آموزش سئو

بزرگترین روند سئو شما نادیده گرفته اید

آوریل 21, 2020

تصویر بالا ترافیک Google من در طول 12 سال گذشته است
ماه ها.

همانطور که مشاهده می کنید ، ترافیک من در حال افزایش است. و دلایل زیادی برای آن وجود دارد ، اما یک روند وجود دارد که واقعاً باعث رشد اکثر SEO من شده است.

شما ممکن است فکر کنید که Ubersuggest است زیرا 22.4٪ از ترافیک من را در حال حاضر تشکیل می دهد. اما Ubersuggest سالهاست که در NeilPatel.com ادغام شده است ، بنابراین اینگونه نیست.

مطمئناً این مسئول رشد برخی من است ، اما مسئولیت این امر را مانند گذشته مسئولیت پذیر نیست.

بنابراین ، به نظر شما چیست؟

خوب ، من به شما تذکر می دهم …

ترافیک من در هر منطقه

بیایید به ترافیک سئو من در چند منطقه مختلف بپردازیم.

ترافیک من در 12 ماه گذشته در ایالات متحده است
ماه ها:

اکنون ترافیک من در انگلستان است:

و این آمار برای کانادا ذکر شده است:

و استرالیا:

می بینید که همه آنها افزایش یافته اند ، اما کافی نیستند
باعث می شود سنبله های بزرگ

حال بیایید نگاهی به برخی از بازارهای بین المللی که در چند سال اخیر روی آنها تمرکز کرده ایم ، بیاندازیم.

اسپانیا در اینجا:

اینجا هند است:

و اینجا اولین بازار بین المللی است که ما به آن گسترش داده ایم ،
برزیل

همانطور که مشاهده می کنید ، بازارهای بین المللی با سرعتی بسیار سریع رشد می کنند ، به خصوص برزیل. اما به این دلیل است که ما بیشتر از هر کشور دیگری (خارج از بازارهای اصلی انگلیسی ما) بر روی سئو ما در برزیل متمرکز شده ایم.

چرا ممکن است بپرسید؟

چون یک کارمند گوگل به من گفت

حیاتی ترین درس سئو که من آموختم از یک دوست در Google بدست آمد ، اما آنها چیزی را که واقعاً راز بود به من نمی گفتند …

آنها به من گفتند که بیشتر جستجوها در وب به زبان انگلیسی انجام نمی شود ، آنها به زبان های دیگر انجام می شوند.

و در بازارهای انگلیس ، همه در حال رقابت هستند ، که
به معنی تعداد سایتها و محتوا از Google برای تعیین زمان انتخاب آنها است
کدام سایت باید برای هر کلمه کلیدی مشخص شده رتبه 1 را کسب کند.

اما بازارهای بین المللی برعکس است. تقاضای زیادی وجود دارد اما سایتهای کافی برای انتخاب گوگل در هنگام رسیدن به رتبه بندی وجود ندارد.

بنابراین حتی اگر تن وجود دارد الگوریتم
به روز رسانی
و جستجوگرها سخت تر می شود ، همیشه اینگونه نیست
بسیاری از بازارهای بین المللی.

و نمودارهای بالا آن را نشان می دهد. همانطور که می بینید ، من در آن مناطق رشد ترافیکی بزرگی دارم.

خب چکاری باید انجام بدی؟ مخصوصاً اگر شروع کنید
برای آن موضوع بودجه یا بودجه بزرگی ندارید …

آمازون را دنبال کنید

هر کجا که شرکت های بزرگ مانند سرمایه گذاری آمازون را ببینید ، آن را
یعنی در این مناطق باید پول درآمدی ایجاد شود.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس رسانه های اجتماعی مناسب را انتخاب کنیم

آمازون میلیاردها میلیارد دلار در مناطقی مانند هند سرمایه گذاری کرده است:

به جرات می توان گفت طی سالهای متفاوتی آمازون بیش از 10 میلیارد دلار هندوستان ریخته است.

این یک شرط بزرگ برای کسی است که انجام دهد. و می توانید فرض کنید که این شرط محاسبه شده است زیرا فکر می کنند پول بیشتری باید ساخته شود.

و این فقط هند نیست …

آمازون سرمایه گذاری می کند 236 میلیون دلار وارد برزیل شد برای تقویت زیرساخت های ابر خود. و آنها سرمایه گذاری کرده اند 2.26 میلیارد دلار در فرانسه. آنها تقریباً بعد از اینها می روند تمام جهان.

همانطور که از نمودار مشاهده می کنید ، آلمان دومین بازار بزرگ آن و ژاپن نیز در آنجا قرار دارد. اما نکته جالب توجه نوار سبز است که نشانگر “بقیه جهان” است و نوار سبز با سرعتی در حال رشد است.

اکنون می دانم که هیچ یک از ما آمازون نیستیم و عظیم نیستیم
بودجه ، بنابراین من می خواستم به یک دقیقه و تجزیه و تحلیل چگونه شما می توانید این کار را در یک
مقیاس جهانی بدون شکستن بانک.

بین المللی سئو در بودجه

هنگامی که من برای اولین بار شروع به گسترش بین المللی کردم ، تجارت من
بسیار کوچکتر بود و ما در صورت وجود پول زیادی برای هزینه کردن نداشتیم
سئو بین المللی

بله ، من یک سئو هستم ، بنابراین شما فکر می کنید که این کار را آسان تر می کند ، اما نه به این دلیل که تنها زبانی که به آن مسلط هستم انگلیسی است.

و اگر امروز به جلو منتظر هستید ، من هنوز فقط به آن مسلط هستم
انگلیسی ، اما ما در سراسر جهان 7 دفتر داریم.

و ما این کار را بدون دراختیار گذاشتن هیچ یک از پول خودمان انجام دادیم. بله ، زمان لازم بود و برای شما هم خواهد بود ، اما این تنها راه برای انجام این کار هنگام شروع کار و کوچک بودن است.

پس چگونه بدون هزینه کردن مقدماتی در سطح بین المللی گسترش دادیم؟

ما با افراد محلی شریک شدیم.

چرا در این مناطق افرادی که انگلیسی صحبت می کنند و همچنین زبان محلی کشور مورد نظر برای گسترش آن را پیدا نمی کنید؟

افراد زیادی بدون شغل وجود دارند ، از اینکه چند نفر برای مشارکت باز خواهند شد ، شوکه خواهید شد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که به گروه ها و فروم های فیس بوک نگاه کنید تا افرادی را در فضای خود پیدا کنید که در خارج از کشور زندگی می کنند.

در اینجا نحوه ساختن هر مشارکت آورده شده است:

  • من شخص یا گروهی از افراد را دارم که محتوای من را به زبان آن منطقه ترجمه می کنم.
  • من آنها را قادر می سازم پست های وبلاگ انگلیسی من را بخوانند تا آنها بتوانند SEO را یاد بگیرند (اگر آنها آن را نمی دانند … امروزه به دنبال افرادی می گردم که از قبل SEO را می شناسند زیرا من این کار را به مدت طولانی انجام داده ام و می توانم مقداری پول خرج کنم).
  • در ازای افزایش ترافیک من در آن منطقه ، بخشی از سود من در این منطقه را به آنها می دهم. شما می توانید از 10٪ تا 30٪ در جایی که به آنها می دهید ساختار دهید. شما نمی خواهید خیلی زیاد به اشتراک سود بپردازید ، زیرا می خواهید آنها سخت کار کنند ، اما همچنین نمی خواهید در جایی که همه چیز را از دست می دهید خیلی بالا بروید.
  • آنها هر روز کار را می گذارند و 3 ماه فرصت دارند تا کشش خود را نشان دهند و در مدت 6 ماه باید رشد قابل توجهی داشته باشند. به خاطر داشته باشید که این رقابتی کمتر است ، بنابراین دستیابی به نتیجه راحت تر است. همچنین می توانید در ایجاد اهداف و نقاط عطف با آنها همکاری کنید.
  • اگر آنها نتیجه ای نشان ندهند ، مشارکت به پایان می رسد ، و من لازم نیست که به آنها چیزی بدم. اگر این نتایج را نشان دهد ، ما به جلو حرکت می کنیم.
مقاله مرتبط  بهترین بررسی برنامه میزبانی VPS در سال 2020

اکنون که ساختار توسعه بین المللی سئو شما را تحت پوشش قرار داده ایم ، بیایید به نحوه انجام این کار بپردازیم.

سئو بین المللی

تعداد انگشت شماری از پست های وبلاگ را نوشتم که تجزیه می شوند
مراحل رشد ترافیک شما در زبانها و کشورها جدید ، اما قبل از من
آنها را به اشتراک بگذارید ، من می خواستم 2 بزرگترین درسی که آموخته ام را تجزیه کنم:

  1. متن را ترجمه کنید ، نه ترجمه کنید – هنگامی که با شریک زندگی در خارج از کشور کار می کنید ، ممکن است فکر کنند شما می خواهید مطالب خود را ترجمه کنید یا می خواهید محتوا درست به زبان آنها نوشته شود درست مثل اینکه مردم چگونه مطالب را در آمریکا می نویسند. این کار نمی کند زیرا فرهنگ ها متفاوت هستند و کلمات کلیدی متفاوت هستند ، بنابراین محتوا را رونویسی کنید و آن را در هر کشور تنظیم کنید.
  2. شما شریکی می خواهید که در آن کشور زندگی می کند – اگر به کشوری گسترش پیدا کنید که در این زمینه شریک زندگی ندارید ، نتیجه خوبی نخواهید دید. با داشتن افراد در زمین می توانید راحت تر برند خود را بسازید که تأثیر زیادی در رتبه بندی دارد.

در اینجا چند منبع وجود دارد که نحوه انجام آنها را به شما نشان می دهد
بین المللی سئو:

  • در این پست چگونگی ایجاد یک استراتژی جهانی سئو توضیح داده می شود.
  • و این را دنبال کنید تا SEO را برای زبانها و کشورهای مختلف به درستی تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که Google مجازات مجازات محتوای تکراری را مجازات نمی کند ، بنابراین نگران داشتن محتوای مشابه یا همان محتوای مشابه برای مناطق مختلف نباشید.
  • در اینجا نحوه گسترش سودآوری بین المللی آورده شده است.
  • این اصول اولیه رسیدن به مخاطبان جهانی را به شما می آموزد.
مقاله مرتبط  101 راهنمایی وبلاگ نویسی برای مبتدیان (2020)

به اندازه کافی خنده دار ، یکی از دلایلی که من Ubersuggest ایجاد کردم این بود
برای ساختن ابزاری که به تیم من کمک کند و من در سطح بین المللی گسترش خواهیم یافت.

در Ubersuggest یک ویژگی وجود دارد که به شما کمک می کند ،
اکثر مردم در مورد

بنابراین به سمت Ubersuggest بروید
و رقبی را تایپ کنید که می دانید بزرگ است و حضور جهانی دارد.

می خواهم روی گزینه پیمایش “Top Pages” کلیک کنید
در نوار کناری

این همه صفحات برتر رقبا را به شما نشان می دهد
دارند.

اما روی این نتایج تمرکز نکنید. من می خواهم شما به مناطقی بپردازید که ترافیک برخی از مسابقات شما را تشکیل می دهند … این شماره را در کنار هر پرچم مشاهده خواهید کرد.

روی یکی از مناطقی که فکر می کنید کلیک کنید
در حال گسترش به اکنون نتایج تنظیم شده را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید ، تمام این صفحات در سایت من هستند که واقعاً در برزیل محبوب هستند.

اکنون می خواهم روی “مشاهده همه” در “Est” کلیک کنید. بازدیدها ”
زیرا این به شما کلمات کلیدی را نشان می دهد که ترافیک را به آن صفحه هدایت می کنند.

این کار باعث می شود تا لیست شستشو از کلمات کلیدی بین المللی که می توانید به تیم خود ارائه دهید فراهم کنید تا آنها بتوانند برای دنبال کردن آنها ، تولید محتوا را آغاز کنند.

همچنین می خواهم روی “مشاهده همه” در “Backlinks” کلیک کنید
این به شما نشان می دهد چه کسی به رقابت شما پیوند می زند. سپس می توانید لیستی از ایجاد کنید
سایتهایی که می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند تا بتوانید آنها را به شما پیوند دهند.

این استراتژی ساده ای است که ما در مناطقی مانند برزیل و کارهایی که در کشورهایی مانند هند ، اسپانیا ، مکزیک ، فرانسه ، آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر انجام می دهیم ، به سختی مورد استفاده قرار می دهیم.

نتیجه

انگلیسی یک زبان عالی است. و من ایالات متحده را دوست دارم
و سایر کشورهای انگلیسی زبان.

اما این جایی نیست که فرصت باشد. در بازارهای جهانی فرصت های بیشتری وجود دارد ، به همین دلیل باید روند سئوی بین المللی را دنبال کنید.

حتی اگر برخی از این کشورها نسبت به ایالات متحده تولید ناخالص داخلی را نداشته باشند ، خوب است. به یاد داشته باشید که رقبای زیادی وجود ندارند ، این بدان معناست که شما فرصت های زیادی را برای انجام کار خوب خواهید داشت.

بنابراین شما برای اولین بار در کدام منطقه گسترش خواهید یافت؟

پاسخی بگذارید