آموزش سئو

الگوریتم جدید Google: تجربه صفحه

ژوئن 2, 2020

نگران نباشید … ترافیک شما به دلیل پایین نرفته است (یا بالاتر) بروزرسانی الگوریتم صفحه را تجربه کنید هنوز چرخ نشده است.

اما طبق گفته گوگل در سال 2021 انجام خواهد شد.

با توجه به coronavirus ، آنها تصمیم گرفتند در مورد به روزرسانی الگوریتم آینده و آنچه در آن به کار می رود همه ما را به ما بگوییم … از این طریق می توانید وب سایت خود را تنظیم کنید تا ترافیک شما مخزن نشود.

مقاله مرتبط  101 راهنمایی وبلاگ نویسی برای مبتدیان (2020)

بنابراین ، به روزرسانی صفحه تجربه چیست و چگونه می توانید برای آن آماده شوید؟

تجربه صفحه

به قول خود گوگل ، این همان معنی است …

سیگنال تجربه صفحه جنبه های درک کاربران از تجربه تعامل با یک صفحه وب را اندازه گیری می کند. بهینه سازی این عوامل ، وب را برای کاربران در تمام مرورگرها و سطوح لذت بخش تر می کند ، و به سایت ها کمک می کند تا به سمت انتظارات کاربران از طریق موبایل حرکت کنند. ما اعتقاد داریم که این امر به موفقیت کسب و کار در وب کمک خواهد کرد زیرا کاربران درگیرتر می شوند و می توانند با اصطکاک کمتری معامله کنند.

به عبارت دیگر ، آنها به دنبال این هستند که وب سایت شما چقدر قابل استفاده باشد.

مقاله مرتبط  راهنمای بازاریاب برای به دست آوردن مسافت پیموده شده مارک در Google Maps

در اینجا مثالی از آنچه آنها نمی خواهند …

همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید ، کاربر در تلاش بود بر روی “نه ، برگرد” کلیک کند ، اما به دلیل اینکه یک نوار نصب در بالای صفحه ظاهر شد ، کل صفحه را به پایین فشار داد و باعث شد کاربر به طور تصادفی بر روی “بله” کلیک کند. ، سفارش من را انجام دهید. “

هدف از این بروزرسانی اطمینان از این است که سایت هایی که در رده های برتر قرار دارند ، تجربیاتی را ایجاد نمی کنند که کاربران از آن متنفر باشند.

ساده ترین راه برای فکر کردن در مورد این به روز رسانی این است که سایت های کاربر پسند رتبه بالاتری از سایت هایی که کاربر پسند نیستند ، می شوند.

اما این تغییر شروع تغییر بزرگ سئو است.

چرا این بروزرسانی بسیار مهم است؟

به نظر شما کدام سایت ها می توانند گوگل در صدر قرار بگیرند؟

حدس بزن…

شاید سایتهایی با بهترین بک لینک ها؟

یا سایتهایی با دکمه کد صفحه؟

در واقع هیچ کدام از اینها نیست

گوگل می خواهد سایت هایی را در بالاترین رتبه بندی قرار دهد که کاربران بیشتر از همه دوست دارند.

منظور من این است …

وقتی می خواهید کفش های ورزشی بخرید ، چه مارکی به ذهن شما خطور می کند؟

اگر من باید حدس می زنم ، شرط می بندم شما نایک بگویید.

و اگر قرار بود کارت اعتباری دریافت کنید … شرط می بندم Visa ، American Express یا Mastercard به ذهن شما خطور کند.

به همین دلیل است که پرس و جوهای مربوط به نام تجاری (تعدادی از کاربرانی که نام تجاری شما را در Google جستجو می کنند و روی وب سایت شما کلیک می کنند) رتبه بندی می کنند که من به عنوان یکی از مهمترین درس های SEO که آموخته ام تقسیم شده است.

فقط نگاه کنید که چگونه برند نیل پاتل به مرور زمان رشد کرده است … نمودار زیر تعداد افرادی را که به دنبال زمان نام من جستجو می کنند نشان می دهد:

و اینجا ترافیک سئو من با گذشت زمان است:

با رشد برند شما ، ترافیک سئو شما نیز افزایش می یابد.

اما این خبر قدیمی است ، که اکنون بخشی از الگوریتم Google است.

این مورد هرچند است ، بیشتر سایت ها مارک های بزرگی ندارند و گوگل آن را می داند. بنابراین ، اگر یکی از آنها را ندارید ، می توانید رتبه بندی کنید.

در من آژانس تبلیغاتی، هنگامی که ما به مشتری ها و رشد آنها به مرور زمان نگاه می کنیم ، تنها 4٪ از مارک های مشهور و مشهور برخوردار هستند. 96 درصد دیگر هنوز شاهد رشد ترافیک هستند.

کاری که گوگل انجام می دهد ، الگوریتم خود را برای هماهنگی بیشتر با مأموریت نشان دادن سایتها که در ابتدا کاربران بیشتر دوست دارند ، تطبیق داده است.

و بله ، پرس و جوهای نام تجاری یکی از راه هایی هستند که می توانند این کار را انجام دهند ، اما تجربه کاربر معیار دیگری است.

در طی چند سال آینده ، شرط می بندم شما شاهد بروزرسانی های بسیاری از الگوریتم ها بر روی تجربه کاربر باشید.

بنابراین چگونه می توانید تجربه کاربری خود را بهینه کنید؟

با هر صفحه شروع می شود

اگر نگاه کنید مقاله اصلی Google ارسال شده است در مورد تغییر الگوریتم آینده ، آنها بر “تجربه صفحه” یا “تجربه وب سایت” تأکید می کنند.

این بدان معنا نیست که کل وب سایت شما نباید از تجربه کاربری خوبی برخوردار باشد ، اما در عوض ، شرط می بندم که آنها از یک سطح صفحه به الگوریتم خود تمرکز کنند.

زیرا اگر چند صفحه در وب سایت های خود تجربه خوبی داشته باشید اما بقیه خوب هستند ، منطقی نیست که Google از رتبه کل سایت شما بکاهد ، به خصوص اگر بسیاری از صفحات شما تجربه بسیار بهتری را ارائه دهند. از رقابت شما

در اینجا نحوه بهینه سازی تجربه کاربری خود آورده شده است:

مرحله شماره 1: سرعت خود را بهینه کرده و 400 خطا را کاهش دهید

هرچه سرعت وب سایت شما سریعتر باشد ، تجربه بهتری خواهید داشت.

به این صفحه بروید و URL خود را وارد کنید.

سپس گزارشی را مشاهده خواهید کرد که به شکل زیر است:

شما دو جنبه مهم از آن گزارش را مشاهده خواهید کرد که تجربه کاربر را که در تصویر بالا برجسته کرده ام ، تأثیر می گذارد.

در کادر امنیتی ، می خواهید مطمئن شوید که هیچ صفحه شکسته وجود ندارد. صفحات شکسته تجربیات بد ایجاد می کنند.

در جعبه سرعت سایت ، زمان بارگذاری سایت خود را مشاهده خواهید کرد. هر چه سرعت سایت شما بهتر شود بهتر است. سعی کنید کمتر از 3 ثانیه زمان بارگذاری وب سایت خود را برای دسک تاپ و موبایل داشته باشید.

در حالت ایده آل باید در صورت امکان در محدوده 1 ثانیه قرار بگیرید.

مرحله شماره 2: تجربه خود را با مسابقات خود مقایسه کنید

شما ممکن است فکر کنید که یک تجربه کاربری شگفت انگیز را تجربه کرده اید ، اما چگونه می تواند به رقابت شما منجر شود؟

بنابراین به اینجا بروید و بزرگترین رقیب خود را تایپ کنید.

من می خواهم که شما به ناوبری بروید و بر روی “Top Pages” کلیک کنید.

باید گزارشی مانند این را مشاهده کنید:

گزارش Top Pages محبوب ترین صفحات در سایت رقابت شما از منظر سئو را نشان می دهد. صفحات در بالا صفحات با بیشترین میزان ترافیک سئو قرار دارند ، به این معنی که آنها به درستی انجام می دهند.

من می خواهم که 50 صفحه برتر آنها را طی کنید. به طور جدی 50 صفحه برتر آنها را ببینید و به تجربه کاربری هر یک از آن صفحات نگاه کنید.

این چه کاری است که آنها انجام می دهند؟ کیفیت محتوای آنها چگونه با شما مقایسه می شود؟ تفاوت بین وب سایت آنها در مقایسه با سایت شما چیست؟

برای هر صفحه ای که در آن قرار دارد ، من همچنین می خواهم که روی “مشاهده همه” تحت “Est” کلیک کنید. عنوان بازدیدها با این کار تمام کلمات کلیدی هر صفحه برای آنها نشان داده می شود.

هنگام ارزیابی تجربه کاربری رقابت خود ، به خاطر داشته باشید که چگونه آنها از افرادی که هر یک از این کلمات کلیدی را جستجو می کنند ، خوشحال می کنند. این ایده به شما می دهد که چه کارهایی را باید انجام دهید.

اما هدف شما نباید این باشد که با رقابت شما مطابقت داشته باشد ، این باید پیروزی در رقابت شما باشد.

مرحله شماره 3: طرح خود را تجزیه و تحلیل کنید

گرافیکی را که در بالا نشان دادم به یاد داشته باشید که Google نمی خواهد؟ به دلیل مشکلاتی که کاربر سعی کرده است به جای “بله ، سفارش من را انجام دهد” روی “نه ، برگرد”.

در بیشتر موارد ، شما این مسئله را ندارید ، اما سایر موارد قابلیت استفاده را خواهید داشت.

نحوه یافتن مشکلات قابلیت استفاده از طریق نقشه های حرارتی است. درست مثل این یکی:

آنچه شما می توانید برای یافتن مشکلات قابلیت استفاده انجام دهید این است: a تخم مرغ دیوانه تست در سایت خود

پس از ورود به Crazy Egg ، داشبوردی را مشاهده خواهید کرد که به این شکل است:

در بالا سمت راست ، می خواهم روی “ایجاد جدید” کلیک کرده و “عکس فوری” را انتخاب کنید.

سپس “عکس های چندگانه” را انتخاب کنید.

از آنجا ، می خواهید اضافه کنید حداقل 3 آدرس اینترنتی محبوب در سایت شما. با گذشت زمان می خواهید این کار را با تمام صفحات محبوب خود انجام دهید.

سپس تنظیماتی مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد ، دیگر لازم نیست اینجا کاری انجام دهید. فقط روی “بعدی” کلیک کنید

سپس می توانید همه چیز را مرور کنید. اگر خوب به نظر می رسد ، می توانید بر روی دکمه “ایجاد عکس فوری” در پایین سمت راست کلیک کنید.

آخر اینکه باید اسکریپت ردیابی خود را نصب کنید.

بنابراین ، بر روی “نصب پیگیری اسکریپت” کلیک کنید.

گزینه ای را که برای شما کار می کند انتخاب کنید و سپس خاموش و به نژادها بروید. به عنوان مثال ، برای NeilPatel.com از WordPress استفاده می کنم بنابراین گزینه WordPress را انتخاب می کنم.

پس از راه اندازی ، حداقل یک روز طول می کشد تا اگر کمی بیشتر طول بکشد ، نتایج را مشاهده کنید. بستگی به ترافیک شما دارد.

اگر هر روز هزاران بازدید کننده به سایت خود وارد کنید ، طی چند ساعت نتیجه خواهید دید.

بعد از اینکه تست خود را تنظیم کردید و چند روز به طول انجامید ، دوباره به Crazy Egg وارد شوید و در نوار کناری روی Snapshots کلیک کنید.

هنگامی که آنجا هستید ، لیستی از عکسهای فوری که ایجاد کرده اید را مشاهده خواهید کرد.

روی هر یک از عکسهای فوری خود کلیک کنید و نقشه ای از نحوه ارتباط افراد با صفحه وب خود مشاهده خواهید کرد.

جالب در مورد عکسهای جالب این است که آنها هر کلیک را به شما نشان می دهند ، یا حتی پیمایش می کنید که افراد از آن استفاده می کنند. فقط کافی است این مثال را از سایت NeilPatel.com جستجو کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، مردم روی آن تصاویر در بالای متن کلیک می کنند. اما یک مسئله وجود دارد … آیا می توانید حدس بزنید که آن چیست؟

اگر روی آن تصاویر کلیک کنید ، هیچ اتفاقی نمی افتد. اما برای اینکه همه افراد بر روی آن تصاویر کلیک کنند ، به این معنی است که آنها معتقدند که قابل کلیک هستند و هنگام کلیک بر روی آنها باید اتفاق بیفتد.

راه حل آسان برای من این است که می توان آنها را قابل کلیک کرد و وقتی کاربر کلیک کرد شاید من آنها را به صفحه ای ببرم که جزئیات مربوط به هر یک از این ویژگی ها را دارد. یا شاید من می توانم بر روی هر ویژگی درست در همان صفحه گسترش دهم.

پس از انجام اصلاحات در صفحه خود ، می خواهید یک عکس فوری جدید Crazy Egg را در همان صفحه دوباره اجرا کنید تا ببینید آیا این تغییرات به بهبود تجربه کاربر کمک کرده است یا خیر.

مرحله شماره 4: برنامه افزودنی Chrome را نصب کنید

اگر قبلاً نبوده اید ، افزونه Ubersuggest Chrome را نصب کنید.

به همین دلیل …

وقتی یک جستجوی Google انجام می دهید ، داده های مربوط به هر URL رتبه بندی را مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که شما به طور طبیعی در طول روز از Google استفاده می کنید و به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود می پردازید ، می خواهم شما به 2 معیار اصلی در Ubersuggest نگاه کنید:

  1. امتیاز دامنه – هرچه تعداد این تعداد بیشتر باشد ، وب سایت دارای اقتدار بیشتری است.
  2. پیوندها – هرچه تعداد وب سایت ها بیشتر باشد ، معمولاً رتبه بالاتری نیز پیدا می کند.

بنابراین ، هنگامی که شما در حال جستجو هستید ، به دنبال سایتهایی باشید که از دامنه پایین تری برخوردار باشند و بک لینک های کمتری نسبت به رقابت دارند ، اما با این وجود هنوز رتبه بالایی دارند.

به احتمال زیاد ، آنها به دلیل مواردی مانند تجربه کاربر ، در رتبه بالایی قرار دارند. شاید متن آنها جذاب تر از رقابت باشد ، شاید نرخ گزاف گویی آنها پایین تر باشد … ممکن است دلایل متنوعی باشد ، اما این سایتهایی هستند که می خواهید به آنها نگاه کنید و آنالیز کنید.

در تصویر بالا ، می بینید که نتیجه AMA بالاتر از Hubspot است اما هنوز لینک کمتری دارند و دامنه کمتری دارند. بنابراین ، اگر می خواهید برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی کنید ، می خواهید بیشتر وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل AMA کنید زیرا آنها کار درستی انجام می دهند.

نتیجه

تجربه کاربر با گذشت زمان بیشتر و بیشتر اهمیت خواهد یافت.

اگر عاشق یک سایتی باشید و هر کس دیگری آن سایت را دوست داشته باشد ، در نهایت گوگل می خواهد مطمئن شود که این سایت از رتبه بالایی برخوردار است.

از طرف دیگر ، اگر همه احساس کنند که یک وب سایت تجربه کاربری وحشتناکی دارد ، آنگاه گوگل در طولانی مدت آن وب سایت را به رتبه بالایی نمی رساند.

درست مانند هر به روزرسانی الگوریتم Google ، انتظار می رود چندین نسخه را با گذشت زمان مشاهده کنید. همانطور که یاد می گیرند ، آنها سازگار می شوند که الگوریتم های خود را با گذشت زمان موثرتر کنند.

اما آنچه در مورد این بروزرسانی بی نظیر است این است که شما اخطار پیشرفته دارید ، که خوب است. بنابراین ، از این فرصت استفاده کرده و هرگونه کاربردی را که ممکن است داشته باشید برطرف کنید.

با چه روش های دیگری می توانید وب سایت خود را قابل استفاده تر کنید؟

پاسخی بگذارید