آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار حسابداری سال 2020

سپتامبر 3, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

82٪ مشاغل به دلیل مدیریت ضعیف جریان وجوه نقدی و شیوه های زیر حسابداری شکست می خورند. بله راز این نیست که حسابداری سخت است – و دلیلی وجود دارد که مردم تمام زندگی خود را صرف یادگیری نحوه انجام این کار به خوبی می کنند.

اما خبرهای خوبی وجود دارد

می توانید بدون مراجعه به دانشگاه و دریافت مدرک لیسانس (یا کارشناسی ارشد) در حسابداری ، از عضویت در این آمار خودداری کنید.

… نرم افزار حسابداری مدرن را وارد کنید. این سیستم برای کمک به حتی کوچکترین مشاغل در جهت بهبود روند دفترداری ، صرفه جویی در وقت و اشتباهات کم هزینه تر وجود دارد.

به علاوه ، درک شماره های شما می تواند منجر به تصمیم گیری دقیق تر در زمینه تجارت و همچنین بهبود سلامت / عملکرد کلی کسب و کار شود.

با این وجود ، به لطف هزاران گزینه موجود در بازار ، انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری آسان نیست. کدام یک بدون نیاز به ویژگی های گیج کننده ای که هرگز استفاده نخواهید کرد ، هر آنچه را که نیاز دارید ارائه می دهد؟

اگر مطمئن نیستید که چگونه به این س answerال پاسخ دهید ، در جای مناسب قرار دارید. این مقاله نحوه انتخاب نرم افزار مناسب ، انواع مختلف نرم افزار و پنج توصیه برتر من را شامل می شود.

بیا شروع کنیم!

5 گزینه برتر برای نرم افزار حسابداری:

  1. FreshBooks – بهترین کار برای فریلنسرها و افراد انفرادی
  2. QuickBooks – بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک
  3. Zoho Books – بهترین برای مشاغل با 50 مشتری یا فروشنده بالاتر
  4. Sage50 Cloud – بهترین راه حل حسابداری دسک تاپ
  5. Wave – بهترین نرم افزار حسابداری رایگان

چگونه بهترین نرم افزار حسابداری را برای خود انتخاب کنیم

برای هر مشاغل در هر صنعت یک راه حل حسابداری متناسب با همه وجود ندارد. علاوه بر این ، اندازه و پیچیدگی تجارت شما نیز نقش دارد.

به همین دلیل ، قبل از تصمیم گیری ، درک بودجه و نیازهای نرم افزاری خود بسیار مهم است. برای کمک به شما ، این معیارهایی است که من هنگام ایجاد این لیست در نظر گرفتم.

وقتی مراحل انتخاب نهایی خود را طی می کنید ، در صورت تمایل از آنها استفاده کنید.

تعداد مشتریان ، فروشندگان و کاربران

مهم است که تعداد مشتریان و فروشندگانی را که مدیریت می کنید در نظر بگیرید زیرا برخی از برنامه ها تعداد مجاز شما را محدود می کنند. بنابراین حتماً قبل از تصمیم گیری نهایی به محدودیت های هر برنامه توجه زیادی داشته باشید.

علاوه بر این ، شما باید بدانید که به چه تعداد حساب کاربری نیز نیاز دارید. برخی از برنامه های اساسی موجود در این لیست تعداد کاربران را به یک یا دو نفر محدود می کند.

بنابراین ، اگر نیاز به بیش از آن دارید ، ممکن است نیاز به ارتقا به یک برنامه پیشرفته داشته باشید تا نیازهای شما را تأمین کند.

قابلیت دسترسی به تلفن همراه

اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری که انتخاب کرده اید یک برنامه تلفن همراه را ارائه می دهد تا بتوانید پرداختها ، فاکتورها و گردش پول را در حین حرکت مدیریت کنید. ممکن است اکنون ویژگی مهمی به نظر نرسد ، اما شما هرگز نمی دانید چه زمانی (و از کجا) نیاز به دسترسی به حساب های خود یا ارسال فاکتور دارید.

مدیریت مشتری

بهترین نرم افزار حسابداری شامل ویژگی های بصری است که به شما امکان می دهد فاکتورها و پورتالی را که مشتریان شما می توانند به شما پول بدهند پیگیری کنید. با استفاده از ابزارهای مدیریت مشتری داخلی ، درآمد و حسابداری در یک مکان متمرکز می شوند تا روند کار ساده شود.

بعلاوه ، این کار برای مشتریان آسان تر است.

صورتحساب و صورتحساب

بیشتر نرم افزارهای حسابداری شامل عملکرد صورتحساب اما در ظرفیت های مختلف هستند. بعضی از آنها فاکتورهای بسیار قابل تنظیم ارائه می دهند در حالی که استفاده از برخی دیگر با گزینه های سفارشی کمتر آسان تر است.

علاوه بر این ، نرم افزاری که انتخاب کرده اید باید پرداخت فاکتورها را برای مشتریان شما آسان تر کند. برخی دیگر از ویژگی های صورتحساب و صورتحساب که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • یادآوری پرداخت خودکار
  • تاریخ سررسید پرداخت
  • هزینه های دیرهنگام
  • فاکتورهای دوره ای
  • امکان ذخیره اطلاعات مشتری
  • گزینه های پردازش پرداخت
  • پرداخت های یک کلیک

در آخر ، هزینه پردازش پرداخت مربوط به هر نرم افزار را در نظر بگیرید. بیشتر آنها برای معاملات کارت اعتباری و برای انتقال ACH 1 درصد یک درصد تعیین شده را اضافه می کنند.

مدیریت رسید

بسیاری از ابزارهای مدرن حسابداری دسته بندی و ذخیره نسخه های دیجیتالی رسیدهای شما را آسان می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک عکس از رسید خود بگیرید و آن را به هزینه مربوطه در حساب خود ضمیمه کنید.

با این حال ، هر نرم افزاری این را شامل نمی شود. بنابراین ، اگر این مورد مورد علاقه شماست ، حتماً یک نرم افزار حسابداری با قابلیت مدیریت رسید انتخاب کنید.

بانکی

اتصال حساب های بانکی و کارت های اعتباری شما به نرم افزار حسابداری باعث ایجاد آشتی در حساب می شود. همچنین هنگام ایجاد ورودی های دستی احتمال خطاهای انسانی را کاهش می دهد.

مقاله مرتبط  بهینه سازی سمینار Google My Business

با این حال ، هر نرم افزاری این توانایی را در برنامه های اساسی ارائه نمی دهد (اما همه توصیه های برتر من ارائه می دهند).

بنابراین حتماً نرم افزاری را انتخاب کنید که شامل این قابلیت باشد.

ادغام ها

در نظر گرفتن ابزاری که قبلاً برای راه اندازی مشاغل خود استفاده می کنید مهم است. چرا؟ زیرا بهترین نرم افزار حسابداری برای شما با کمترین دردسر یا سردرد به صورت یکپارچه در پشته فناوری شما ادغام می شود.

بنابراین قبل از شروع ، لیستی از همه موارد مورد نیاز خود و ابزارهایی که از قبل استفاده می کنید تهیه کنید.

سپس ، مطمئن شوید که مدعیان برتر لیست شما نیازهای کامل شما و ادغام های لازم را شامل می شوند.

حتی می توانید برای هر نرم افزار حسابداری با یک نماینده فروش تماس بگیرید تا لیست نیازهای شما را مرور کند تا مطمئن شوید همه مواردی را که به دنبال آن هستید برطرف می کند.

انواع مختلف نرم افزار حسابداری

وقتی نوبت به نرم افزار حسابداری می رسد ، چندین گزینه پیش رو دارید. بعضی از آنها از دیگران بهتر هستند اما بهترین انتخاب برای شما به شرایط شما بستگی دارد.

قبل از اینکه در توصیه های اصلی من غوطه ور شویم ، بیایید گزینه های شما را مرور کنیم.

صفحه گسترده DIY

اگر بودجه محدودی داشته باشید ، صفحه گسترده یک گزینه رایگان و ساده است. اگر تازه شروع به کار کرده باشید و تعداد معاملات تجاری محدودی داشته باشید ، مشکلی ندارند.

با این حال ، آنها یک راه حل طولانی مدت نیستند و جای زیادی برای خطاهای انسانی باقی می گذارند.

اگر به دنبال گزینه ای رایگان هستید ، من Wave را به عنوان گزینه جایگزین توصیه می کنم.

نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر

بیشتر نرم افزارهای مدرن حسابداری مبتنی بر ابر هستند ، و از هر جایی با اتصال به اینترنت به راحتی در دسترس هستند.

و معمولاً به صورت ماهانه صورتحساب ، مقیاس پذیر ، مقرون به صرفه ، آسان برای استفاده و برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ساخته می شود.

هر گزینه در این لیست در این گروه قرار می گیرد.

نرم افزار حسابداری پایگاه داده

این نوعی از نرم افزار حسابداری بسیار ایمن ویژه شرکت ها و مشاغل بزرگ است.

این بسیار گران است و برای نصب و نگهداری نیاز به یک تیم داخلی از مهندسان و / یا متخصصان مالی دارد.

به همین دلیل ، من این نوع نرم افزار را در تحقیقات خود وارد نکردم.

اکنون ، بیایید به توصیه های نرم افزار حسابداری برتر مبتنی بر اندازه کسب و کار و نیازهای خاص خود بپردازیم.

شماره 1 – بررسی کتابهای تازه – بهترین مورد برای فریلنسرها و افراد انفرادی

اگر شما یک فریلنسر ، یک شرکت انفرادی یا یک تجارت کوچک هستید ، کتابهای تازه یک نرم افزار حسابداری عالی است که باید در نظر بگیرید. تا به امروز ، آنها به بیش از 10 میلیون تجارت در سراسر جهان خدمت می کنند.

و این نرم افزار با استانداردهای حسابداری دوگانه مطابقت دارد و بینش عمیق تری در مورد امور مالی و معاملات تجاری شما فراهم می کند.

FreshBooks در صورتحساب تخصص دارد ، اما این ابزار همچنین شامل ویژگی های کسب و کار کوچک است ، مانند:

  • ردیابی زمان و هزینه
  • فاکتورهای تکراری
  • یادآوری پرداخت خودکار
  • هزینه های دیررس اتوماتیک
  • چندین ارز
  • مدیریت پروژه
  • پیشنهادات مشتری
  • محاسبات مالیاتی
  • گزارش و تجزیه و تحلیل

علاوه بر این ، داشبورد حساب شما شامل چشم انداز سلامت اقتصادی کسب و کار شما است. این فاکتورهای برجسته ، سود کل ، درآمد از طریق منبع ، هزینه ها و زمان بدون صورت حساب را در یک مکان متمرکز نشان می دهد.

به علاوه ، می توانید کتاب های خود را در سفر با استفاده از برنامه تلفن همراه قوی آنها مدیریت کنید.

و این نرم افزار با بیش از 200 ابزار تجاری مانند Shopify ، G Suite ، Stripe ، Zoom ، Squarespace و Gusto ادغام می شود. بنابراین ، لازم نیست نگران ناسازگاری با بیشتر ابزاری باشید که از قبل استفاده می کنید.

اما مانند اکثر نرم افزارهای حسابداری ، FreshBooks هزینه معامله 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر تراکنش برای کارت های اعتباری و 1٪ برای انتقال ACH را پرداخت می کند. با این حال ، این هزینه ها در صنعت کاملاً استاندارد است و شما نگران هزینه های مخفی اضافی نخواهید بود.

برنامه های پرداختی آنها از 6 دلار در ماه برای حداکثر پنج مشتری شروع می شود و این هزینه برای افراد مستقل ، انفرادی و صاحبان مشاغل کوچک بسیار مقرون به صرفه است.

با این حال ، FreshBooks می تواند در کنار کسب و کار شما با برنامه های دیگر مقیاس بندی کند ، از جمله:

  1. به علاوه – 10 دلار در ماه برای حداکثر 50 مشتری
  2. حق بیمه – 20 دلار در ماه برای حداکثر 500 مشتری
  3. انتخاب – قیمت گذاری سفارشی برای بیش از 500 مشتری

برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید امروز FreshBooks را برای یک تست رانندگی در نظر بگیرید! متناوباً ، می توانید 50٪ تخفیف در سه ماه اول خود را پس انداز کنید. با این حال ، شما باید یک پیشنهاد یا پیشنهاد دیگر را انتخاب کنید.

مقاله مرتبط  بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی 2020

شماره 2 – بررسی QuickBooks – بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک

اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید یا از ابتدا کار جدیدی را شروع می کنید ، کتابهای سریع یک انتخاب محبوب است – و به یک دلیل خوب. در حقیقت ، بیش از 5.6 میلیون کاربر در سراسر جهان برای نیازهای حسابداری خود به آنها اعتماد دارند.

از مشاغل کوچک گرفته تا افراد مستقل ، QuickBooks مجموعه ای از راه حل های عالی حسابداری را برای مطابقت با نیازهای شما ارائه می دهد.

بعلاوه ، بسته به شرایط خود می توانید از بین استقرار سیستم مبتنی بر cloud ، دسک تاپ یا POS استفاده کنید. با این حال ، من راه حل مبتنی بر ابر را برای اکثر مشاغل بسیار توصیه می کنم.

به علاوه ، نرم افزار آنلاین با برنامه هایی مانند PayPal ، Square و Shopify ادغام می شود تا مدیریت جریان وجوه را در یک مکان متمرکز ساده کند.

با راه حل آنلاین آنها ، با اتصال به اینترنت می توانید به راحتی در هر کجای دنیا به حساب خود دسترسی پیدا کنید. به علاوه ، شما می توانید به جای اینکه یک انبوه رسید کاغذ در دفتر کار خود ثبت کنید ، از برنامه تلفن همراه برای گرفتن عکس از قبض ها و رسیدهای خود استفاده کنید.

همچنین به ویژگی هایی مانند:

  • فاکتورهای قابل برنامه ریزی
  • ردیابی درآمد و هزینه
  • ردیابی مسافت پیموده شده GPS
  • محاسبات مالیات فروش خودکار
  • ادغام بانک و کارت اعتباری
  • دسته های هزینه
  • گزارش استاندارد

اگر از برنامه اصلی رشد کنید یا به ویژگی های پیشرفته تری نیاز دارید ، می توانید به راحتی به یک برنامه پیشرفته ارتقا دهید. برخی از ویژگی های پیشرفته آنها شامل مدیریت 1099 ، مدیریت موجودی و ردیابی زمان حضور و غیاب است.

بنابراین بدون توجه به آنچه شما نیاز دارید ، برنامه ای متناسب با نیازهای شما وجود دارد.

ارزان ترین برنامه از 25 دلار در ماه شروع می شود. و می توانید با پرداخت 45 دلار اضافی در ماه + 4 دلار به ازای هر کارمند در ماه با گزینه های پیشرفته تر ، خدمات حقوق و دستمزد را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر این ، QuickBooks 0.25 $ + 2.9 for برای فاکتورها ، 2.4 for برای کش رفتن ، و 3.4 for برای پرداخت های کلیدی در هر تراکنش هزینه می کند. متناوباً ، آنها 1٪ برای انتقال ACH هزینه می گیرند. و اگر بیش از 7،500 دلار در ماه بپردازید ، می توانید تا 40٪ در هزینه های معامله پس انداز کنید.

مانند FreshBooks ، QuickBooks یک دوره آزمایشی 30 روزه یا 50٪ تخفیف در سه ماه اول شما ارائه می دهد.

امروز با QuickBooks شروع کنید!

شماره 3 – بررسی Zoho Books Books – بهترین مورد برای مشاغل با 50+ مشتری / فروشنده

اگر بسیاری از مشتریان و فروشندگان را مدیریت کنید ، کتابهای زوهو یکی از مقرون به صرفه ترین نرم افزار حسابداری است که باید در نظر گرفته شود. ارزان ترین طرح آنها شامل حداکثر 50 مشتری با نرخ قابل پرداخت است و همچنین بسته هایی برای حداکثر 500 مشتری با صورت حساب نیز دارند.

بنابراین ، شما نباید نگران بیش از حد ماهانه خود باشید.

علاوه بر این ، Zoho Books شامل دسترسی به ویژگی های قدرتمند مانند:

  • ابزار انطباق مالیاتی
  • نقل قول ها و تخمین های سفارشی
  • یادآوری پرداخت خودکار
  • پیگیری فروشنده و هزینه
  • مدیریت موجودی کالا
  • فیدهای خودکار بانک
  • ردیابی زمان
  • فاکتورهای قابل برنامه ریزی
  • دسترسی مبتنی بر نقش
  • 40+ ادغام

Zoho Books همچنین یک برنامه تلفن همراه بصری برای مدیریت حساب های شما در حال حرکت ارائه می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید مسافت پیموده شده خود را ردیابی کنید ، با مشتریان ارتباط برقرار کنید ، زمان خود را پیگیری کنید ، فاکتور ایجاد کنید و موارد دیگر.

هر طرح همچنین شامل یک پورتال مشتری خصوصی برای پذیرش پرداخت ها ، پشتیبانی نامحدود تلفن و ایمیل از مشتری ، رمزگذاری SSL رایگان و API های استراحت باز برای اتصال به برنامه های شخص ثالث است.

علاوه بر این ، Zoho طیف گسترده ای از سایر ابزارهای تجاری را ارائه می دهد که به طور یکپارچه با یکدیگر ادغام می شوند. مشاغل مبتنی بر اشتراک را اجرا می کنید؟ یا نیاز به مدیریت پیشرفته موجودی دارید؟ شاید شما نیاز به گزارش هزینه گسترده برای تیم خود داشته باشید.

شانس وجود دارد ، Zoho آنچه شما نیاز دارید ارائه می دهد. برای صرفه جویی در هزینه و ایجاد یک سیستم مدیریت کسب و کار سفارشی برای مشاغل خود می توانید ابزارها را با هم بسته بندی کنید.

من اکیداً توصیه می کنم از برنامه Basic (9 دلار در ماه) شروع کرده و در صورت نیاز به یک برنامه پیشرفته ارتقا دهید. برنامه Basic شامل حداکثر 50 مخاطب ، دو حساب کاربری جداگانه و پنج گردش کار خودکار است تا فرایندهای حسابداری شما را ساده کند.

برنامه های پیشرفته زوهو عبارتند از:

  • استاندارد – 19 دلار در ماه برای حداکثر 500 مخاطب
  • حرفه ای – 29 دلار در ماه برای بیش از 500 مخاطب
مقاله مرتبط  چگونه راهنمایان محلی Google قابلیت مشاهده را بهبود می بخشند

همه اینها برای مشاغل در هر اندازه بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر این ، می توانید به ترتیب با 2 دلار در ماه و 5 دلار در ماه ، کاربران اضافی و 50 اسکن خودکار اضافه کنید.

برای یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ثبت نام کنید ببینید آیا کتاب Zoho امروز برای شما مناسب است یا خیر؟

شماره 4 – بررسی Sage 50Cloud – بهترین راه حل حسابداری دسک تاپ

مریم گلی 50Cloud یک برنامه حسابداری دسک تاپ است که به طور یکپارچه به ابر متصل است. بنابراین ، سرعت و قابلیت اطمینان یک نرم افزار دسک تاپ را دارید که با انعطاف پذیری و قابلیت دسترسی از راه دور استفاده از cloud جفت شده است.

علاوه بر این ، Sage نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر را ارائه می دهد ، بنابراین اگر مورد شما نیست ، محدود به برنامه دسک تاپ نیستید. با این حال ، راه حل دسک تاپ آنها جایی است که واقعاً بدرخشند.

به راحتی و در هر زمان و هر زمان می توانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید و هر طور که می خواهید کار کنید. بنابراین ، با وجود مزایای استفاده از نرم افزار دسک تاپ ، به کامپیوتر دسک تاپ خود محدود نمی شوید.

بعلاوه ، به عنوان راه حل شماره 1 حسابداری برای مشاغل کوچک ، شامل ویژگی هایی مانند:

  • مدیریت جریان نقدی
  • صورتحساب انعطاف پذیر
  • فاکتورهای تکراری
  • قابلیت پرداخت اکنون
  • حساب های پرداختنی + بانکی
  • آشتی خودکار
  • مدیریت موجودی پیشرفته
  • هزینه کار و پروژه
  • پردازش حقوق و دستمزد

همانطور که می بینید ، Sage 50Cloud شامل مجموعه ای قوی از ویژگی هایی است که معمولاً باید با سایر گزینه های این لیست (مثلاً حقوق و دستمزد) برای آن اضافی بپردازید.

و با این ویژگی های پیشرفته یک برچسب قیمت پیشرفته ارائه می شود

بنابراین اگر به دنبال نرم افزار حسابداری اساسی هستید ، بهتر است با FreshBooks یا QuickBooks بروید. با این حال ، اگر به این ویژگی های پیشرفته نیاز دارید ، قیمت هر کاربر در هر ماه از 50.58 دلار شروع می شود.

برنامه های پرداخت شده آنها شامل موارد زیر است:

  • حسابداری حرفه ای – 50.58 دلار در ماه برای حسابداری ساده
  • حسابداری برتر – ماهیانه 78.25 دلار برای ویژگی های پیشرفته
  • حسابداری کوانتومی – 131.66 دلار در ماه برای همه ویژگی ها

با این وجود می توانید با انتخاب یک برنامه سالانه و پرداخت پیش پرداخت کمی بیشتر پس انداز کنید. علاوه بر این ، می توانید با پرداخت 150 دلار بیشتر در سال در Microsoft 365 مشترک شوید.

شما می توانید نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر Sage را به مدت 30 روز و بدون نصب و بدون کارت اعتباری رایگان امتحان کنید. پس از آن ، اگر مناسب تجارت شما باشد ، می توانید Sage 50Cloud را خریداری کنید.

امروز شروع کنید!

شماره 5 – بررسی موج – بهترین نرم افزار حسابداری رایگان

اگر بودجه محدودی دارید یا به یک راه حل ساده حسابداری نیاز دارید ، موج یک انتخاب عالی است این یک نرم افزار مالی برنده جایزه برای کارآفرینان و مشاغل از هر اندازه است.

به علاوه … ویژگی های حسابداری آنها کاملاً رایگان و بدون هزینه پنهان یا پرداخت ماهانه است. با این حال ، آنها هزینه معامله استاندارد 2.9 ((3.4 for برای American Express) + 0.30 دلار برای کارت های اعتباری و 1 for برای انتقال ACH دریافت می کنند.

همچنین می توانید از 20 دلار در ماه خدمات حقوق و دستمزد را اضافه کنید. اما حسابداری ، فاکتور و اسکن قبض همه برای همیشه رایگان است.

این نرم افزار حسابداری رایگان شامل ویژگی هایی مانند:

  • ردیابی درآمد و هزینه نامحدود
  • همکاران و حسابداران نامحدود
  • سیستم حسابداری دوبار ورود
  • گزارش و تحلیلی قدرتمند
  • ارتباطات بانکی + کارت اعتباری
  • دسته های مالیاتی
  • فاکتورهای تکراری
  • یادآوری پرداخت خودکار
  • اسکن قبض نامحدود
  • پرداختهای 2 روزه کاری

به علاوه ، از پشتیبانی نامحدود ایمیل نیز برخوردار هستید. و اگر فکر می کنید Wave چگونه در تجارت باقی می ماند ، این از طریق هزینه های معامله و خدمات حقوق و دستمزد آنها است. درنتیجه بله. این نرم افزار واقعاً برای همیشه رایگان است و هیچ هزینه پنهانی ندارد.

علاوه بر این ، می توانید برنامه تلفن همراه Wave را بارگیری کنید تا از هر کجا با اتصال به اینترنت به حساب های خود دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید.

ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان برای شروع امروز!

خلاصه

من توصیه می کنم کتابهای تازه (برای فریلنسرها و افراد) یا کتابهای سریع (برای تیم های کوچک). این دو راه حل برای اکثر کاربران مناسب است. آنها فوق العاده مقرون به صرفه ، آسان برای استفاده و مقیاس پذیر هستند. بعلاوه ، آنها شامل تمام ویژگیهای اساسی حسابداری شما هستند.

و اگر بودجه محدودی دارید ، موج یک گزینه رایگان عالی است.

با این حال ، بهترین نرم افزار حسابداری برای شما به آنچه نیاز دارید و توانایی خرید آن بستگی دارد. بنابراین ، وقتی فرآیند انتخاب نرم افزار مناسب برای کسب و کار خود را طی می کنید ، از ویژگی هایی که درباره آنها صحبت کردیم استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری مورد علاقه شما چیست؟