض را آسان می کند.

سیستم فروش بلیط Freshdesk همراه با یک صندوق ورودی تیمی ، از جمله تشخیص برخورد عامل است. ویژگی همکاری آن از Team Huddle استفاده می کند تا وقتی پروژه برای یک نفر بیش از حد بزرگ است ، نمایندگان می توانند در مورد بلیط بحث و مالکیت مشترک را انجام دهند به علاوه ، با Omniroute می توانید وظایف خدمات مشتری را به طور خودکار براساس پهنای باند آنها به نمایندگان اختصاص دهید.

با پشتیبانی از چند کاناله ، گزارش های پیشرفته و سفارشی و مدیریت خدمات میدانی ، می توانید از هر کجا که باشید به مشتریان پاسخ دهید.

Freshdesk حتی به مشتریان کمک می کند تا قبل از تماس با شما ، یک فروم ، چت بات ، ویجت کمک و سایر ویژگی ها را راهنمایی کنند. این ویژگی های سلف سرویس به خدمات مشتری شما کمک می کند تا حتی بیشتر کارآمد شوند و منابع مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

شما می توانید بسته Sprout این نرم افزار را رایگان دریافت کنید ، اما همچنین می توانید چهار طبقه دیگر نیز دریافت کنید:

  • شکوفه: سالانه 15 دلار برای هر نماینده در هر ماه
  • باغ: سالانه 35 دلار برای هر نماینده در هر ماه
  • املاک: سالانه 49 دلار برای هر نماینده در هر ماه
  • جنگل: سالانه 99 دلار برای هر نماینده در ماه

بسته Sprout در حال حاضر به شما امکان نامحدود همراه با ایمیل و بلیط اجتماعی ، ارسال بلیط و گزارش روند بلیط را می دهد. شما همچنین یک پایگاه دانش کسب می کنید ، بنابراین هیچ کس از مدار خارج نمی شود.

پس از ارتقا ، بسته Blossom شامل اتوماسیون ، تشخیص برخورد ، مدیریت SLA و موارد دیگر است. سطح Garden با داشتن دانش پایه چند زبانه برای افزایش توانایی شما در کمک به مشتریان ارائه می شود. همچنین برای شخصی سازی تجربه خدمات به مشتری ، گزارش عملکرد ، ردیابی زمان و برنامه های سفارشی دریافت می کنید.

در بسته Estate ، این نرم افزار در مورد حفظ اطلاعات شما جدی می شود. با استفاده از گزارش ها ، داشبورد ها و نقش های سفارشی ، این نرم افزار عملاً خود را مدیریت می کند. حتی می توانید از نسخه سازی در پایگاه دانش ، بخشهای مشتری ، خدمات برای چندین محصول و فرمهای بلیط پویا استفاده کنید که به همان میزانی که می خواهید مشتری شما در صورت بروز مشکلی ارائه کند ، شامل جزئیات می شود.

شما از سطح پیشرفته تری بالاتر نیستید. از یک گزارش حسابرسی و اسکریپت های عامل گرفته تا تریاژ خودکار و پیشنهاد مقاله ، این نرم افزار به نمایندگان کمک می کند و به مشتریان منابعی برای کمک به خود می دهد. Forest حتی به شما امکان می دهد تا هنگام استفاده از HIPAA از انطباق با آن استفاده کنید و می توانید در هر ماه حداکثر 5000 جلسه فردی را در هنگام استفاده از گفتگوی زنده استفاده کنید.

طرفداران

  • کم هزینه
  • می توانید ماهانه یا سالانه پرداخت کنید
  • همه کاره
  • بسیاری از ویژگی ها در همه طبقات

منفی ها

  • ممکن است با بسیاری از ویژگی ها بسیار عظیم به نظر برسد

خلاصه

نرم افزار مناسب خدمات به مشتری می تواند تجارت را از بین ببرد یا از بین ببرد. به همین دلیل است که باید هر گزینه و نحوه کارکرد آن را برای نیازهای خاص شرکت خود ارزیابی کنید.

چه به CRM احتیاج داشته باشید و چه فقط به گزینه گپ زنده نیاز دارید ، می توانید در این لیست یک نرم افزار خدمات مشتری مناسب خود پیدا کرده و متناسب با شغل خود سفارشی کنید.