آموزش سئو

بازاریابی ورودی در مقابل بازاریابی خارج از کشور

اکتبر 28, 2020

مردم دو نوع هستند.

گروه اول در جستجوی آنچه می گیرند از راه خود خارج می شوند نیاز.

آیا بعد از تحقیق این مقاله را پیدا کردید؟

در این صورت ، شما در گروه اول قرار دارید.

گروه دوم منتظر دیگران هستند پیشنهاد می دهد آنچه آنها باید بخواهند

آیا این محتوای مورد نظر به خوراک مورد نظر شما از طریق شکلی از تبلیغات پولی مجبور شده است؟

آره؟

سپس شما در گروه دوم قرار می گیرید.

در هر صورت ، آیا این مقاله به شما مجبور شد (خروجی) یا خودتان تحقیق کرده اید و آن را پیدا کرده اید (ورودی) ، نکته این است که شما هنوز اینجا هستید.

پس آن به تو چی میگه؟

این بدان معناست که تفاوت بین بازاریابی خروجی و بازاریابی ورودی منجر به این می شود که تجارت شما را در مقابل دو گروه مختلف از مردم قرار دهید.

یعنی کسانی که در صورت نیاز محصول یا خدمات شما از تلاش خود خارج می شوند. یا کسانی که باید آنها را کنار بگذارند تا تجارت شما را به گوش آنها برسانند.

من اینجا نیستم تا در مورد مسائل اخلاقی بحث کنم یا به شما بگویم که بازاریابی ورودی بهتر از بازاریابی خارجی است.

حقیقت ماجرا این است که هر دو رویکرد ، اعم از بازاریابی خارجی یا بازاریابی ، م .ثر است.

شما می پرسید هدف من از این مقاله چیست؟

من به شما نشان خواهم داد که آنها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و چه موقع برای دستیابی به آنچه از نظر من از همه مهمتر است از یک روش دیگر استفاده کنید – به مخاطبان مناسب برسید و تجارت خود را گسترش دهید.

خوب؟

بیایید با اصول اولیه تعاریف آنها شروع کنیم.

بازاریابی خارج از کشور چیست؟

بازاریابی خارج از کشور ، همچنین به عنوان “فشار دادن” یا “وقفه”بازاریابی ، استفاده از تاکتیک های بازاریابی برای جلب کسب و کار شما (یا پیام آن) در مقابل افرادی است که لزوماً به دنبال آن نیستند.

کانال های سنتی خروجی مانند تلویزیون ، رادیو ، چاپ ، رادیو و بیلبوردها برای دیدن همه در آنجا هستند.

در این عصر دیجیتال ، مارک ها و بازاریاب ها هنوز از روش بازاریابی خارج از کشور استفاده می کنند تا از طریق تاکتیک های تبلیغاتی پولی به مخاطبان گسترده ای از مردم دسترسی پیدا کنند.

چه کانال های سنتی و چه دیجیتال ، هدف از بازاریابی خارج از هدف یکسان است.

بازاریابان از این امیدواری استفاده می کنند که بخشی از مخاطبان گسترده ای که آنها را هدف قرار داده اند به پیشنهاد یا پیام آنها علاقه مند شده و سفر به مشتری شدن را آغاز کنند.

اما یک دلیل وجود دارد که چرا رویکرد بازاریابی خارج از کشور ، به ویژه آنهایی که از طریق تبلیغات نمایشگر اجرا می شوند ، نرخ کلیکی وحشتناک از 0.06٪ روی دسک تاپ و 0.16٪ در تلفن همراه.

هیچ کس آنها را نمی خواهد.

با توجه به CTR تبلیغات نمایشی ناچیز ، به نظر می رسد اکثر مردم بازاریابی خارج از پنجره را بیرون انداخته اند.

هیچ شخص معقولی کودک را با آب حمام بیرون نمی اندازد ، بنابراین نباید این کار را انجام دهید.

چرا؟

با استفاده از تاکتیک های خروجی متناسب مانند ارتباط با ایمیل سرد ، بازاریاب ها نرخ باز را مشاهده می کنند حدود 17.8٪ و CTR تا 14٪. و در LinkedIn ، پیام های سرد 3x کنید که، طبق گزارش LinkedIn.

به عبارت دیگر بازاریابی خارج از کشور هنوز کارساز است.

عدم وجود استراتژی بازاریابی برای تعیین زمان و چگونگی استفاده از آن و همچنین هدایت اجرای آن دلیل عدم موفقیت بیشتر بازاریابان و مشاغل در بازاریابی خارج از کشور است.

بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی به عنوان منطقی ترین و اخلاقی ترین روش تبلیغ یک تجارت افتخار می کند. این رویکرد از سال 2006 ، حدود 15 سال پیش وجود داشته است.

پس چرا امروز مردم حتی بیشتر گوش می دهند؟

این به این دلیل است که بازاریابی درونی یک روش ظریف و نه چندان پر فروش برای جذب چشم انداز است. سپس ، آنها را با اطلاعات مفید و مفید درگیر کنید تا زمانی که مشتری و طرفدار شوند.

اولین گروهی که گفتم را به خاطر دارید ، کسانی که برای یافتن آنچه که نیاز دارند بیرون می روند؟

بازاریاب های ورودی معمولاً با اطلاعات صحیح در قالب بازاریابی محتوا ، سئو و رسانه های اجتماعی منتظر این دسته هستند تا آنها را جذب و به کانال های فروش خود بکشاند.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس محلی جستجوگرها را به درستی انتخاب کنیم

بازاریابی ورودی ممکن است غیر تبلیغاتی باشد و غیر باشد “مجبور” در مورد مردم مانند خروجی

اما این بدان معنا نیست که هنگام استفاده از آن آسان است و یا می توانید در پارک قدم بزنید تا چشم اندازهای فعالانه جستجوی محصولات یا خدماتی را که تجارت شما ارائه می دهد جلب کنید.

مانند خروجی ، بدون استراتژی محکم برای هدایت اجرای آن ، تبدیل بازاریابی ورودی به یک کانال رشد دشوار است.

چرا؟

زیرا برای اطمینان از یافتن محتوای شما از طریق چشم انداز ، به زمان ، سرمایه گذاری مقدماتی و ایجاد محتوای عالی و تخصص تبلیغاتی نیاز است.

در آژانس تبلیغاتی من ، نیل پاتل دیجیتال، در اینجا چگونگی این اقدام استراتژی سازی برای ایجاد محتوایی که پیدا می شود ، می نامیم:

از طریق تجربه ، می توانم بگویم که موفقیت یا عدم موفقیت در بازاریابی خارجی یا ورودی به این یک چیز بستگی دارد: ایجاد محتوای مهم برای مردم مهم است.

چرا؟

زیرا وقتی محتوایی ایجاد می کنید که چشم انداز واقعی به آن احتیاج داشته باشد ، دوست دارد آن را ببیند اگر آن را مجبور به آن کنید (خروجی) یا آنها به جستجوی آن می روند (ورودی)

از این رو ، برای رشد تجارت خود به این بستگی دارد که آیا شما یک استراتژی عالی برای راهنمایی در مورد استفاده از یک رویکرد نسبت به روش دیگر دارید.

من در مورد زمان استفاده از بازاریابی خارجی یا ورودی صحبت خواهم کرد.

قبل از آن ، اجازه دهید تفاوت های آنها را بررسی کنیم.

3 تفاوت اساسی بین بازاریابی ورودی و خروجی

هدف نهایی بازاریابی ورودی یا خروجی دستیابی به افراد احتمالی و وادار کردن آنها به تجارت با شماست.

اگرچه هدف نهایی یکسان است ، اما این سه حوزه اصلی است که با یکدیگر تفاوت دارند.

تفاوت شماره 1: کشیدن در مقابل فشار

اگر محتوای مفیدی ایجاد کنید که در هنگام جستجو توسط مشتری ایده آل شما کشف می شود ، با استفاده از آن محتوا ، آنها را با موفقیت به سمت کشف کسب و کار خود سوق می دهید.

اکنون ، این بازاریابی داخلی است.

این روش مستلزم این است که شما محتوایی برای پرداختن به موضوعات یا سوالات موردنظر در حال جستجو برای ایجاد کنید ، که می توانید از طریق تحقیقات کلمات کلیدی یا انجمن های انجمن پیدا کنید.

بازاریابی خارج از کشور نقطه مقابل آن است.

در اینجا ، شما محتوایی را توسعه می دهید که این فرضیه (که بعضاً بر اساس روندها است) باعث جذب علاقه شما می شود. اما از آنجا که آنها به دنبال آن نیستند یا درخواست آن را نکرده اند ، شما باید آن را از طریق تبلیغ به آنها فشار دهید.

مثل این است که یک تیر کور بزنید.

شاید ، فقط ممکن است شلیک شما به هدف برسد ، به برخی از افراد که به تبلیغ “هل داده شده” شما علاقه مند می شوند ، برسد و کسب و کار یا پیام شما را در این کار کشف کنید.

تفاوت شماره 2: عمومی و خاص

کمپین های بازاریابی از طریق رسانه هایی مانند تلویزیون ، رادیو ، بیلبوردها و تبلیغات چاپی عمومی تر هستند.

چرا؟

زیرا مانند شما ، تقریباً هرکسی می تواند یک برنامه تلویزیونی تماشا کند یا با یک بیلبورد نصب شده از گوشه خیابان عبور کند.

بنابراین برای افزایش شانس دستیابی به بخش قابل توجهی از افرادی که ممکن است به یک تبلیغ علاقه مند باشند ، کمپین های تبلیغاتی عمومی کلی تر هستند یا سعی در جلب نظر عموم دارند.

به عنوان مثال ، این تبلیغ توسط اوگیلوی، اگرچه بسیار خلاقانه است ، اما در مورد هر کسی که دندان دارد صحبت می کند:

از طرف دیگر ، بازاریابی ورودی از رویکرد مشخص تری پیروی می کند.

اصل اصلی Inbound شامل ایجاد محتوای آموزشی یا سرگرمی برای رفع مشکلی است که مخاطبان خاص با آن روبرو هستند.

در این حالت ، حتی اگر همه این مشکل را داشته باشند ، یک شرکت فقط خود را درگیر مخاطبانی می کند که به آن علاقه دارد یا تجربه خدمت را دارد.

نتیجه این امر ایجاد محتوایی مانند وبلاگ ها ، پست های شبکه های اجتماعی ، خبرنامه ها یا استفاده از تکنیک های جستجوگرها برای بهینه سازی برای پرس و جوهای هدفمند با هدف مخاطبان مشخص است.

به عنوان مثال ، به زیر مراجعه کنید چگونه WebMD عنوان این محتوا ویژه علاقه مندان به تناسب اندام است که بدنبال تناسب اندام در خانه هستند:

مقاله مرتبط  ابزار ساخت لینک نهایی

این محتوا ممکن است مورد توجه میلیون ها نفر از افرادی که به تناسب اندام علاقه مند هستند نیست.

اما با ایجاد محتوای خاص برای افرادی که می خواهند در خانه مناسب شوند ، WebMD همچنان موفق می شود هر ماه حدود 4000 بازدید از این محتوا را انجام دهد.

تفاوت شماره 3: مجاز در مقابل وقفه

افراد از موتورهای جستجو برای یافتن پاسخ س questionsالات خود یا راه حل مشکلات خود استفاده می کنند.

و هر بار که مشتری ایده آل شما این کار را انجام می دهد ، به طور همزمان به موتور جستجو این اجازه را می دهد تا مناسب ترین پاسخ را در مورد س theirالات خود به آنها نشان دهد.

از این رو ، اگر شما محتوای بهینه سازی شده برای موتور جستجو را ایجاد کنید که موتور جستجو آن را شایسته نشان می دهد تا در میان نتایج جستجوی خود ایجاد کند ، به شما اجازه می یابد.

در شبکه های اجتماعی ، افراد و شرکت هایی که به آنها اعتماد دارند دنبال می شوند.

انجام این کار به آن افراد و شرکت ها اجازه می دهد محتوایی ایجاد کنند که در فیدهای آنها نشان داده شود.

همین الگو با خبرنامه های ایمیل بازی می کند.

وقتی شخصی برای خبرنامه شما ثبت نام می کند ، به شما اجازه می دهد ایمیل شخصی برای او ارسال کنید.

روش ورودی ، نحوه ایجاد و توزیع مجوزهای احتمالی محتوا از طریق اقدامات آنها در موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی یا انتخاب ایمیل است.

این باعث می شود که ورودی به یک رویکرد بازاریابی مجاز باشد.

از طرف دیگر ، بازاریابی خروجی رویکرد قطع کننده دارد.

آیا هنگام گوش دادن به یک برنامه رادیویی یا تماشای مستند تلویزیونی مورد علاقه خود ، آیا هرگز مکث می کنید و از آنها می خواهید که آگهی تبلیغاتی را بیندازند؟

من نمی کنم شما نمی کنید و هیچ کس این کار را نمی کند.

اما این دقیقاً همان چیزی است که شما دریافت می کنید – قطع منظم نمایش با تبلیغات.

در این دوره دیجیتال ، بازاریابان همچنان از این رویکرد خروجی در قطع ارتباط مردم برای جلب توجه آنلاین خود استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، هنگامی که من خبرهای رسانه های اجتماعی خود را پیمایش می کنم یا فیلم هایی را در YouTube تماشا می کنم ، در تبلیغاتی که درخواست نکرده ام به طور منظم دچار وقفه می شوم.

بیشتر مواقع ، از کنار آنها رد می شوم.

بارهای دیگر ، تبلیغات توجه من را به خود جلب می کند و من برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک می کنم.

باز هم ، این باید شما را یادآوری کند که قبلاً گفتم.

وقتی با یک استراتژی درست اجرا می شود ، هم بازاریابی ورودی و هم خروجی کار می کند.

با این کار ، بیایید ببینیم چه زمانی استفاده از یک روش نسبت به روش دیگر ترجیح داده می شود.

چه زمانی باید از بازاریابی خارج از کشور استفاده کرد

آیا تا به حال هنگام پیمایش در Facebook ، LinkedIn ، تماشای یک ویدیوی YouTube یا در تب تبلیغات حساب Gmail خود ، روی یک تبلیغ تصادفی کلیک کرده اید؟

خوب

وقتی کمپین های تبلیغاتی خارج از نمایشگاه در حین نمایش تلویزیونی / رادیویی ، به صورت چاپی یا روی یک تابلوی تبلیغاتی به نمایش در می آیند ، آیا شما تاکنون اقدام به تحقیق درباره مارک تبلیغاتی در Google کرده اید؟

من هر دو را در زمان های مختلف انجام داده ام.

و در این موارد ، من واقعاً از شرکت ها یا مارک های تبلیغ کننده آن آگاهی نداشتم تا اینکه آنها را از طریق کمپین خروجی آنها کشف کردم و علاقه مند شدم.

از طریق این کمپین های خروجی ، من از آن مارک ها آگاه شدم – اگر آنها منتظر من باشند تا به جستجوی آنها بپردازم ، امکان پذیر نیست.

از این رو ، اگر مشاغل جدیدی هستید یا به تازگی محصول جدیدی راه اندازی کرده اید و باید آگاهی لازم را ایجاد کنید ، منطقی است که از بازاریابی خارج از کشور مانند تلویزیون ، بیلبوردها و سایر موارد استفاده کنید.

استفاده از بازاریابی خارج از کشور به تاکتیک های سنتی بازاریابی ختم نمی شود. به فضای آنلاین گسترش می یابد و دلیلی برای آن وجود دارد.

مقاله مرتبط  چگونه یک تقویم بازاریابی ایجاد کنیم که مبارزات شما را ساده کند

بازاریابی ورودی به زمان نیاز دارد.

زمان ساختن یک دنباله دار قابل توجه در شبکه های اجتماعی است.

زمان رشد لیست ایمیل است.

و اگر می خواهید محتوای خود را در Google رتبه بندی کنید ، با وجود سرمایه گذاری های مقدماتی ، حداقل 100 روز صبر کنید.

اما با کمک یک آژانس بازاریابی باتجربه ، حتی اگر آنها با تبلیغات خروجی دیجیتال که متناسب با نیازهای آنها هستند ، شما را جستجو نمی کنند ، می توانید رهگیری کنید.

انجام این کار می تواند به جای انتظار طولانی مدت برای رتبه بندی محتوای شما از طریق روش ورودی ، نتایج فوری را به همراه داشته باشد.

می پرسید چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

با فرو رفتن در تجزیه و تحلیل ، علائق چشم انداز خود را بر اساس رفتارهای آنلاین و نقاط تماس داده شناسایی کنید. و تدوین استراتژی بازاریابی پیشگامانه فعال که با مخاطبان هدف شناسایی شده توسط تحقیقات همخوانی داشته باشد.

چه موقع باید از بازاریابی ورودی استفاده کرد

بازاریابی خارجی و ورودی به سرمایه گذاری مقدماتی نیاز دارد.

همانطور که به شما نشان داده ام ، بازاریابی خروجی ، اگر با یک استراتژی عالی اجرا شود ، می تواند در کوتاه مدت نتایج را نسبت به بازاریابی ورودی سریعتر به همراه داشته باشد.

اما خروجی پرداختی برای فعالیت است.

بنابراین بلافاصله سوختن مبارزات تبلیغاتی خود را متوقف می کنید ، همه چیز از صخره می افتد.

به عنوان مثال ، اگر یک کمپین PPC خروجی را برای یک کلمه کلیدی هدف اجرا می کنید ، لحظه ای که مناقصه را متوقف می کنید ، حتی حراج Google Ads را نخواهید کرد.

این روزها ، حتی اگر در جایگاهی باشید که رقابت کمتری داشته باشید ، بازاریابی ورودی نتایج فوری برای شما نخواهد داشت.

و این به این دلیل است که موتور جستجو طول می کشد تا محتوای شما را فهرست بندی ، درک و رتبه بندی کند.

در درازمدت ، بازاریابی ورودی است 62٪ ارزان تر در مقایسه با تاکتیک های خروجی پس از شروع حرکت ، می توانید ترافیک ارگانیک همیشه سبز را هدایت کنید ، بازدیدکنندگان ، مشتریان و مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

بنابراین اگر در دراز مدت تجارت کنید و آماده صبر باشید در حالی که در ایجاد محتوای مداوم سرمایه گذاری می کنید ، بازاریابی ورودی یک روش ترجیحی است.

با این حال ، امروزه ، شما نمی توانید فقط اینجا و آنجا محتوا ایجاد کنید ، دست خود را جمع کنید و انتظار داشته باشید که جادو شود.

برای اینکه حتی یک فرصت طولانی مدت با بازاریابی ورودی داشته باشید ، به یک استراتژی کاملاً مشخص نیاز دارید.

این استراتژی باید شامل همه چیز از تحقیقات مخاطبان ، تجزیه و تحلیل رقابتی ، ایجاد محتوای وبلاگ استثنایی و رسانه های اجتماعی ، تبلیغات ، ایجاد لینک و موارد فنی باشد.

ایجاد تجارت خود با بازاریابی درونی گردش در پارک نیست و نمی توان آن را به قضاوت گذاشت.

برای توسعه به یک برنامه آزمایش شده توسط جنگ نیاز دارید یک استراتژی که کارساز است:

نتیجه گیری: بازاریابی Outbound در مقابل Inbound ، کدام یک بهتر است؟

من موافق نیستم که یکی بهتر از دیگری است.

همه اینها بستگی دارد که برای یک موقعیت خاص و استراتژی تدوین شده برای اجرای هر یک بهترین باشد.

شما می فرمایید چرا چنین می گویم؟

زیرا وقتی به قیف فروش در رابطه با مراحل بازاریابی ورودی و خروجی برای تبدیل چشم انداز به مشتری نگاه می کنید ، ساختار مشابهی دارند.

بنابراین ، بهتر است به جای جستجوی اینکه کدام یک از دیگری بهتر است ، هر دو را ترکیب کنید.

برای ایجاد آگاهی ، از بازاریابی خارج از کشور استفاده کنید ، به چشم اندازهایی برسید که لزوماً شما را جستجو نمی کنند (اما ممکن است به محصول / خدمات خود نیاز داشته باشید ، همانطور که از تحقیقات مشخص شده است) برای گرفتن نتایج کوتاه مدت

همزمان ، موتورهای بازاریابی ورودی خود را برای آماده سازی طولانی مدت فعال کنید ، زیرا به الگوریتم ها اجازه می دهید محتوای خود را نمایه سازی ، درک و رتبه بندی کنید.

باز هم ، همه اینها به داشتن یک استراتژی عالی خلاصه می شود.

و اگر برای دستیابی به مخاطب مناسب و رشد رشد تجارت به بازاریابی خروجی و ورودی احتیاج دارید کمک کنید …

دریغ نکنید که با آژانس تبلیغاتی من تماس بگیرید ، NP دیجیتال.