آموزش سئو

از بله به آره حرکت کن!

اکتبر 1, 2020

یک بازدید کننده به وب سایت شما مراجعه می کند و می خواهد با شما صحبت کند. چه کسی شروع به جستجوی چه چیزی می کند؟

صفحه تماس با ما

این صفحه ای در سایت شما است که بازدیدکنندگان را از مرورگر به سمت خریدار سوق می دهد.

صفحات تماس با ما یکی از کمترین و کم سوترین منابع موجود در وب امروزه است.

برخی از شرکت ها به هیچ وجه از آنها استفاده نمی کنند و کسانی که آنها را دارند معمولاً در هنگام انجام پروژه های تجدید نظر در وب سایت ، این صفحات مهم را به سمت عقب می کشند.

امروز متوقف می شود

من یک برنامه گام به گام را به اشتراک می گذارم که می توانید برای استراتژی و بازبینی این صفحه وب فرومایه دنبال کنید. و من مثالهای زیادی را برای برانگیختن خلاقیت شما استفاده خواهم کرد.

بیایید شروع کنیم.

صفحه تماس با ما چیست؟

صفحه تماس با ما را نوعی کارت ویزیت دیجیتال بدانید. مطمئناً کوتاه و مختصر است. اما اگر کسی بخواهد با شما تماس بگیرد ، برای این کار از این صفحه استفاده می کند.

صفحات تماس با ما اغلب با سایر منابع مهم وب سایت درگیر می شوند ، از جمله:

  • درباره ما صفحات: از این منبع برای توضیح تاریخچه ، اهداف و جهت گیری شرکت خود استفاده کنید. اگر کسی بخواهد بداند چگونه در زمینه فعالیت خود به عنوان یک رهبر شناخته شدید ، داده ها آماده است.
  • صفحات راهنما: مشتریانی که سوالات حیاتی درباره خدمات یا خدمات دارند ، برای دریافت پاسخ خود به این صفحه تکیه می کنند.
  • صفحات استخدام: افراد جویای کار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های آزاد به فضاهای خصوصی و محافظت شده نیاز دارند.

صفحه تماس با ما متفاوت است زیرا شما بیشتر در مورد برقراری ارتباط با شما به مردم می گویید.

صفحه شما باید مارک تجاری شما باشد و کلیک را فریب دهد. اگر صفحه تماس با ما مخفی ترین صفحه وب سایت شما است ، شما تنها نیستید. بهترین صفحات تماس با ما حاوی برخی از ارزش های پیشنهادی هستند ، حتی اگر متن زیادی نداشته باشند.

آیا به صفحه تماس با ما نیاز دارید؟

صفحه تماس با ما قابل رد شدن نیست زیرا این یک سیگنال اعتماد است. اطلاعات مکان را به اشتراک بگذارید و شماره تلفن و ایمیل خود را برجسته کنید و به مصرف کنندگان محتاط نشان خواهید داد که هر زمان می توانند به شما دسترسی پیدا کنند.

اعتماد و شفافیت در بازاریابی اهمیت دارد. صفحات با ما تماس بگیرید روند شروع می شود.

پنج عنصر صفحه اصلی با ما تماس بگیرید

شما می دانید که به صفحه تماس با ما نیاز دارید. اما شما نمی دانید چه چیزی در صفحه قرار دهید. از قسمت نویسنده عبور کنید و این دستورالعمل موفقیت را دنبال کنید.

یک صفحه تماس با ما در حال تبدیل شامل این موارد مهم است:

  1. نام شرکت شما: دور بوش نزنید. از نام کامل شرکت خود استفاده کنید.
  2. آدرس فیزیکی شما: این می تواند برای شرکتهای چند مکانه مشکل ایجاد کند. نقشه ها معمولاً مشكل را برطرف می كنند (و موارد دیگر در طی یک دقیقه) اگر فقط یک آدرس را به اشتراک می گذارید ، از آدرس مرتبط با دفتر مرکزی شرکت خود استفاده کنید.
  3. نقشه ای به مکان شما: نقشه های گوگل قدرت بسیار زیادی برای بازاریابان دارند. وقتی مشتری ها می دانند شما کجا هستید ، حتی وقتی به دستگاه موبایلی نگاه می کنند ، نرخ تبدیل شما می تواند سر به فلک بکشد. این قدرت را تقویت کنید افزودن نقشه گوگل به صفحه تماس با ما
  4. اطلاعات تماس شما: شماره تلفن ، آدرس ایمیل و فرم جمع آوری سریع اطلاعات را در آن وارد کنید. مشتریان به فراخوانهای زیادی برای اقدام احتیاج دارند. با هرزنامه مبارزه کنید CAPTCHA همچنین.
  5. پیوند به صفحات مربوطه: اگر می دانید مشتریان سوالاتی در مورد محصول دارند ، آنها را به صفحه راهنما نشان دهید. اگر افراد جویای کار زیادی دارید ، آن صفحه مشاغل را برجسته کنید.
مقاله مرتبط  بهترین سازندگان وب سایت در سال 2020

وسوسه نشوید که صفحه را با جزئیات و داده های بیشتر بهم بزنید. با این لیست موارد را تمیز و ساده کنید.

فرم کامل تماس با ما را بسازید

اگر به دنبال راهی برای ساده سازی مکالمات مشتری هستید ، فرم ها مهم هستند. اگر فرم ها را به درستی بسازید ، س questionsالات مسیریابی سریع است.

فرم شما می تواند شامل چندین زمینه باشد ، از جمله:

  • نام
  • محل
  • مشتری فعلی (Y / N)
  • سوال
  • آدرس ایمیل
  • شماره تلفن

ممکن است وسوسه شوید همه این قسمت ها را به فرم خود اضافه کنید. هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید ، بهتر است ، درست است؟

نه همیشه.

وقتی مشتری ها با دریای س questionsال روبرو می شوند ، تمایل دارند که کلیک کنند. نرخ تکمیل فرم و زمینه های اضافه شده با یکدیگر رابطه عکس دارند.

برای بالا نگه داشتن آن نرخ تبدیل و ارائه تجربه کاربری استثنایی ، فقط س criticalالات مهم را بپرسید.

10 صفحه استثنایی با ما تماس بگیرید مثال ها

من در مورد مواردی که باید و نباید در صفحه تماس با ما زیاد صحبت کرده ام.

این ده شرکت دارای درسی هستند که هرکسی می تواند استفاده کند.

ساده و ساده: عقرب

Scorpion خدمات بازاریابی اینترنتی را به شرکت های حقوقی ، بیمارستان ها ، حق رای دادن و موارد دیگر ارائه می دهد. این شرکت مهارت های طراحی قوی را در تمام صفحات وب دیگر به نمایش می گذارد. اما این یکی در سادگی قابل توجه است.

مشتریان با یک لیست کشویی به یک سوال ساده پاسخ می دهند. پاسخ آنها را به یک فرم ثانویه مناسب هدایت می کند.

عقرب با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه

مشتریان همچنین می توانند به کلی از دردسر فرم ها بگذرند ، با شماره موجود در گوشه بالا سمت راست صفحه تماس بگیرند یا از یکی از سه مکانی که در پایین صفحه ذکر شده بازدید کنند.

قول برند اول: BarkBox

یک سرویس اشتراکی برای سگهای خوشحال باید دارای عکس سگی در صفحه تماس با ما باشد. و آن سگ باید خوشحال به نظر برسد. BarkBox این عنصر را پوشانده است.

barkbox با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه

مشتریان دارای سه گزینه مختلف تماس در زیر آن تصویر بزرگ هستند. آنها می توانند سQالات متداول را جستجو کنند ، چت زنده ای را شروع کنند یا ایمیل ارسال کنند. این یک رابط کاربری ساده و ساده است که برای دوستداران سگ های شلوغ ساخته شده است.

شخصیت به علاوه: Kick Point

این شرکت بازاریابی کانادایی صفحه “درباره ما” را با لحنی گفتگو و گفتگو آغاز می کند.

به پیمایش ادامه دهید و این صدای هوشمندانه به صحبت ادامه می دهد. وقتی به انتهای این صفحه رسیدید ، می دانید که این کارمندان چگونه صحبت می کنند و چگونه می نویسند.

مقاله مرتبط  چگونه فیلم های خود را از طریق داده های YouTube Analytics بهینه سازی کنیم
ضربه نقطه تماس با ما به عنوان مثال صفحه
یک نقطه ضربه دیگر با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه

زیرکی مانع برقراری ارتباط روشن نمی شود. آدرس ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن و موارد دیگر به شما گفته شده است.

ارتباطات بحران: کتاب های پاول

پاول در این صفحه تماس با ما در ارتباط و ارتباط مشتری قرار می گیرد. محتوای به موقع در مورد تأخیرهای حمل و نقل حرف اول را می زند. به پیمایش ادامه دهید ، و شما به آدرسهای ایمیل و شماره تلفن منتقل می شوید.

Powell با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه
کتابهای Powell با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه

به طور معمول ، تبدیل صفحات تماس با ما کوتاه است. اما وقتی اتفاق غیر منتظره رخ داد می توانید قوانین را زیر پا بگذارید.

Arresting Graphics: پارکر لی

مردم پارکر لی را برای طراحی آرم ، وب سایت و سایر عناصر مارک دار استخدام می کنند. او این مهارت ها را برای کار در این صفحه بازداشت بصری کار می کند تماس با ما. این صفحه با بیان نام تجاری آغاز می شود ، اما در گذشته پیمایش می کند که یک ضربه محکم و ناگهانی است.

پارکر لی با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه
پارکر لی با ما تماس بگیرید صفحه مثال نقشه

یک فرم ساده فقط با چهار قسمت ظاهر می شود و یک نقشه هوشمندانه صفحه را دور می زند.

فرم ها کار سخت را انجام می دهند: طراحی شش برگ

این شرکت بر فروش در این صفحه تماس با ما تأکید دارد. یک فرم سه زمینه ای ، با یک مسابقه کوچک چند گزینه ای ، به مشتریان بالقوه پیشنهاد قیمت می دهد.

sixleaf به عنوان مثال صفحه با ما تماس بگیرید

یک دکمه آبی رنگ برای مشتریان مضطرب به سمت یک قرار ملاقات 20 دقیقه ای مشورت می کند. برای شرکتهایی که امیدوارند بر تولید سرب تأکید کنند ، این یک مدل هوشمند است که باید از آن پیروی کند.

چهره های دوستانه: بایت

وقتی مشتری ها با آنها تماس می گیرند با چه کسی صحبت می کنند؟ بایت این س photosال را با عکسهایی از تکرارهای خدمات واقعی مشتری ارائه می دهد که برای پاسخگویی به سالات آماده هستند.

بایت با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه

از میان چندین قالب تماس ، از جمله متن ، ایمیل ، پیام فیس بوک و ایمیل انتخاب کنید. همه این داده ها ساده هستند ، بنابراین فضای سفید صفحه را احاطه کرده است.

عکاسی از محصول: تازه

به تازگی خدمات تحویل کیت های غذایی ارائه می دهد و یک محصول فریبنده حدود نیمی از این صفحه تماس با ما را اشغال می کند. قرار دادن محصول در وهله اول می تواند مشتری ها را به سمت خرید سوق دهد.

تازه با ما تماس بگیرید مثال صفحه

جعبه تماس بیت هوشمندانه است. مشتریان می توانند برای ارسال نامه الکترونیکی گپ بزنند ، تماس بگیرند ، پیام کوتاه ارسال کنند یا از آن عبور کنند.

این یک رابط کاربری ساده و دوستانه است که محصول را در درجه اول قرار می دهد.

تسلط بر چند مکان: وندی

وقتی مشتری ها ده ها مکان برای انتخاب دارند ، چگونه سوالات را مدیریت می کنید؟ وندی این سوال را با یک دکمه “Find Wendy’s” در بالای صفحه مدیریت می کند.

wendys با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه

مشتریانی که س questionsال دارند می توانند با شماره ای که با متن بزرگ و سیاه نشان داده شده است پیام کوتاه کنند یا با آنها تماس بگیرند. تقریباً غیرممکن است فرم کوتاه و هوشمندانه صفحه را دور می زند.

کوتاه و شیرین: خودم

من بهترین روش ها را برای استفاده در صفحه تماس با ما وب سایت خود قرار داده ام. من از مسیر کشویی سوالات استفاده می کنم و از مشتریان می خواهم که فقط سه قسمت را پر کنند.

مقاله مرتبط  چگونه می توان با استفاده از Bing Analytics ترافیک بیشتری کسب کرد

من چراغ مارک تجاری را در این صفحه نگه می دارم ، اما رنگ ها به مهمانانم یادآوری می کنند که هنوز در سایت من هستند.

neil patel با ما تماس بگیرید به عنوان مثال صفحه

من همچنین به سایت های مربوط به رسانه های اجتماعی پیوند می دهم تا مرا از طریق آن سیستم عامل ها دنبال كنم. فرم تماس مشاوره بازاریابی دیجیتال من مشابه است. کوتاه و شیرین فقط با اطلاعاتی که باید بدانم.

با ما تماس بگیرید صفحه انجام ها و نبایدها

ما چندین نمونه از صفحات تبدیل شده را مرور کرده ایم. و ما چند نکته را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید همین حالا استفاده کنید.

اما چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

همانطور که در صفحه تماس با ما کار می کنید ، حتماً:

  • یک روزنامه نگار خوب باشید. موارد مهم را در اولویت قرار دهید. بازدید کنندگان شما در آنجا هستند تا با شما ارتباط برقرار کنند. یافتن این فرصت ها و ارائه تجربه کاربری استثنایی را آسان کنید. بقیه را برای آخر ذخیره کنید.
  • صفحه خود را مانند یک حرفه ای تبلیغ کنید. پیوندی به صفحه خود در امضای ایمیل خود قرار دهید و آن را به حساب های شبکه های اجتماعی خود پیوند دهید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان می دانند شما به یک اتصال علاقه مند هستید.
  • به صفحه خود پیوند دهید. مشتریان در گوشه بالا سمت راست صفحه ای برای پیوندهای تماس با ما. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در سایت شما به آن صفحه مهم متصل است.

قبل از انتشار صفحه تماس با ما ، حتماً از موارد زیر خودداری کنید:

  • طراحی درهم و برهم. فضا را با تعداد زیادی گرافیک ، جوک یا بلاک متن پر نکنید. به آنچه مصرف کنندگان شما برای انجام آن احترام می گذارند احترام بگذارید – با شما تماس بگیریم.
  • اعتماد به نفس بیش از حد از تست A / B برای یافتن طرحی که مشتریان می خواهند استفاده کنید. در مورد مهارت طراحی خود بیش از حد اعتماد به نفس نداشته باشید – ممکن است از آنچه که نتیجه می دهد تعجب کنید!
  • یک ذهنیت رومیزی-اول. سایت خود را روی دستگاه های تلفن همراه آزمایش کنید. قسمتهای فرم را امتحان کنید. بسیاری از مشتریان در سفر از شما بازدید می کنند. اطمینان حاصل کنید که تجربه آنها خوب است.

برای طراحی صفحه تماس با ما که تبدیل می شود ، زمان بر است. از کاهش سرعت ، آزمایش و بازگشت به صفحه نقاشی نترسید. شما نمی توانید در چنین بخش اساسی از وب سایت خود اشتباه کنید.

نتیجه

صفحه تماس با ما یکی از مهمترین دارایی های وب سایت شماست. مردم وقتی می خواهند به شما برسند به اینجا می روند. آن ارتباط را تا حد ممکن سریع و بدون درد انجام دهید.

با اطمینان منتشر کنید و نرخ های تبدیل را تماشا کنید. اگر پاسخی را که می خواهید نمی بینید ، آن را تغییر دهید!

با آزمایش و هوشیاری ، می توانید صفحه تماس با ما را درست کنید که برای مشتریان ، شرکت و انجمن شما مناسب باشد.

آیا صفحه تماس با ما موجود نیست؟ برای موثرتر شدن چه چیزی می توانید تغییر دهید؟