آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار اتوماسیون بازاریابی سال 2020

اکتبر 16, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

کمپین های بازاریابی روز به روز پیچیده تر می شوند.

کدام … خبر خوبی برای تجربه مصرف کننده است اما برای شما بعنوان یک مدیر بازاریابی که روزانه هزاران قطعه متحرک (و تعداد بیشماری از کارمندان) را اداره می کند یک کابوس است.

به زبان ساده ، پشت صحنه اتفاقات زیادی در حال انجام است.

به ویژه چالش های فنی پیچیده ای که اکثر مصرف کنندگان و کارمندان هرگز آنها را نخواهند دید و آنها را به طور کامل درک نخواهند کرد.

اما خوشبختانه ابزارهای اتوماسیون بیشتر و بیشتری ظاهر می شوند تا زندگی شما را کمی آسان کنند.

با این حال ، این بدان معنی است که انتخاب بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای کسب و کار و تیم شما دشوارتر از گذشته است.

من و تیم من از راه حل های سازمانی تا مقرون به صرفه ترین گزینه ها ، در مورد هر نرم افزاری که تصور کنید ، تحقیق ، آزمایش و استفاده کرده ایم. و صادقانه می توانم بگویم … این اغراق نیست.

اما خبر خوب این است که من آن را به شش توصیه اصلی خودم خلاصه کردم ، آنها را مرور کردم و لیستی همه جانبه از آنچه باید در هنگام تصمیم گیری نهایی در نظر بگیرم ، تهیه کردم.

6 گزینه برتر برای نرم افزار اتوماسیون بازاریابی

  1. بازاری تازه – بهترین حالت برای مشاغل کوچک و متوسط
  2. Pardot توسط Salesforce – بهترین برای شرکت های B2B
  3. ActiveCampaign – بهترین حالت برای اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل
  4. صوتی – بهترین حالت برای اتوماسیون بازاریابی چند کاناله سازمانی
  5. HubSpot – بهترین حالت برای فروش ، خدمات به مشتری و اتوماسیون بازاریابی
  6. عمل – بهترین برای آژانس های بازاریابی

چگونه بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی را برای خود انتخاب کنیم

من پشت تمام توصیه های برترم ایستاده ام. با این حال ، انتخاب یک مورد مناسب برای شما همیشه آسان نیست زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بنابراین ، قبل از غواصی ، بیایید در مورد چگونگی محدود کردن همه چیز و پیدا کردن بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای تجارت خود صحبت کنیم.

نوع کسب و کار

مشاغل B2B نیازهای بازاریابی متفاوتی نسبت به شرکت های D2C دارند.

علاوه بر این ، آژانس های بازاریابی مجموعه جدیدی از چالش های اتوماسیون بازاریابی را ارائه می دهند. به همین دلیل ، ممکن است یک نرم افزار تخصصی برای پاسخگویی به نیازهای خاص شما در یک قیمت مناسب ضروری باشد.

اندازه تجارت شما نیز مهم است. شرکت های بزرگ کمپین های پیچیده و گسترده ای را اجرا می کنند و جیب های بزرگتری دارند. بنابراین ، ابزارهای کسب و کار کوچک مطابقت خوبی ندارند.

با این حال ، شرکت های کوچکتر احتمالاً ویژگی های درجه شرکتی گیج کننده و به شدت خارج از بودجه را پیدا خواهند کرد ، به همین دلیل است که در وهله اول آن ابزارهای کوچک تجاری وجود دارد.

بنابراین ، هنگام تصمیم گیری نهایی توجه کنید که این نرم افزار برای چه کسانی ساخته شده است.

تعداد مخاطبین

بیشتر برنامه های قیمت گذاری به تعداد مخاطبین یا سرنخ های شما بستگی دارد. هرچه لیست شما بزرگتر باشد ، برای نگهداری آن و در تماس ماندن با آنها باید هزینه بیشتری بپردازید.

اگر ده ها یا صدها هزار مخاطب داشته باشید ، راه حل های سازمانی درجه مقرون به صرفه مقرون به صرفه تر هستند. با این حال ، اگر چند صد یا حتی چند هزار پیشرو در لیست خود داشته باشید ، اینطور نیست.

فقط توجه داشته باشید و به یاد داشته باشید که برنامه های خاص ممکن است حداکثر تعداد تماس شما را محدود کند.

و اگر این محدودیت ها را رعایت کنید ، باید به یک طرح بالاتر ارتقا دهید یا هزینه اضافی بپردازید.

کانال های بازاریابی شما

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی مختلف از کانال های مختلف بازاریابی پشتیبانی می کند.

و هیچ راه حلی متناسب با همه موارد وجود ندارد.

از بازاریابی پیامکی و ایمیل گرفته تا رسانه های اجتماعی و اعلان های فشاری ، انتخاب نرم افزاری که همه موارد شما را برطرف کند بسیار مهم است.

مشاغل کوچکتر با کمپین های ساده ممکن است از طیف گسترده ای از کانال ها استفاده نکنند و با استفاده از ابزاری با قیمت مناسب تر می توانند از بین بروند.

با این حال ، مشاغل بزرگ با کمپین های پیچیده ای که کانال های بی شماری را دربرمی گیرد ، برای مدیریت تمام قطعات متحرک نیاز به نیرومندتری دارند.

بعلاوه ، برخی از نرم افزارها شامل کانالهای مختلف در طبقات مختلف قیمت گذاری هستند. بنابراین ، ممکن است شما از یک سطح شروع کنید و برای دسترسی به کانال های بازاریابی بیشتر باید به سمت بالا حرکت کنید. یا ممکن است لازم باشد به طور کلی به یک ابزار جدید بروید (یا یکپارچه کنید).

این ممکن است به شما کمک کند تا نقشه های آینده خود را ترسیم کنید و تصمیم بگیرید که از کدام کانال ها استفاده می کنید.

ویژگی های اتوماسیون

اتوماسیون در قلب هر ابزاری در این لیست قرار دارد. اما برخی از آنها ویژگی های اتوماسیون پیشرفته تری را نسبت به بقیه ارائه می دهند.

آیا شما نیاز به امتیازات و امتیازات دارید؟ شاید شما بخواهید پیامک ها ، بازاریابی از طریق ایمیل و تبلیغات فیس بوک را در همان سفر مشتری ترکیب کنید. یا شاید شما به توانایی ارسال ایمیل های هدفمند بیش از حد از طریق خلبان خودکار نیاز دارید.

صرف نظر از پیچیدگی کمپین های خود ، فراموش نکنید که:

  • آزمایش تقسیم A / B
  • کمپین های ایمیل خودکار
  • ردیابی رویداد و وب سایت
  • با مدیریت تماس بگیرید
  • نقشه برداری بصری مشتری
  • تقسیم بندی و شخصی سازی خودکار
  • چشم انداز و امتیاز دهی به سرب
  • محتوای پویا
  • ایمیل های معاملاتی
  • توصیه های مجهز به هوش مصنوعی
  • محرک های مبتنی بر عملکرد و منطق
  • گزارش و تجزیه و تحلیل
مقاله مرتبط  101 راهنمایی وبلاگ نویسی برای مبتدیان (2020)

ممکن است به همه آنها نیازی نداشته باشید و برخی از ابزارها آنها را شامل نمی شوند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری ، آنچه را که نیاز دارید (و چه نیازی ندارید) درک کنید.

ویژگی های اضافی

غیر معمول نیست که نرم افزار اتوماسیون بازاریابی شامل تعداد معدودی ویژگی است که معمولاً در یک ابزار CRM یافت می شود ، مانند قابلیت گفتگوی زنده یا پشتیبانی مشتری.

قبل از تصمیم گیری نهایی ، لازم است بدانید که برای پر کردن شکاف بین بازاریابی و فروش یا خدمات مشتری به کدام ویژگی های اضافی نیاز دارید.

ممکن است این سیستم ها را از قبل نصب کرده باشید. بنابراین ، شما به این ویژگی های اضافی نیازی نخواهید داشت. اما اگر این کار را نکنید ، با انتخاب نرم افزاری که شامل همه چیزهایی باشد که در یک سقف از دست داده اید ، می توانید در هزینه ، دردسر و وقت صرفه جویی کنید.

Hubspot یک نمونه عالی از این امر است.

این شامل خدمات مشتری ، فروش و ابزارهای اتوماسیون بازاریابی در یک مکان متمرکز برای ساده سازی حرکت داده ها و تقویت اتوماسیون در کل تجارت شما است.

انواع مختلف نرم افزار اتوماسیون بازاریابی

بازاریابی در اشکال ، اندازه ها و پیچیدگی ها وجود دارد.

از طریق ارسال های فیزیکی و کمپین های چاپی گرفته تا رسانه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل ، بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند تا انواع کمپین های بازاریابی را بسازید ، خودکار کنید و بهینه سازی کنید.

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی اغلب با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اشتباه گرفته می شود. با این حال ، این دو یکسان یا قابل تعویض نیستند.

نرم افزار CRM بر فعالیت های فروش تمرکز دارد ، در حالی که نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بر روی وظایف بازاریابی تمرکز دارد. با ادامه کار ، نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای تولید ، پرورش و احراز صلاحیت است.

از طرف دیگر ، نرم افزار CRM بستن فروش و تقویت ارتباطات یا روابط پس از فروش است.

در یک دنیای کامل ، این دو سیستم به خوبی با هم بازی می کنند و جریان بی نظیری از داده ها را از تیم بازاریابی شما به تیم فروش شما ایجاد می کنند.

با ادامه کار ، زیرمجموعه های زیادی از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی وجود دارد ، از جمله:

  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • مدیریت تبلیغات
  • بازاریابی پیامکی
  • چت زنده

هر ابزار مختلف به تنهایی قدرتمند است. اما نرم افزار اتوماسیون بازاریابی واقعی به شما امکان می دهد سفرهای مشتری را از طریق سیستم عامل های بازاریابی برای مبارزات مختلف پیچیده ایجاد و بهینه کنید.

شماره 1 – بررسی Freshmarketer – بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای مشاغل کوچک و متوسط

در اینجا ، طرفداران Freshworks هستیم (اگر نمی توانستید بگویید).

Freshmarketer پلت فرم اتوماسیون بازاریابی هوشمند آنها است که برای کمک به مشاغل کوچک برای متوسط ​​سازی در وقت صرفه جویی ، جذب افراد مناسب ، پرورش مخاطبان آنها و کسب درآمد بیشتر ساخته شده است.

این پیشنهاد شماره 1 من برای اکثر کاربران است – و دلیل خوبی هم دارد.

از آگاهی تا حفظ ، تمام ویژگی های اتوماسیون را که برای به دست آوردن هدایای بیشتر ، تبدیل این منجر به مشتری و نگه داشتن آن مشتری در طول زندگی نیاز دارید. همه در حالی که کارهای کمتری انجام می دهیم و نتایج بهتری دارند.

بعلاوه ، برای شروع به مهارت فنی یا تیم پشتیبانی اختصاصی نیازی ندارید. و بلند شدن و دویدن حدود یک دقیقه طول می کشد.

همچنین به ویژگی های باورنکردنی مانند:

  • کمپین های ایمیل و مدیریت تماس
  • کشیدن و رها کردن سازنده سفر مشتری
  • ردیابی رویداد وب سایت ، فرم و آفلاین
  • ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل
  • تست A / B و split
  • شخصی سازی پیشرفته
  • نقشه های حرارتی پویا
  • تقسیم مخاطب
  • تجزیه و تحلیل قیف در زمان واقعی

علاوه بر این ، این نرم افزار به طور یکپارچه با ابزارهای دیگر Freshworks ادغام می شود ، بنابراین اگر در حال حاضر از هر یک از نرم افزارهای تجاری آنها استفاده می کنید یا قصد استفاده از آنها را دارید ، انتخاب بسیار خوبی است.

شما می توانید Freshmarketer را در برنامه محدود رایگان برای همیشه یا یک دوره آزمایشی 21 روزه رایگان از برنامه های پولی آنها که فوق العاده مقرون به صرفه و قابل دسترسی برای مشاغل در هر اندازه هستند ، امتحان کنید. با این حال ، آنها به تعداد مخاطب شما بستگی دارند ، بنابراین این را بخاطر داشته باشید.

برنامه های آنها شامل موارد زیر است:

  • جوانه – برای حداکثر 500 مخاطب با ویژگی های محدود رایگان است
  • باغ – 49 دلار در ماه برای 1000 مخاطب (ایده آل برای تیم های در حال رشد)
  • املاک – 99 دلار در ماه برای 1000 مخاطب (بهترین برای تیم های بزرگ)

فقط به یاد داشته باشید که پس از حداکثر 1000 مخاطب خود ، هزینه هر طرح افزایش می یابد.

شماره 2 – Pardot توسط Salesforce Review – بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای مشاغل B2B

شما به عنوان یک تجارت B2B ، به شرکت های دیگر بازاریابی می کنید ، که مجموعه ای منحصر به فرد از چالش های بازاریابی را ارائه می دهد. به همین ترتیب ، شما به یک ابزار اتوماسیون بازاریابی برای کار نیاز دارید.

Pardot برای کمک به شرکت های B2B در ایجاد روابط و تبدیل این روابط به درآمد وجود دارد. بعلاوه ، این یک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی خارق العاده است که در سراسر # 1 CRM جهان ساخته شده است.

بنابراین ، شما می دانید که در دستان خوبی هستید.

مقاله مرتبط  بهترین نرم افزار CRM سال 2020

از تولید سرب تا ترازبندی فروش ، این نرم افزار طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد ، از جمله:

  • محتوای پویا و شخصی سازی مبتنی بر داده
  • اتوماسیون ایمیل سرب
  • چشم انداز و امتیاز دهی به سرب
  • خالق اتوماسیون چند بخشی بصری
  • تقسیم بندی پیشرفته
  • سازنده صفحه فرود
  • فرم های هوشمند + سازنده کشیدن و رها کردن
  • برنامه ریزی ، پروفایل و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
  • ردیابی فعالیت سرب
  • گزارش عملکرد کمپین
  • گزارش چرخه زندگی و قیف
  • Pardot انیشتین برای امتیازدهی سرب و رفتار

علاوه بر این ، بیش از 2.8 میلیون کاربر در سراسر جهان برای نیازهای اتوماسیون بازاریابی خود به Pardot اعتماد می کنند و این امر را به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های این لیست تبدیل می کند.

اما کمی گران است ، بنابراین بهترین کار برای مشاغل بزرگتر است. برنامه های پرداخت شده آنها شامل موارد زیر است:

  • رشد – 1،250 دلار در ماه برای حداکثر 10000 مخاطب و ویژگی های اساسی
  • بعلاوه – 2500 دلار در ماه برای حداکثر 10،000 تماس با اتوماسیون عمیق تر + تجزیه و تحلیل
  • پیشرفته – 4000 دلار در ماه برای حداکثر 10،000 تماس با هوش مصنوعی و همه ویژگی ها
  • حق بیمه – 15000 دلار در ماه برای حداکثر 75000 مخاطب با ویژگی های اضافه بار

آنها همچنین چند افزونه ارائه می دهند که در طرح Premium به صورت رایگان ارائه می شوند. آن افزونه ها شامل Salesforce Engage (50 دلار در هر کاربر در ماه) ، Analytics Plus (3000 دلار در ماه) و سابقه تعامل (300 دلار در سال) است.

همه برنامه ها و افزودنی ها به صورت سالانه صورتحساب می شوند.

شماره 3 – بررسی ActiveCampaign – بهترین مورد برای اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل

ایمیل یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی دیجیتال است. تمام ابزارهای این لیست شامل بازاریابی از طریق ایمیل به یک شکل یا شکل دیگر است ، اما ActiveCampaign در آن تخصص دارد.

بنابراین ، اگر می خواهید در بهبود استراتژی بازاریابی ایمیل خود تمرکز کرده و تمرکز کنید ، گزینه بسیار خوبی است. این همچنین یک ابزار فوق العاده مقرون به صرفه است که شامل بسیاری از ویژگی های اتوماسیون برای هدایت در هر نقطه از قیف شما است.

با این اوصاف ، آنها همچنین اتوماسیون همه کانال را شامل می شوند ، از جمله پیام رسانی فوری و پیام کوتاه ، گفتگوی زنده و فیس بوک.

بنابراین ، شما محدود به فقط اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل با ActiveCampaign.

محبوب ترین ویژگی های آنها در هر نقطه از قیف منجر به پوشش می شود ، از جمله:

  • Engage – نقشه های اتوماسیون ، ردیابی سایت و فرم های اشتراک
  • Nurture – تقسیم بندی ، محتوای پویا / پیش بینی و ردیابی رویداد را فهرست کنید
  • تبدیل – تماس با ما و امتیازدهی منجر ، تقسیم اقدامات ، و احتمال برنده شدن
  • پشتیبانی – ارسال پیش بینی ، پیام کوتاه ، آزمایش تقسیم A / B و تجارت الکترونیکی

همچنین می توانید انواع مختلفی از نامه های الکترونیکی مانند پاسخگویی خودکار ، ایمیل های هدفمند یا فعال ، پخش ها ، ایمیل های برنامه ریزی شده و قیف های خودکار را تنظیم کنید.

و می توانید آن ایمیل ها را با استفاده از طراح کشیدن و رها کردن بصری آنها طراحی کنید یا از یکی از 25+ الگوی طراحی از پیش ساخته شده با قابلیت پاسخگویی به تلفن همراه شروع کنید.

چه تازه شروع کرده باشید و چه علاقه مند به مقیاس گذاری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی ایمیل خود باشید ، ActiveCampaign یک انتخاب عالی است. آنها همه چیزهایی را که برای گرفتن ، پرورش و بستن منجر در مقیاس نیاز دارید ارائه می دهند.

ActiveCampaign چهار طرح ارائه می دهد که قیمت هر کدام از این موارد شروع می شود:

  1. Lite – 9 دلار در ماه با حداکثر سه کاربر
  2. به علاوه – 49 دلار در ماه با حداکثر 25 کاربر
  3. حرفه ای – 129 دلار در ماه با حداکثر 50 کاربر
  4. شرکت – 229 دلار در ماه با کاربران نامحدود

هر ردیف شامل ویژگی های پیشرفته تری است و قیمت گذاری براساس اندازه لیست شما انجام می شود و برای حداکثر 500 مخاطب شروع می شود.

بنابراین ، به یاد داشته باشید که با رشد لیست شما باید بیش از قیمت های بالا پرداخت کنید.

شماره 4 – بررسی صوتی – بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی چند کاناله در سطح سازمانی

آجاصیل آرایه ای از محصولات اتوماسیون بازاریابی را برای بازاریابی متشکل از چند پلتفرم متمرکز ارائه می دهد. از شخصی سازی و کمپین های ایمیل گرفته تا مدیریت محتوای وب و مدیریت تجربه ، چیزی برای همه ارائه می دهند.

کمپین صوتی ، ابزار اتوماسیون بازاریابی آنهاست که شامل برنامه های موبایل ، اعلان های فشاری ، پیام کوتاه ، چت های گروهی ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات ، ایمیل ، کمپین های چاپی و موارد دیگر است.

همچنین می توانید این ترکیب را با Acoustic Personalization و Acoustic Analytics ترکیب کنید تا ترکیبی قدرتمند از مدیریت کمپین ، داده ها و استفاده از این داده ها برای ارائه پیام درست در زمان مناسب باشد.

با استفاده از کمپین صوتی ، به ویژگی های قدرتمندی از جمله:

  • سازنده کمپین را بکشید و رها کنید
  • اقدامات ، منطق و محرکهای توصیه شده هوش مصنوعی
  • کمپین های کانال موبایل و کانال دیجیتال بدون درز
  • مدیریت سرب و امتیازدهی
  • آزمایش تقسیم A / B
  • نقشه برداری از سفر مشتری
  • برنامه ریزی و بودجه بندی
  • تبلیغات یک به یک و مخاطبان شبیه
  • شخصی سازی پیشرفته
  • گزارش و تجزیه و تحلیل

علاوه بر این ، آنها یک انجمن اجتماع دارند که در آن می توانید به صورت عمومی س questionsال کنید. آنها همچنین یک آکادمی آنلاین را ارائه می دهند که مملو از فیلم ها و آموزش های آموزشی است تا بتوانید از بسته اتوماسیون سفارشی خود بیشترین بهره را ببرید.

مقاله مرتبط  برای شروع یک وبلاگ چقدر محتوا نیاز دارید؟

توجه داشته باشید: آکوستیک برای کمپین های با حجم متوسط ​​تا زیاد با قطعات متحرک بی شمار ساخته شده است. بنابراین ، برای مشاغل مدیریت کمپین های پیچیده در کانال های متعدد مناسب است.

اما این برای بسیاری از مشاغل و افرادی که کمپین های تک کانال را اجرا می کنند بیش از حد مجاز است.

قیمت گذاری بصورت آنلاین در دسترس نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر باید یک مشاوره را تعیین کنید. بنابراین ، به یاد داشته باشید که بلافاصله نمی توانید وارد سیستم شوید و شروع به کار کنید.

شماره 5 – Hubspot Review – بهترین نرم افزار اتوماسیون فروش ، خدمات مشتری و بازاریابی

اگر به دنبال راهی آسان برای خودکار کردن فروش ، خدمات مشتری و فرآیندهای بازاریابی خود هستید ، Hubspot Growth Suite یک راه حل عالی و مقرون به صرفه است.

و بهترین قسمت؟ Hubspot فراتر از خودکارسازی فرایندهای تجاری شما است. همچنین به ادغام و بهینه سازی بخشهای مختلف در یک مکان متمرکز کمک می کند ، بنابراین جریان کاری کل کسب و کار شما ساده می شود.

این بدان معنی است که تیم ها برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز نیازی به پرش از نرم افزار به نرم افزار ندارند و شما می توانید فرآیند انتقال داده را از یک تیم به تیم دیگر خودکار کنید.

با این حال ، قابلیت های اتوماسیون بازاریابی آنها به تنهایی قدرتمند هستند ، با ویژگی هایی مانند:

  • پست وبلاگ و برنامه ریزی سئو
  • ردیابی و مدیریت آگهی
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • چت زنده مجهز به هوش مصنوعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • فرم ها و صفحات فرود
  • گزارش اسناد درآمد
  • سازنده جریان کار بصری
  • بازاریابی مبتنی بر حساب
  • تست تقسیم A / B
  • پیش بینی گلزنی برای سرب

Hubspot ویژگی های اساسی مانند ایمیل ، صفحات فرود ، فرم ها و قابلیت چت زنده را برای کاربران نامحدود کاملاً رایگان ارائه می دهد. بنابراین ، می توانید آن را بدون صرف یک سکه امتحان کنید.

متناوباً ، می توانید برای یک نسخه آزمایشی رایگان ثبت نام کنید تا همه ویژگی های پیشرفته آنها را در عمل مشاهده کنید.

مجموعه رشد (فروش ، بازاریابی ، CRM و خدمات به مشتریان) با قیمت 50 دلار در ماه برای دو کاربر و حداکثر 1000 مخاطب آغاز می شود که برای اکثر مشاغل بسیار مقرون به صرفه است.

اما آنها همچنین برنامه های پیشرفته ای برای کمپین های بزرگتر و پیچیده تر دارند ، از جمله:

  1. حرفه ای – 1275 دلار در ماه برای ویژگی های پیشرفته
  2. سازمانی – 4200 دلار در ماه برای همه ویژگی ها

هزینه هر 1000 مخاطب پس از 1000 مورد اولیه شما 16.67 دلار در ماه است. و می توانید با پرداخت 8.33 دلار به ازای هر کاربر / ماه ، کاربران بیشتری به مراکز فروش و خدمات خود اضافه کنید.

بعلاوه ، اگر عضو فعلی یا فارغ التحصیلان جوجه کشی ، شتاب دهنده یا شرکای سرمایه گذاری تأیید شده Hubspot هستید که یک دور از بودجه سری A را تحت کمربند خود دارید ، می توانید تا 90٪ تخفیف سال اول خود را دریافت کنید.

شماره 6 – بررسی عمل – بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای آژانس های بازاریابی

به عنوان یک آژانس بازاریابی ، شما در هر زمان فعالیت های بازاریابی را برای چندین مشتری (اگر صدها نفر از آنها) انجام ندهید. به همین ترتیب ، شما به یک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی با توانایی مدیریت همه چیز ، از جمله مبارزات بازاریابی خود ، به یک مکان نیاز دارید.

و Act-On راه حل کامل را ارائه می دهد.

نرم افزار مقیاس پذیر آنها از قابلیت های منحصر به فرد مبارزات کودک و والدین برخوردار است ، به این معنی که شما می توانید از طریق یک ورود به سیستم Act-On به راحتی تمام حساب های مشتری خود را مدیریت و مدیریت کنید.

بعلاوه ، شما می توانید همه موارد را به طور کامل مارک و سفارشی کنید تا گزارشات سفارشی را فقط با چند کلیک به مشتری ارائه دهید.

با Act-On می توانید اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان مشتری خود کسب کنید تا پیام آنها را متناسب با شخصی سازی و متناسب سازی کنید. این نه تنها باعث سهولت زندگی آنها می شود بلکه به این معنی است که تیم شما می تواند کمتر کار کند تا نتایج بهتری داشته باشد.

هنگام ثبت نام ، به ویژگی های قدرتمند بازاریابی از جمله:

  • برنامه های تعامل خودکار
  • پیگیری وب سایت و صفحه فرود
  • مشتری / امتیازدهی به مشتری
  • رفتار و تقسیم بندی جمعیتی
  • الگوهای ایمیل ، فرم و صفحه فرود از پیش ساخته شده
  • داشبورد گزارش تعاملی

به علاوه ، شما می توانید داشبوردهای تحلیلی سفارشی در زمان واقعی برای استفاده داخلی و خارجی ایجاد کنید ، بنابراین شما و مشتریان خود همیشه می دانید چه خبر است.

بعلاوه ، شما می توانید از این اطلاعات برای بهبود بازگشت سرمایه مشتری ، ایجاد دسته های فناوری بهتر و بهینه سازی کل کمپین های بازاریابی از طرف مشتریان خود استفاده کنید. از جمع آوری سرب و پرورش تا انتقال اطلاعات تماس به فروش ، شما در دست خوبی هستید.

برای یک نسخه آزمایشی رایگان ثبت نام کنید تا بیشتر بدانید و امروز شروع کنید!

پیچیدن چیزها

Freshmarketer بهترین پیشنهاد من برای بیشتر مشاغل است. این برنامه برای شرکتهای کوچک ساخته شده است تا متوسط ​​شرکتهای علاقه مند به خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی خود را برای رشد تجارت خود و صرفه جویی در وقت انجام دهند.

به علاوه ، مقرون به صرفه ، آسان برای استفاده و پر از ویژگی های اتوماسیون قدرتمند است.

با این حال ، این راه حل مناسب برای همه نیست. بنابراین ، فراموش نکنید که هنگام پیدا کردن بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای شما و تیم خود ، از معیارهایی که در مورد آنها صحبت کردیم استفاده کنید.

ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مورد علاقه شما کدامند؟