آموزش سئو

برای افزایش فروش ، لیست کسب و کار من در Google را بهینه کنید

می 21, 2020

با بهینه سازی GMB – Google Listing Business My ، مشتریان محلی خود را افزایش داده و فروش بیشتری کسب کنید

اگر می خواهید فروش خود را به صورت محلی افزایش دهید و مشتری بیشتری کسب کنید ، ادعا و تأیید لیست محلی Google برای کسب و کار من ضروری است. رقبای شما احتمالاً این کار را می کنند ، بنابراین بهتر است شما نیز این کار را انجام دهید.

شما می خواهید کسب و کار خود را در بسته محلی Google رتبه بندی کنید و از آنجا که این برنامه رایگان است ، منطقی است که مدتی وقت بگذارید تا جزئیات شرکت خود را به بزرگترین موتور جستجوی دنیا اضافه کنید. Google بیش از 92٪ سهم بازار را دارد ، بنابراین می توانید موتورهای جستجوگر دیگر را فراموش کنید. شما بر این امر کنترل دارید ، و اگر صاحب آن هستید ، می توانید تمام جزئیات دقیق در مورد آنچه که تجارت شما را منحصر به فرد می دانید ، بدانید.

Google به طور مداوم در الگوریتم ها یا جستجوی محلی خود تغییراتی را ایجاد می کند و آنها این ویژگی های عالی را فقط به سود آنها به Google My Business اضافه نمی کنند. آنها این کار را به سود شخص جستجو کننده انجام می دهند.

ادعا و تأیید لیست GMB شما اولین قدم آسان است. اگر می خواهید شروع کنید ، فقط مراجعه کنید https://www.google.com/business.

Google بسیاری از اطلاعات را می پرسد – اولین بار این کار را درست انجام دهید

به جای اینکه فقط لیست کسب و کار من در Google خود را ادعا کرده و آن را مانند نوعی آگهی صفحه زرد تنظیم کنید ، مدتی وقت بگذارید تا یاد بگیرید که GMB قدرتمند برای افزایش فروش شما چگونه است.

مهمترین کاری که می خواهید در لیست خود انجام دهید این است که مطمئن شوید که به تمام سوالات موجود در پروفایل پاسخ می دهید. از آنجایی که شما صاحب مشاغل هستید ، این اطلاعات ارزشمند می تواند اطلاعات بیشتری را در مورد شرکت و تجارت شما در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

دقیقاً مانند یک سر بالا ، از این واقعیت آگاه باشید که شخص دیگری نیز می تواند یک ویرایش یا تغییر را به شما پیشنهاد دهد لیست کسب و کار بدون اینکه حتی در مورد آن بدانید رقیبی که در تلاش است به هر طریقی مراجعه کند تا بتواند مشاغل خود را بالاتر از مال خود قرار دهد ، ممکن است خیلی مقصر باشد.

لیست زیبایی GMB

هرچه به نظر می رسد این سایه ها سایه انداخته ، واقعی است و باید بدانید تا بتوانید از اعتبار خود محافظت کنید.

نکته آنچه می خوانید ارائه آموزش مختصری درباره قدرت Google My Business و چگونگی کمک به کسب و کار شما در فروش بیشتر است. اما از آنجا که شما مالک Google نیستید ، باید قوانین آنها و نحوه بازی کردن توسط آنها را درک کنید.

ما قصد داریم به دنبال بهینه سازی GMB باشیم ، بنابراین وقتی در داشبورد هستید ، بررسی هرگونه تغییر ، ماهیت دوم خواهد بود. با ایجاد این عادت ساده در بازاریابی ، هر تغییری که بدون مجوز شما ایجاد شود ، در شما ظاهر خواهد شد و می توانید بلافاصله موضوع را حل کنید.

انجام این کار بسیار ساده است. فقط کافی است وارد حساب کاربری من در Google شوید و اگر به روزرسانی هایی صورت گرفته است ، پیامی به شما اطلاع می دهد.

ممکن است به روزرسانی های Google را که از طریق الگوریتم خود یا شخص دیگری منتشر کرده است ، مشاهده کنید یا ندیدید. اگر آن را مشاهده کردید ، فقط بر روی “یادگیری بیشتر” کلیک کنید تا مطمئن شوید که آنها صحت دارند. اگر اینطور نیست ، فقط آنها را حذف کرده یا آنها را مرور کنید و روی “قبول همه برای این مکان” کلیک کنید.

اطلاعات به روز شده در GMB

ما می دانیم که Google اظهار داشته است که هنگام ایجاد تغییر ، ایمیل ارسال می کنند ، اما در بیشتر موارد ، ما کشف کردیم که این لزوماً اینگونه نیست.

ناامید کننده است که شخصی بتواند به حساب شما وارد شود و پیشنهاد کند که طبقه کسب و کار شما در Google از یک رستوران غذای مکزیکی به یک رستوران یونانی منتقل شود بدون اینکه شما بدانید ، اما این فقط چیزی است که می تواند رخ دهد. برخی از مشاغل حتی عکسهایی از فروشگاه رقیب در لیست کسب و کار من در Google و همچنین همراه با تغییر آدرس وب سایت برای هدایت افراد به سمت مشاغل رقیب داشته اند.

یکی از نکات جالب در مورد Google این است که آنها از اطلاعاتی که دیگران در مورد شغل شما دارند ، استفاده می کنند تا بتوانند شما را بیشتر بشناسند. و آنها این کار را با سؤال ساده ای انجام می دهند که به نظر می رسد به اندازه کافی بی گناه است: “این مکان را می شناسید؟ آخرین اطلاعات را به اشتراک بگذارید. “

بنابراین اگر شخصی که در جستجوی شماست پاسخ یک سؤال را بداند و پاسخ دهد ، Google سؤال دیگری را مطرح می کند. آنها مجبور نیستند ، اما اگر شما یک رقیب یا شخصی دارید که می خواهد لیست شما را به هم بزند ، اینگونه است که آنها این کار را انجام می دهند.

اگرچه صاحبان مشاغل سعی کرده اند این مسئله را با Google مطرح کنند ، اما موضع آنها این است که برای کلیه افراد سودمندتر است تا بتوانند اطلاعات مفیدی را به جامعه ارائه دهند. از آنجا که این محل بازی Google است ، آنها به کاربران اجازه می دهند تا صادقانه و درست بازی کنند.

بنابراین ، در انتهای خط ، یک بار تأیید لیست خود قرار دارد ، فقط آن را چک کنید تا بتوانید به سرعت به هر چیزی خارج از خط پاسخ دهید.

اگر کسب و کار شما تأیید شده است ، می توانید از منافع Google برای کسب و کار من برای سود خود استفاده کنید. و از آنجا که خواهید بود بهینه سازی لیست کسب و کار من در Google، برای پاسخ دادن به هرگونه اعلان به روزرسانی که ممکن است Google راه شما را ارسال کند ، عملاً به طبیعت دوم تبدیل خواهد شد.

چگونه پست های Google برای کسب و کار من فروش را به ارمغان می آورد

ارسال در Google برای کسب و کار من بسیار شبیه به ارسال در کارهای شما است حساب های رسانه های اجتماعیاما وقتی شخصی در حال جستجو است ، این ارسال ها در لیست GMB شما نشان داده می شود.

فروش بیشتر با ارسال در لیست مشاغل من در Google

انجام ارسال بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد داشبورد مشاغل من در Google شوید و به دنبال گزینه ارسال باشید و سپس روی آن کلیک کنید.

داشبورد Google برای کسب و کار من

مشاغل محلی شما می توانند با افزودن هر چیزی که میخواهند وارد یک لیست شوند ، خلاقیت فوق العاده ای کسب کنند.

تصاویر به همراه فراخوانی شدید برای عملی که باعث می شود بازدید کننده برای یک پیشنهاد ویژه یا کوپن به وب سایت بازگردد چیزی است که مصرف کنندگان محلی دوست دارند آن را ببینند و از آن استفاده کنند.

ارسال ایده برای دریافت کلیک:

  • اگر این 4 ژوئیه یا یک تعطیلات ملی است ، فقط برای خبری از جشن گرفتن آن. شما همیشه نیازی به فروش ندارید.
  • تقریباً هر تجارت می تواند نوعی فروش را در مدت زمان مشخصی ایجاد کند. بنابراین ، یک پست در مورد فروش “در دسترس بودن زمان محدود” ایجاد کنید. و سپس آنها را به وب سایت خود ارسال کنید.
  • آیا شما فقط یک بررسی عالی دریافت کرده اید؟ ارسال مجدد آن!
  • آیا یک محصول یا خدمات جدید برای لیست دارید؟ اعلان ایجاد کنید و به مردم بگویید همراه با پیوند به صفحه وب خود که آنرا خاموش می کند اطلاع دهند

Google برای ارسال پیامهای شغلی من در زمینه SEO کمک می کند

پست های GMB یکی از زمینه های اصلی برای افزایش قرار گرفتن در معرض آنلاین شما است. اطمینان حاصل کنید که نوشته های شما دارای تصویر جالب و جذاب هستند ، حداقل 80 کلمه طول دارند ، شامل برخی از کلمات کلیدی مورد نظر برای یافتن آنها ، اما باعث نمی شود که صدای هرزنامه شما ایجاد شود. آنها همچنین باید پیوندی در بدن داشته باشند تا به صفحه مربوطه یا ارسال در وب سایت شما و دکمه ای که به همان مکان پیوند دارند یا یک تماس متفاوت برای اقدام مانند تماس در حال حاضر است.

مقاله مرتبط  چگونه ممکن است بازاریابی سیلو کسب و کار شما را خراب کند

در اینجا چند نمونه وجود دارد که می توانید برای کپی کردن آنها را بررسی کنید:

https://posts.gle/TW76b

https://posts.gle/d1KpQ

https://posts.gle/L4xCb

https://posts.gle/QN4YL

ارسال مطلب را سرگرم کننده کنید

اگر می خواهید از جمع ایستادگی کنید ، یاد بگیرید که چگونه از emojis استفاده کنید و آنها را به پست خود اضافه کنید ، Google اکنون نتایج جستجوی Emoji را فهرست می کند. ارزش استفاده از آنها را دارد. افراد جوانتر به جای تایپ کردن آن ، از ایموجی ها برای جستجوی چیزهایی مانند پیتزا یا سالن های نزدیک خود استفاده می کنند.

حالا ممکن است فکر کنید ، چرا کسی چنین کاری می کند. اما واقعیت این است که هیچ کس تا زمانی که شروع به انجام آزمایشات در زمینه بازاریابی نکند ، مردم را درک نمی کند.

با این حال ، بهترین بخش در مورد این کار این است که Google داده های زیادی را در اختیار ما قرار می دهد تا به عنوان صاحبان مشاغل محلی به ما کمک کند بازار را بهتر انجام دهد و کارهایی را انجام دهد که مردم در حال حاضر انجام می دهند.

ایموجی GMB در پست ها

ایموجی ها نوعی شبیه به یک هستند زبان دوم اگر می خواهید کلیدهای کلید را به خاطر بسپارید. لازم نیست این کار را انجام دهید ، بنابراین اگر کامپیوتر Windows دارید ، کلید Windows و دوره را تایپ کنید. ” در همان زمان و این کتابخانه emoji را باز می کند.

روی هر ایموجی شناور شوید و توضیحی در مورد معنای آن دریافت خواهید کرد (در مورد احساس اینکه در اینجا قدیمی هستید نگران نباشید … همه ما در یک نقطه انجام دادیم!)

بیایید بگوییم که شما بهترین حراجی ها را در اطراف خود دارید. به نظر می رسد عجیب به نظر برسد ، اما وقتی افراد به دنبال خدمات محلی مانند این هستند ، معمولاً در روحیه خریدن هستند. و این روزها ، ممکن است مانند “در نزدیکی من” جستجو کند و Google مکان های دفن شده را در نزدیکی آنها بازمی گرداند.

نزدیک من نتایج جستجوی Google

این بسیار جذاب است و افراد زیادی در مورد آن نمی دانند ، بنابراین فقط آن نکته را نزدیک خود نگه دارید و ببینید اگر منطقی است که یک ایموجی مرتبط را به Google Post خود اضافه کنید ، دنبال آن باشید!

به روز رسانی ماه مه 2020: من امروز استراتژی را با یک ایموجی مخروطی بستنی تست کردم و این سه تجارت ماست یخ زده و بستنی را به وجود آورد. اگر مرتبط است ، در صورت مناسب بودن تجارت خود ، ایموجی ها را در پست خود قرار دهید ، فقط از این کار خودداری کنید. شما می خواهید به دلیل تلاش برای باهوش بودن ، حرفه ای بودن را حفظ کنید.

پست های Google به مدت هفت روز زنده می مانند و اگر این رویداد باشد ، به حالت تاریک می رود. ارسالهای شما همچنان در لیست شما نمایان می شوند ، اما اگر مرتباً ارسال می کنید ، فقط در پایین نشان داده می شوند.

یکی از موارد عالی در استفاده از Google برای کسب و کار من به عنوان یک استراتژی بازاریابی برای تجارت شما این است Google برای انجام پست های بیشتر یادآوری می کند. بنابراین فقط عادت کنید هفته ای دو یا سه بار وارد حساب کاربری خود شوید و حدود 10 تا 15 دقیقه کار کردن روی چیز جدید و هیجان انگیز را صرف کنید ، حتی اگر این یک ترکیب شخصی و تجاری باشد.

در لیست نقشه های Google GMB چه جدید است

به یاد داشته باشید ، شما صاحب مشاغل محلی هستید ، بنابراین مردم می خواهند شما را با چه نوع محصولات و خدماتی ارائه می دهند شما را بشناسند.

بیش از 70٪ جستجوها در دستگاه های تلفن همراه انجام شده است.

معنی این برای شما این است که وقتی کاربر مشاغل خود را در جست و جو پیدا می کند ، پست هایی که می کنید مشخص می شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که متعهد به انجام مداوم این فرایند ساده بازاریابی هستید.

ما می دانیم که بازدید کنندگان شما خوشحال خواهند شد ، و هنگامی که شما شروع به انجام این کار به طور مرتب و دیدن نتایج می کنید ، از واکنش شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

شما حتی می توانید پیشنهادات ، مانند این تجارت در سن دیگو ایجاد کنید:

پیشنهادات و پستهای تبلیغاتی در Google برای کسب و کار من

آیا رزرو یا قرار ملاقات انجام می دهید؟

بسیاری از مشاغل این موضوع را نمی دانند ، اما می توانید با تنظیم این ویژگی برای کسب و کار خود ، از رقبای خود بالاتر بروید.

وقتی نوبت به برنامه ریزی اتوماسیون می رسد ، بیشتر مشاغل عادت دارند نرم افزار را در زیر وب سایت خود تعبیه کنند ، اما این به کاربران امکان می دهد این کار را مستقیماً از لیست شما در Google در شغل من انجام دهند.

اگر تمام آنچه شما به دنبال این هستید که قرار ملاقات با شما باشد ، می توانند به جای مراجعه به وب سایت شما ، درست از جستجوی خود این کار را انجام دهند! اکنون این سرویس عالی مشتری است که Google از شما مراقبت می کند.

از ویژگی رزرو در Google My Business استفاده کنید

اگر از یکی از ارائه دهندگان برنامه زمانی که از قبل پشتیبانی می کند ، استفاده می کند.

پیام رسان GMB

ما این را قبلاً ذکر کردیم ، اما ارزش تکرار دارد. Google My Business یک ابزار قدرتمند SEO است. و از آنجا که 70٪ از مشتریان بالقوه شما از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند ، یک راه آسان برای تماس با شما از لیست GMB با پیام رسانی به آنها امکان دهید.

شما پیام را در داشبورد GMB خود قرار می دهید و فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه خود به همراه پیامی که می خواهید هنگام ارسال یک متن ، آنها را دریافت کنید.

بسیار ساده ، درست است! و اگر نمی خواهید از شماره تلفنتان استفاده کنید ، لازم نیست. این پیام ها را مستقیماً در شما قرار می دهد برنامه Google برای کسب و کار من.

مقاله مرتبط  11 روش اثبات شده برای افزایش زمان ساکن

داشبورد کسب و کار من Google را بهینه کنید

با استفاده از بررسی ها برای تقویت کسب و کار

بیشتر صاحبان مشاغل محلی از اصطلاح “مدیریت اعتبار (Reputation)” شنیده اند. این فقط یک روش مودبانه برای گفتن این است که آنچه را که مردم درباره شما به صورت آنلاین می گویند ، به ویژه در بالا ، حفظ می کنید بررسیهای Google.

این بررسیها در Google در کنار لیست Google Maps شما و در صفحه دانش قرار دارد.

ممکن است غیر از این شنیده باشید ، اما Google فکر می کند ایده خوبی برای شما نیست که از مشتریان خود بپرسید که درباره شما چه فکر می کنند و آن را در بخش بررسی خود ارسال می کنند. ما معتقدیم که این فقط منطقی است ، زیرا همه داده ها نشان می دهد که بررسی ها بر میزان اعتماد مردم به تجارت شما تأثیر می گذارد.

در سال 2019 ، BrightLocal نظرسنجی در مورد فعالیت مصرف کننده و چگونگی بررسی های مهم می تواند تا انتهای مشاغل محلی شما انجام دهد:

  • 90٪ مصرف کنندگان از اینترنت برای پیدا کردن یک فروشگاه محلی در سال گذشته استفاده می کنند که 33٪ آنها هر روز به دنبال آن هستند
  • 82٪ از مصرف کنندگان بررسی های آنلاین را برای مشاغل محلی می خوانند ، با 52٪ افراد 18 تا 54 ساله می گویند که همیشه بررسی ها را می خوانند
  • مصرف کننده متوسط ​​قبل از اینکه بتواند به یک تجارت اعتماد کند ، ده بررسی را می خواند
  • فقط 53٪ استفاده از مشاغل با کمتر از چهار ستاره را در نظر می گیرند
  • مصرف کننده متوسط ​​قبل از تصمیم گیری ، 13 دقیقه خواندن بررسی را صرف می کند
  • در بین مصرف کنندگان که بررسی را مطالعه می کنند ، 97٪ پاسخ های تجاری به بررسی ها را می خوانند

قبل از شروع یک ماجراجویی برای دریافت همه بررسی هایی که می توانید دریافت کنید ، دستورالعمل های Google را دنبال کنید هنگام درخواست از مشتریان برای بررسی. این قوانین را نقض نکنید. در غیر این صورت ، شما با بررسی حذف شده توسط Google ریسک می کنید.

رهنمودها برای دریافت بررسیهای بیشتر Google

یکی از مواردی که شما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک می خواهید مطمئن شوید که انجام می دهید این نیست که افرادی را که بررسی های بد را ترک می کنند فیلتر کنید تا موارد خوبی را بدست آورید. گوگل این را “دروازه” می نامد ، و در سال 2018 ، آن را به سیاستی مبنی بر منع مشاغل از مأیوس کردن نظرات منفی از مشتریان ناراضی ، منع کردند.

بیایید جلو برویم و به موضوعی بپردازیم که ممکن است در حال فکر کردن باشد ، مثل اینکه ممکن است در ازای بررسی پنج ستاره به کسی پول بدهید. شما نمی خواهید از آن جاده پایین بروید!

نه تنها شرایط و ضوابط Google را نقض می کند بلکه نمی خواهید این نوع تقدم را برای تجارت خود تعیین کنید.

بنابراین وقتی مشتریان نظرات خود را برای شما ، خوب یا بد بگذارند ، فقط مطمئن شوید که به آنها پاسخ می دهید. این مشتری را به شما نشان می دهد که به این گفتگوی کوتاه کوتاه توجه می کنید و در آنجا می گوید از شما متشکرم. و اگر این یک بررسی بد باشد ، به مشتریان بالقوه شما نشان می دهد که در صورت دریافت خدمات ضعیف ، مشکلی ایجاد می کنند ، نشان می دهد.

در بیشتر موارد ، اگر شغل خوبی هستید که خدمات عالی ارائه می دهید و بیشتر بررسی های شما در چهار یا پنج محدوده قرار دارد ، می توانید از بازدید کنندگان انتظار پاسخ مثبت داشته باشید. آنها انتظار ندارند که شما عالی باشید. و اگر آنها یک بررسی بد یا رتبه 1 ستاره با یک نظر صدا سمی را مشاهده کنند ، احتمالاً مورد غفلت قرار نمی گیرند.

چگونه شروع به بررسی کنید

درست مانند هر نوع بازاریابی ، اوه ، شما می خواهید رویکردی را برای پرسیدن چهار بررسی از راه درست ایجاد کنید. احتمالاً ساده ترین راه فقط ارائه لینک به لیست مشاغل من در Google است که می توانند یک بررسی داشته باشند.

طبق معمول ، گوگل در این مقاله آسان می کند نحوه ایجاد یک لینک مستقیم برای مشتریان.

راه های زیادی وجود دارد که مستقیماً شامل ایمیل ، پست های رسانه های اجتماعی و مستقیماً در ارسال پست های شغلی من در Google وجود دارد. وقتی از کسی می پرسید که آیا از محصول یا خدمات شما لذت می برد ، فقط منطقی است که از آنها بپرسید که چرا؟

بنابراین ، در اصل ، این تمام کاری است که شما انجام می دهید. شما از کسی می پرسید که چه چیزی را دوست دارد و سپس از آنها می خواستید که آنرا در قالب بررسی قرار دهند.

قدرت و تصاویر GMB فیلم ها

در حال حاضر ، شما در حال مصرف مطالب به صورت کتبی با برخی تصاویر با کیفیت خوب هستید.

با این حال ، چندی پیش نیست که تصاویر و ویدیوها آنقدر آنلاین آهسته بارگذاری شوند ، شما تقریباً احمقانه خواهید بود که محتوا را بسازید که اکثر مردم نمی توانند بدون ناامید کردن از آنها از وب سایت شما دیدن کنند ، مشاهده نمی کردند.

اگر برای هر زمان دیگری آنلاین بوده اید ، می دانید که این تغییر اساسی کرده است!

فیلم در حال افزایش است! و حتی لازم نیست که صدا داشته باشید زیرا بیشتر فیلم های فیس بوک با میزان صدا مشاهده می شوند. البته ، اگر می خواهید یک پیام بازاریابی برقرار کنید ، باید زیرنویس ها یا متن ها را به فیلم ها اضافه کنید.

و بهترین بخش این است که شما به عنوان یک صاحب مشاغل ، دیگر لازم نیست به یک فیلمبردار حرفه ای یا عکاس اعتماد کنید تا این نوع رسانه را در فهرست مشاغل من در Google قرار دهید.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک تلفن هوشمند است!

نکته: اگر یک نوجوان یا کارمند دارید که به طور مکرر از رسانه های اجتماعی استفاده می کند ، احتمالاً مهارت بمباران عکس خوبی دارد ، از آنها بخواهید که در آنجا عکس های خوبی از مشاغل ، خدمات ، محصولات خود به همراه داشته باشید.

یکی از کارهای جالب شما می توانید ، همراه با درخواست بررسی ، به مشتریان اطلاع دهید که می توانند عکس های خود را در لیست کسب و کار من در Google ارسال کنند.

با افزودن عکس و فیلم به پستهای GMB شما را از رقابت خود جدا می کند. شما باید از این امر هیجان زده باشید زیرا بسیاری از مردم فکر می کنند که ارزش انجام کار را ندارند. اما اجرای آن بسیار ساده است!

شما می توانید تا 30 ثانیه فیلمبرداری کنید و مشتری های بالقوه را که می توانند به راحتی فروش بیشتری داشته باشند ، به یک فیلم جلب توجه می کنند. و اگر می خواهید خلاق شوید ، در پست خود با کمی شوخ طبعی آمیخته شوید. فقط کافی است آن را حرفه ای و مناسب نگه دارید تا باعث افزایش محبوبیت و بازدیدکنندگان در هنگام اشتراک شود. چه کسی می داند ، پست شما می تواند خبر محلی بعدی “ویروسی” باشد!

مقاله مرتبط  نحوه ساخت Chatbot برای تجارت الکترونیکی

به راحتی فیلم ها را با یک کلیک به GMB اضافه کنید

با افزودن فیلم ها به Google My Business ، فروش بیشتری کسب کنید

اولین کاری که باید انجام دهید ورود به داشبورد شغلی من در Google است و روی دکمه عکس یا علامت آبی به علاوه کلیک کنید، سپس فیلم را از رایانه خود بارگذاری یا بکشید.

گزینه های عکس در GMB

ما دوست داریم که گوگل این کار را به راحتی انجام دهد!

بارگذاری عکس در Google

علاوه بر داشتن محدودیت ویدئویی طولانی 30 ثانیه با Google ، این نیز خوب است که به یاد داشته باشید که بیشتر فیلم هایی که شما برای جلب توجه مردم انجام می دهید باید بین 15 تا 30 ثانیه نگه داشته شود تا کنجکاوی آنها برآورده شود. فراتر از آن ، احتمالاً آنها فقط می توانند از پست خارج شوند.

یكی از الزاماتی كه گوگل در آن قرار دارد این است كه فیلم ها در محل كار شما گرفته می شوند. شخصی یا باید در آنجا مشغول انجام کار باشد یا اقدامی را انجام دهد که مربوط به نوع خاصی از تجارت شما باشد. (به عنوان مثال ، وقتی شما لوله کش مستقر در Phoenix ، AZ هستید ، نمی خواهید ویدیوی سهام برخی از لوله کش های تصادفی را که در برف مشغول کار هستند) قرار دهید.

Google صاحب این سیستم عامل است ، بنابراین ما باید طبق قوانین آنها بازی کنیم. اگر اعتقاد داشته باشند این محل کار شما نیست ، حذف این تصاویر یا فیلم ها واجب است.

هر کاری که به عنوان یک صاحب مشاغل انجام دهید ، به عنوان مالک نمایش داده می شود ، اما هنگامی که مشتریان فیلم یا تصاویر خود را بارگذاری می کنند ، این موارد به عنوان مشتری یا دیگران نشان داده می شوند.

بنابراین ، هر کاری انجام دهید ، سعی نکنید که باهوش باشید ، ممکن است یکی از مشتریان شما چیزی نادرست را ببیند و گریه کند.

توضیحات کسب و کار خود را ایجاد کنید

فقط در دو سال گذشته است که Google توضیحات تجارت را به عنوان بخشی از گزینه های لیست شما اضافه کرده است.

شما می توانید یک پیام کوتاه اما قدرتمند را در مورد آنچه باعث می شود تجارت شما در جامعه متمایز شود بیان کنید.

دستورالعمل هایی برای رعایت وجود دارد ، اما این گزینه رایگان می تواند فرصتی عالی برای تبدیل “گیربکس های تایر” برای پیوند دادن کلیک ها باشد!

نکته مهمی که باید بدانید این است که می توانید حداکثر 750 کاراکتر داشته باشید ، اما می خواهید از این 250 شخصیت اول استفاده کنید. پس از آن ، توضیحات قطع می شود. در ابتدا از کلمات کلیدی خود ، از جمله شهر خود و مناسب ترین اطلاعاتی که افراد می خواهند بدانند ، در ابتدا استفاده کنید.

Google در تلاش است تا اطلاعات كيفي را براي جستجوكنندگان ارائه دهد ، بنابراين آنها اين موضوع را مرور مي كنند ، پس مطمئن باشيد دستورالعملهای آنها را دنبال کنید:

توضیحات تجاری خوب برای GMB

آیا خدمات ارائه می دهید یا منوها؟

ارائه دهندگان خدمات مانند سالن ها یا شرکت های کپی می توانند از این نقطه برای ایجاد منوی خدمات خود استفاده کنند. Google این ویژگی را فقط برای افرادی که در صنعت بهداشت مواد غذایی و زیبایی و یا سایر مشاغل خدماتی هستند که پیوند شخص ثالث به یک فهرست ندارند در دسترس قرار داده است.

از آنجا که بسیاری از افراد در دستگاه های تلفن همراه هستند ، این مکان عالی برای شما است تا بتوانید دسته بندی خدمات مختلف یا مواد غذایی را بهمراه قیمت گذاری کالاهای پرفروش خود را برای مشتری های آینده نگر ببینید تا سریعاً چه چیزی در دسترس شما باشد.

انجام این کار بسیار ساده است. وارد لیست GMB خود شوید و بر روی دکمه Info کلیک کرده و سپس به قسمت Services (خدمات) بروید ، جایی که لیستی از دسته بندی موارد را به همراه توضیحات و قیمت ها ایجاد می کنید.

این روند ممکن است مدتی طول بکشد ، بنابراین فقط با هدف نهایی در ذهن آماده شوید. به ما اعتماد کن؛ ارزش این تلاش را دارد که پاداش جریان بیشتر پول در گردش شروع شود.

اگر بخواهید تغییراتی ایجاد کنید ، به یاد بیاورید که قیمت خدمات خود را به روز کنید.

لیست خلاصه خلاصه 2020 پروفایل خوب بهینه شده

  1. نام ، آدرس ، شماره تلفن و URL وب سایت دقیق هستند
  2. پیوندهای انتصاب به درستی کار می کنند
  3. دسته بندی ها و زیر شاخه ها صحیح هستند
  4. مناطق خدمات مشخص شده است
  5. در صورت تغییر ساعت کار دقیق و به روز می شود
  6. محصولات محبوب با تصاویر ، توضیحات ، قیمت ها و پیوندها درج شده اند
  7. خدمات به طور مناسب ذکر شده اند ، از جمله کلیه خدمات ثانویه (حداکثر 1000 کاراکتر)
  8. نکات برجسته تجاری یا ویژگی ها پر شده است
  9. شرح مختصر و کاملاً نوشته شده شرح کسب و کار و نام تجاری منحصر به فرد خود
  10. تاریخ افتتاح
  11. عکس و آرم (داخلی ، خارجی ، عکس تیم ، عکس headshot)
  12. فیلم ها روش های عالی برای ارسال پیام قدرتمند در 30 ثانیه یا کمتر هستند
  13. استراتژی را برای دستیابی و پاسخ دادن به نظرات مثبت یا منفی بررسی کنید
  14. ایجاد Google Posts برای برقراری ارتباط با افرادی که از تصاویر ، محتوای قابل اشتراک ، تصاویر و پیشنهادات استفاده می کنند
  15. سؤالات و پاسخهای Google از ویژگیهای نسبتاً جدیدی است که می توانید در حالی که به صورت آنلاین به شما نگاه می کنند با کاربران سریع ارتباط برقرار کنید. حتما این بخش را رصد کنید

Google شما می خواهد برای موفقیت

Google می تواند ببیند چه نوع فعالیتی بین شما ، صاحب مشاغل و جستجوگرها در حال جستجو در لیست کسب و کار من در Google است. هنگامی که ارسالهای شما باعث ایجاد تعامل با مردم می شود ، Google متوجه می شود.

شما می خواهید به صفحه 1 برای کلمات کلیدی خود پایان دهید ، و Google My Business می تواند به شما در رسیدن به آنجا کمک کند.

ما در تلاش هستیم تا به صاحبان مشاغل کوچک و محلی کمک کنیم تا پیش از رقبایشان به صورت آنلاین پیدا شوند. دانستن آنچه که Google می خواهد یک گام بزرگ برای رسیدن به آنجاست ، اما اگر به کمک بیشتری نیاز دارید ، امروز احساس راحتی کنید که امروز یکی از مشاوره سئو را درخواست کنید. ما می توانیم دقیقاً آنچه را که می توانیم با هم انجام دهیم برای صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی در هنگام رشد شغل خود ، به شما نشان دهیم.

پاسخی بگذارید