آموزش سئو

ابزار نهایی تجزیه و تحلیل رقبا

نوامبر 17, 2020

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.

ممکن است اخیراً متوجه تغییرات جزئی در Ubersuggest شده باشید ، اما اکنون زمان انتشار یک نسخه مهم دیگر است.

در چند ماه گذشته ، سرعت برنامه را مشاهده کرده اید ، ما به آرامی (اما مطمئنا) در حال افزایش کیفیت داده ها هستیم ، و حتی چندین مورد به روزرسانی کرده ایم Chrome Extension.

اما امروز ، ما ویژگی جدیدی را معرفی می کنیم که یافتن کلمات کلیدی پرسود را حتی آسان تر می کند.

خوب ، این چیست؟

این یک گزارش تجزیه و تحلیل رقبا است!

روشی آسان تر برای یافتن کلمات کلیدی

من می خواهم شما به Ubersuggest سر بزنید و نام یکی از رقبای خود را تایپ کنید.

در حالت ایده آل ، یکی محبوب اضافه خواهید کرد. هرچه رقبا محبوب تر باشد ، کلمات کلیدی بیشتری به شما نشان می دهد.

اگر رقیبی نمی دانید ، کافی است هر کلمه کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، در Google جستجو کنید و سایت برتر را به دست آورید.

یا فقط می توانید از “neilpatel.com” استفاده کنید تا ببینید چطور کار می کند.

در این مرحله ، شما باید گزارشی را ببینید که چیزی شبیه به این باشد.

من می خواهم شما به نوار کناری بروید و روی “رقبا” کلیک کنید.

از آنجا شما باید گزارشی را ببینید که چیزی شبیه به این باشد.

قسمت بالای گزارش ، رقبای اصلی شما را در یک نمودار نشان می دهد.

به راحتی می توانید ببینید که چه کسی بیشتر بازدید می کند (به خاطر داشته باشید زیر دامنه ها به عنوان سایت های جداگانه حساب می شوند).

و اگر می خواهید ، می توانید بر روی کشویی “بیشتر دامنه ها” کلیک کرده و برخی از رقبا را انتخاب کنید یا حتی موارد دیگری را که ممکن است در لیست وجود نداشته باشد ، اضافه کنید.

مقاله مرتبط  مدت ارسال وبلاگ چقدر باید طول بکشد؟ طول ایده آل برای سال 2020

هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، یک جدول طولانی نیز مشاهده خواهید کرد.

در جدول ، دامنه رقیب ، تعداد کلمات کلیدی رایجی را که برای آنها رتبه بندی می کنید ، شکاف کلمات کلیدی (کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی نمی کنید – برای آنها رتبه بندی نمی کنید – این فرصت اصلی شما است) ، میزان ترافیک برآورد شده آنها و تعداد بک لینک هایی که دارید

بنابراین ، بیایید به کلمات کلیدی برویم.

فاصله کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مشترک

در جدول می توانید کلمات کلیدی رایج را بررسی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دکمه “مشاهده همه” در زیر آن ستون جدول کلیک کنید و چیزی شبیه به این را خواهید دید.

این کلمات کلیدی متداول را که هم شما و هم رقیبتان برای آنها رتبه بندی می کنید ، تجزیه می کند.

این مفید است زیرا به شما نشان می دهد که روی کدام کلمات کلیدی تمرکز کرده اید که ممکن است روی آنها نیز تمرکز داشته باشد.

هنگام حفاری روی این جدول ، به حجم ، موقعیت ، بازدیدهای تخمینی و CPC توجه کنید.

  • Volume به شما می گوید که چند بار یک کلمه کلیدی جستجو می شود.
  • Position به شما می گوید که رقابت شما در Google در چه رتبه ای قرار دارد.
  • بازدیدهای تخمینی تقریباً میزان بازدیدی که از آن کلمه کلیدی می کنند را از بین می برد.
  • CPC به شما می گوید اگر مجبور شدید هزینه یک کلمه کلیدی را از طریق تبلیغات بپردازید ، چقدر گران است.

به طور کلی ، شما می خواهید مطمئن شوید که رتبه بالاتری نسبت به رقابت خود برای کلمات کلیدی با حجم بالا دارید و CPC بالا در حالت ایده آل ، آنها به هر دو نیاز دارند. به این ترتیب می دانید که یک کلمه کلیدی نه تنها می تواند ترافیک بلکه فروش را نیز به همراه داشته باشد.

مقاله مرتبط  5 شرکت برتر PPC سال 2020

و قسمت مورد علاقه من در مورد این گزارش شکاف کلمات کلیدی است. این به شما کلمات کلیدی را نشان می دهد که رتبه بندی رقابت شما برای آنها نیست.

برای دیدن این کلمات کلیدی ، فقط باید روی “مشاهده همه” کلیک کنید و لیستی مشاهده خواهید کرد.

باز هم ، شما می خواهید به همان معیارها توجه کنید و می خواهید به دنبال کلمات کلیدی باشید که دارای حجم بالا و CPC بالا هستند.

این بدان معنی است که آن کلمات کلیدی باعث ایجاد ترافیک می شوند و به طور معمول تبدیل ها را نیز هدایت می کنند.

من اکیداً توصیه می کنم تمام کلمات کلیدی را که هر یک از رقبای شما برای آن رتبه بندی نمی کنند ، مرور کنید.

در جدول فقط بر روی دکمه “10 بعدی” کلیک کنید تا کلمات کلیدی بیشتری مشاهده کنید.

یا اگر می خواهید همه کلمات کلیدی را بارگیری کنید ، فقط می توانید روی “صادرات به CSV” کلیک کنید.

اکنون به Ubersuggest بروید و سعی کنید فرصت های بیشتری برای کلمات کلیدی پیدا کنید.

پس ، بعدی چیست؟

خوب ، امیدوارم که شما شروع به استفاده از گزارش رقبا کنید زیرا به شما کلمات کلیدی بیشتری می دهد.

اما طی چند ماه آینده تغییرات بزرگی مشاهده خواهید کرد که باعث مفیدتر شدن همه گزارش ها می شود.

  • اطلاعات دقیق تر – از برآورد ترافیک گرفته تا حجم کلمات کلیدی ، شما تخمین های بهتری را مشاهده خواهید کرد که بسیار نزدیک به میزان بازدید واقعی افراد هستند. فرمول های تخمینی جدید ما داده های بسیار بیشتری را در نظر می گیرند ، بنابراین ما می توانیم داده های بهتری برای شما ارائه دهیم.
  • اطلاعات پیوند بیشتر – در حالی که در تلاش هستیم پایگاه داده خود را گسترش دهیم ، طی چند ماه آینده مجموعه داده پیوند بسیار قوی تری را مشاهده خواهید کرد. قابل مقایسه با محصولات رقیب خواهد بود و داده های پیوند بسیار سریعتر نمایه می شوند. بنابراین ، هنگامی که پیوندهای جدید ایجاد می کنید یا پیوندهای جدید را از دست می دهید ، ما آن را سریعتر دریافت خواهیم کرد.
  • سنجه های دقیق تر – از مرجع دامنه تا امتیازات دشواری کلمات کلیدی ، داده ها نیز در این راستا دقیق تر خواهند بود ، بنابراین می توانید با آگاهی بهتر تصمیم گیری کنید.
  • فیلتر کردن بهتر کلمات کلیدی – در Ubersuggest و حتی سایر ابزارهای جستجوگرها ، گاهی اوقات توصیه های کلمات کلیدی را می بینید که منطقی نیستند. ما منطق جدیدی داریم که به زودی ارائه خواهد شد و بیشتر این کلمات کلیدی بی ربط را حذف می کند ، بنابراین می توانید تلاش خود را متمرکز بر اساس اصطلاحاتی کنید که فقط باعث ایجاد بازدید بیشتر نمی شوند ، بلکه باعث فروش می شوند.
مقاله مرتبط  یادگیری SEO - ردیابی عملکرد SEO برای ایجاد انگیزه

نتیجه

اگر در ژانویه نباشد ، در بدترین حالت ممکن تا پایان سال پیشرفت های بزرگی در صحت داده های ما مشاهده خواهید کرد.

ما در حال حاضر به آرامی تغییرات را طی چند هفته آینده شروع می کنیم و تا پایان ژانویه ادامه خواهد داشت.

و بعد از آن ، ما حتی چند ویژگی جدید جالب داریم که هنوز در هیچ ابزار رقابتی ندیده اید ، که به شما کمک می کند تا سریعتر ترافیک SEO بیشتری کسب کنید. 😉

پس برای چی منتظری؟ برو امتحان Ubersuggest کنید.

نظر شما در مورد ویژگی جدید چیست؟