اینجا، آنجا و همه جا: پیدا کردن یک موتور جستجو با تمرکز

بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها و صاحبان کسب‌وکار جدید صرفاً به مقالات و آگهی‌های پولی تکیه می‌کنند تا بتوانند دید آنلاین خود را افزایش دهند. در کوتاه مدت، برخی از این روش ها ممکن است کمی موفقیت نشان دهند. فقط بهینه سازی خوب برای موتورهای جستجو می تواند واقعاً برای دیده شدن وب سایت مفید باشد و منجر به موفقیت طولانی مدت شود. نکاتی را برای بالا بردن سایت شما به بالای صفحه جستجو بخوانید.

اگر می خواهید صفحات وب شما توسط جستجوگران پیدا شود، مهم است که مطمئن شوید صفحات HTML شما دارای کلمات کلیدی در نام هستند. به عنوان مثال، اگر یک مدرسه هنری دارید و کلاس هایی برای بچه ها برگزار می کنید، به این فکر کنید که والدین هنگام ثبت نام فرزندانشان از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند. از کلماتی مانند “kids-art-classes.html” به جای چیزی مانند “childrens-art-instruction.html” استفاده کنید تا صفحه خود را برای افرادی که واقعاً جستجو می کنند قابل مشاهده باشد.

هنگام بهینه سازی وب سایت خود، با فیلترهای اسپم که موتورهای جستجوی مدرن استفاده می کنند، مخالفت نکنید. این فیلترها در واقع الگوریتم‌های تصمیم‌گیری پیچیده هستند، محتوای وب‌سایت را تجزیه و تحلیل می‌کنند و زمانی که به نظر می‌رسد در محتوای واقعی ضعیف به نظر می‌رسند، صفحات را برای حذف پرچم‌گذاری می‌کنند. برای جلوگیری از این سرنوشت شوم، باید میزان بهینه سازی موتورهای جستجو را محدود کنید.

هنگامی که از یک وب سایت برای اهداف سئو استفاده می کنید، از Flash استفاده نکنید. عنکبوت ها نمی توانند آن را بخوانند و بارگذاری آن کند است. این مهم است که محتوای وب سایت شما به راحتی برای موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد.

در وب‌سایت خود، همیشه آدرسی را وارد کنید که در آن افراد می‌توانند نامه‌ها، سؤالات یا نگرانی‌های مربوط به شرکت شما را ارسال کنند. هرچه بازخورد بیشتری دریافت کنید، درک بهتری از ترجیحات مشتری خواهید داشت. این به شما امکان می دهد بهره وری خود را به حداکثر برسانید و منافع مشتری خود را جلب کنید.

صبر یک فضیلت در بهینه سازی موتورهای جستجو است. هیچ لذتی فوری از کار خود نخواهید دید. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا بتوانید نتیجه کارتان را ببینید. هر چه در کسب و کار جدیدتر باشید، مدت زمان طولانی تری برای دستیابی به کارها خواهید داشت.

برای اینکه سایت شما توسط خزنده های وب نادیده گرفته نشود، باید از قرار دادن کلمات کلیدی بیش از حد در صفحات وب خودداری کنید. بسیاری از خزنده های وب پیشرفته سایت هایی را که مملو از کلمات کلیدی هستند نادیده می گیرند. اگر کلمات کلیدی را به درستی استفاده کنید ضروری هستند، اما اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید می توانند به شما آسیب برسانند.

سایت خود را با یک صفحه خطای اطلاعاتی به جای صفحه 404 اولیه بهینه کنید. این صفحه می‌تواند راه‌حل‌هایی مانند سایر پیوندهای محتوای مرتبط یا پیوند بازگشت به صفحه اصلی سایت ارائه دهد. عنکبوت‌های موتورهای جستجو این صفحات را پیدا می‌کنند و آن‌ها را طوری فهرست می‌کنند که انگار محتوا هستند و رتبه شما را بالا می‌برند.

سعی کنید اغلب انواع مختلف پیشنهادات یا فروش را در وب سایت خود قرار دهید. نه تنها فروش معیارهای جستجوی شما را بهینه می‌کند، بلکه بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری در سایت شما نگه می‌دارد، زیرا اکثر مردم از نظر روانی به یک معامله کشیده می‌شوند. این می تواند سود و موفقیت کلی شما را در طول سال بهبود بخشد.

یک راه محبوب برای بهینه سازی نتایج موتور جستجو، استفاده از ابزار کلمات کلیدی Google AdWord است. با استفاده از آن، می توانید بررسی کنید که افراد از چه کلمات کلیدی برای جستجوی چیزهای خاص استفاده می کنند. با استفاده از این داده ها، سپس می توانید شروع به تنظیم کلمات کلیدی خود برای مطابقت با آنچه دیگران استفاده می کنند، کنید تا بازدیدهای بیشتری ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید در دیده شدن موتور جستجوی خود پیشرفت کنید، باید به طور مداوم روی آن کار کنید. تاکتیک‌ها برای رسیدن به بالای موتور جستجو دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین شما باید از تمام تکنیک‌ها و فرآیندهای جدید استفاده کنید.

هنگام نوشتن صفحات خود از جاوا اسکریپت دوری کنید. موتورها تقریباً آنچه را که در اسکریپت ها قرار می دهید نادیده می گیرند و محتوا ایندکس نمی شود. اگر احساس می‌کنید باید از جاوا اسکریپت استفاده کنید، مطمئن شوید که اکثر محتوای شما در آن گنجانده نشده است یا کاری که در آن انجام می‌دهید بیهوده خواهد بود.

هرچه مکان های بیشتری که محتوای شما در وب وجود داشته باشد با پیوندی به شما وجود داشته باشد، در رتبه بندی جستجو قرار خواهید گرفت. مقالات خود را به وب سایت های ارسال مقاله ارسال کنید تا سایر سایت ها بتوانند مطالب شما را پست کنند و از آنها استفاده کنند. داشتن لینک از چندین سایت نشان می دهد که شما منبع محبوبی برای محتوای کلمات کلیدی انتخابی خود هستید.

نحوه خواندن Moz Ranks را بیاموزید. رتبه های Moz ترکیبی از محبوبیت یک صفحه در مراجع آن توسط موتورهای جستجو و لینک های خارجی و میزان بهینه سازی صفحات وب شما از نظر کلمات کلیدی و محتوا است. این ابزار باید به شما کمک کند تا عملکرد خود را پیگیری کنید و یک نمای کلی از محبوبیت سایت خود به شما ارائه دهد.

نقشه سایت XML را در وب سایت خود قرار دهید تا به موتورهای جستجو کمک کند تا هر قسمت از وب سایت شما را پیدا کنند. گوگل یک ابزار رایگان ایجاد نقشه سایت ارائه می دهد که نقشه سایت را به گونه ای ایجاد می کند که گوگل به راحتی آن را مطالعه کند. فراموش نکنید که نقشه سایت خود را اغلب به روز کنید زیرا با افزودن و حذف صفحات تغییر می کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO، روشی برای بازاریابی در وب است. این روش شما را ملزم می کند که از کلمات کلیدی خاصی در محتوای سایت خود استفاده کنید تا رتبه بالاتری را در صفحات نتایج جستجو تضمین کنید. این باعث می شود افراد بیشتری برای یافتن آنچه می خواهند به وب سایت شما مراجعه کنند.

انجام سئو برای همه هنر وجود دارد. هیچ راه حل “پایان همه” وجود ندارد که برای هر سایتی در اینترنت کار کند. شما همچنین نمی توانید فوراً محتوای خود را بهینه کنید، فقط می توانید دستورالعمل های آن را بهبود ببخشید. مراقب کلاهبرداری‌هایی باشید که به شما کمک می‌کنند در کمترین زمان رتبه 1 را در موتورهای جستجو به دست آورید زیرا هرگز کار نمی‌کنند.

ممکن است در واقع بتوانید در حالی که سایت شما در صفحات آخر رتبه بندی شده است، مقداری ترافیک به سایت خود وارد کنید، اما به محض اینکه شروع به اجرای تاکتیک های سئوی مناسب کنید، ترافیک شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. با استفاده از نکاتی که اخیراً در این مقاله خواندید، می توانید شروع به ارتقاء سطح وب سایت خود کنید.

«
«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.