آموزش سئو

ابزارها و نکاتی برای رشد برند خود

دسامبر 23, 2020

برای داشتن یک بستر تجارت الکترونیکی موفق ، باید پول بازی را بپردازید. برخی از برندهای برتر ایالات متحده میلیاردها دلار برای تبلیغات هزینه می کنند تا فضای تبلیغات اینترنتی خود را تأمین کنند.

اگر نمی توانید با شرکت های بزرگی که میلیاردها دلار برای فعالیت های تبلیغاتی خود هزینه می کنند همگام شوید ، هنوز چند روش وجود دارد که می توانید برند خود را مورد توجه قرار دهید.

یکی از این روش ها ، کمپین تبلیغاتی تأثیرگذار است. این یک روش سریع و م toثر برای کمک به شناخت برند است. شما همچنین می توانید در برخی از ابزارها سرمایه گذاری کنید که کار با تأثیرگذاران را ساده تر می کند. در این راهنما ، ما این اشکال نامتعارف بازاریابی را تجزیه خواهیم کرد.

چگونه استفاده از تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی می تواند برند تجارت الکترونیکی شما را رشد دهد

اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی کار با کاربران مشهور شبکه های اجتماعی برای رشد برند شماست. به عنوان مثال ، اگر خط محبوب مراقبت از پوست را دارید ، ممکن است یک تأثیرگذار شناخته شده در سبک زندگی داشته باشید که محصول خود را امتحان کند و به نتایج مطابق با مخاطبان خود بگویید.

این یک استراتژی بسیار مثر است. در حقیقت، 49٪ کاربران می گویند آنها برای تصمیم گیری در خرید به توصیه های تأثیرگذاران در توییتر اعتماد می کنند.

بازاریابان تبلیغات تأثیرگذار را نیز دوست دارند. تقریبا 89٪ بازاریابان بگویید که میزان بازگشت سرمایه کمپین های بازاریابی تأثیرگذار یکسان یا بهتر از کانال های بازاریابی دیگر مانند SEO یا PPC است.

مشکل این است که ، اکثر مارک های تجارت الکترونیکی بودجه ای برای مشارکت با موارد مشابه ندارند کیم کارداشیان.

swaypay ابزار تجارت الکترونیکی برای تأثیرگذاران به عنوان مثال کیم کارداشیان

کار با تأثیرگذاران خرد ، که مخاطبان کوچکتر اما هدفمندتری دارند ، ممکن است راهی باشد. با این حال ، شما هنوز هم باید با یافتن تأثیرگذارهای مناسب ، مدیریت ارتباطات ، اطمینان حاصل کنید که اینفلوئنسرها پستی را که برای آن هزینه می کنید ایجاد می کنند و همچنین میزان کارایی کمپین را ردیابی می کنید.

برای فروشگاه های تجارت الکترونیک کوچکتر یا فروشگاه هایی که بودجه محدودی دارند ، این می تواند دردسر بیشتری نسبت به ارزش آن داشته باشد.

جواب چیست؟

سعی کنید از ابزارهای بازاریابی اینفلوئنسر برای مارک های تجارت الکترونیکی استفاده کنید که با آوردن اینفلوئنسرها به شما کار با تأثیرگذاران را آسان می کند.

چرا تجارت تجارت الکترونیکی شما باید از ابزارهای بازاریابی تأثیرگذار استفاده کند

تجارت الکترونیکی یک بازار کاملاً رقابتی است. در حال حاضر ، بیش از وجود دارد 7 میلیون خرده فروش آنلاین. فروشگاه های زیادی برای انتخاب کاربران وجود دارد.

موسسه بایمارد دریافت که پس از آزمایش های دشوار مرور محصولات ، پر کردن یک گاری و تعهد به خرید ، دو از هر سه کاربر در نهایت سبد خرید خود را رها می کنند.

حتی اگر می توانید توجه خریداران را به خود جلب کنید ، اگر می خواهید تبدیل ها را تحریک کنید ، باید این توجه را نیز حفظ کنید.

برای مارک های تجارت الکترونیکی ، ارتقا influ اینفلوئنسر به جای استفاده از هزاران تبلیغ برای تبلیغاتی که ممکن است واقعاً کارساز باشد ، به شما کمک می کند تا از مشتری خود برای انجام بازاریابی خود استفاده کنید. ابزار بازاریابی اینفلوئنسر می تواند به شما کمک کند با صدها تأثیرگذار قدرتمند ارتباط برقرار کنید.

مقاله مرتبط  10 نوع وبلاگ که درآمد کسب می کند (با مثالهایی)

علاوه بر این ، ابزارهای بازاریابی اینفلوئنسر اغلب ابزارهای بازاریابی مانند ایمیل های خودکار را ارائه می دهند که سایر چالش های تجارت الکترونیکی مانند کنار گذاشتن سبد کالا را کاهش می دهد.

در اینجا چند مزیت دیگر ابزارهای بازاریابی تأثیرگذار برای مارک های تجارت الکترونیکی آورده شده است:

  • اجازه دادن به اینفلوئنسر برای انتخاب مارک یا محصول به این معنی است که شخصی که از محصول شما استفاده می کند به شدت علاقه مند به آن است. این باعث معتبر بودن محتوای آنها می شود.
  • ابزارها به شما اجازه می دهند تا به طیف وسیعی از تأثیرگذاران دسترسی داشته باشید بجای اینکه بر روی افرادی که از قبل می شناسید از جمله تأثیرگذارهای کوچک متمرکز شوید.
  • ابزارهای اینفلوئنسر به شما کمک می کند تا میزان تأثیرگذاری افراد ، کیفیت مخاطبان و نرخ تعامل آنها را ردیابی کنید ، بنابراین می دانید تأثیرگذارانی که با آنها کار می کنید مشروع هستند.
  • ابزاری که از کلیه ارتباطات ، محتوای پست و نظارت مراقبت می کنند ، در نتیجه روند کار را ساده می کنند ، به این معنی که مارک ها می توانند بدون دردسر معاملات مهم و مهر و موم شده ، آرام بنشینند و از تبدیل لذت ببرند.

Statista ، یک شرکت متخصص در بازار و داده های مصرف کننده ، متوجه شد که 88٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده از کوپن برای خرید استفاده می کردند در سال 2020. تخفیف و کوپن روش های ثابت شده برای حفظ مشتری و افزایش وفاداری به برند است. 76٪ از مصرف کنندگان تخفیف را به عنوان فاکتورهای برتر برای خرید ارزیابی می کنند، با توجه به RetailMeNot.

به عنوان یک بازاریاب ، این فرصت را فراهم می کند تا با تبلیغ همزمان محصولات ، به مخاطبان بیشتری پاسخ دهد.

با استفاده از ابزارهای بازاریابی اینفلوئنسر ، مصرف کنندگان می توانند معامله و ارزش خوبی برای پول خود بدست آورند. انگیزه اضافی تخفیف ها با جذب مشتریان با گزینه های پس انداز و پرداخت ، توانایی جذب مشتریان جدید را دارد.

آیا به دنبال روش های بیشتری برای تقویت حضور در تجارت الکترونیکی خود هستید؟ دریابید که چگونه می توانید با بودجه 0 دلار 10 برابر فروش تجارت الکترونیکی داشته باشید.

بازاریابی تأثیرگذار برای تجارت الکترونیکی: ابزاری برای کمک به رشد برند شما

مارک ها وارد صحنه شده اند و در حال یافتن راه های خلاقانه برای استفاده از تکنیک های بازاریابی مصرف کننده هستند.

SwayPay

SwayPay نرخ های تخفیفی را برای ارتقا influ تأثیرگذار ارائه می دهد که می تواند هزینه های اضافی مانند حمل و نقل ، مالیات و هزینه ها را جبران کند. علاوه بر این ، SwayPay گزینه پرداخت ساده ای را ارائه می دهد که خود را متناسب با نیازهای مشتری تنظیم می کند.

با مرور کاربران در فروشگاه های آنلاین ، قیمت های ویژه SwayPay را برای محصولات مشاهده می کنند. هنگامی که آنها برای خرید یک محصول مراجعه می کنند ، از آنها خواسته می شود دسته حساب اینستاگرام خود را اضافه کنند. افزودن این اطلاعات به آنها اجازه می دهد تا بدانند برای چه تخفیفی ممکن است واجد شرایط باشند و برای کسب تخفیف چه تعداد پست اینستاگرام لازم است.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس بازاریابی آمازون را به درستی انتخاب کنیم

“نوسان” کاربر تخفیف های وی را تعیین می کند ، به این معنی که هرچه تعداد فالوور بیشتری داشته باشند ، هزینه کمتری را نیز باید پرداخت کنند. این اطمینان می دهد که پست هایی که برای آنها تجارت می کنید به سود کسب و کار شما خواهد بود ، نه اینکه به سادگی در حوزه اجتماعی محو شوند.

در صندوق پرداخت SwayPay ، کاربر مبلغ دلاری محصول را بدون تخفیف پرداخت می کند. سپس ، آنها 30 روز فرصت دارند پست های مورد نیاز خود را بگذارند و تخفیف خود را حفظ کنند.

این بدان معناست که یک خریدار می تواند هزینه کالای 150 دلاری را با 90 دلار و دو پست در اینستاگرام پرداخت کند. SwayPay از خریداران می خواهد تا آنها را در هر پست برچسب گذاری کنند ، بنابراین رعایت این الزامات ضروری است.

تخفیف های تأثیرگذار swaypay

برای مشاغل ، این سیستم طیف وسیعی از فرصت های تبدیل جدید را ایجاد می کند. اکنون مشتریان تشویق می شوند تا خرید خود را انجام دهند و به بازاریابی آنلاین محصول بپردازند.

برنامه SwayPay به خود می بالد که خرده فروشان دو برابر تعداد پست های مارک دار اینستاگرام ، 17٪ افزایش تعامل در پست های SwayPay و تا 13٪ از کل فروش پردازش شده از طریق برنامه آنها را دریافت می کنند.

در حال حاضر ، این برنامه فقط با Shopify و Instagram کار می کند. آنها امیدوار هستند در سه ماهه آینده منشعب شوند و پلت فرم خود را با TikTok و BigCommerce ادغام کنند.

SwayPay قصد دارد روش های بیشتری را برای نوسان دادن به شما معرفی کند ، مانند SwayScore که خرید کاربر را به ثمر برساند و با تخفیف یا جوایز اضافی به آنها پاداش دهد. آنها همچنین قصد دارند ویژگی Live Receipt را پیاده سازی کنند تا کاربران بتوانند مستقیماً از طریق پرداخت های شرکتی فروش ایجاد کنند.

در حال حاضر ، SwayPay بهترین سهولت و دسترسی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. دیدن تخفیف در هنگام خرید و همچنین یک کار تبلیغاتی روشن و مستقیم بی نظیر است و اگر استراتژی آنها عملی شود ، به مارک ها کمک می کند تا با تأثیرگذارها بیشتر و با کارآیی بیشتری ارتباط برقرار کنند.

Dealspotr’s Influencer Marketplace

Dealspotr یک پلت فرم آنلاین است که تأثیرگذاران را به مارک ها متصل می کند و از طریق وب سایت خود کد تخفیف ارائه می دهد. آنها خود را “لینکدین بازاریابی تأثیرگذار” می نامند و اساساً مکانی برای ملاقات برندها و تأثیرگذاران هستند.

بازاریابی تأثیرگذار Swaypay dealspotr برای تجارت الکترونیکی

مارک ها می توانند “کمپین های کالای رایگان” را ارائه دهند که مستقیماً محصولات را به اینفلوئنسرها عرضه می کنند ، یا می توانند “یک کمپین هزینه تبلیغاتی” را انتخاب کنند ، جایی که آنها در ازای تبلیغات ، نرخ تعیین شده ای را به تأثیرگذاران پرداخت می کنند.

این باعث می شود که مارک ها بدون نیاز به یافتن تأثیرگذارهای مناسب و تنظیم روند کار بر اساس آنچه برای برند شما بهتر است ، دید بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال ، می توانید یک کد تخفیف منحصر به فرد برای پیروان یا شریک خود با تأثیرگذارهای خاص متناسب با جایگاه خود به اینفلوئنسرها ارائه دهید.

اگر می خواهید با اینفلوئنسرهای کوچک و متوسط ​​کار کنید ، Dealspotr پیشنهاد می دهد حداقل 100 دلار پیشنهاد کنید ، می توانید یک کمپین تأثیرگذار را تأمین کنید.

مقاله مرتبط  تفاوت های اساسی بین پشتیبانی مشتری و موفقیت مشتری

برخلاف SwayPay ، Dealspotr گزینه ای برای فروش را ارائه نمی دهد. این بدان معناست که مشتریان آنها می توانند معاملات خود را در این سیستم عامل انجام دهند اما مجبور به یافتن راه حل هایی برای تخفیف اعمال شده در سفارشات خود هستند.

هپسی

Heepsy یک جستجوی تأثیرگذار و بازار است که مارکهای با بیش از 11 میلیون تأثیرگذار را در سایتهایی مانند اینستاگرام ، یوتیوب ، تیک توک ، توییتر و فیس بوک به هم متصل می کند.

Swaypay Heepsy

مانند سایر ابزارهای تأثیرگذار برای تجارت الکترونیکی ، Heepsy ارتباط با تأثیرگذاران را بسیار آسان تر می کند. علاوه بر این ، Heepsy اطلاعات مربوط به مخاطبان تأثیرگذار ، میزان تعامل را فراهم می کند و “نمره اصالت” را به تأثیرگذاران می دهد.

همچنین می توانید لیست های تأثیرگذار ایجاد کنید ، مطمئن شوید که تعداد زیادی فالوئر جعلی ندارند و حتی می توانید بر کارایی کمپین ها نظارت کنید.

همه این داده ها یافتن تأثیرگذارهای مناسب برای نام تجاری تجارت الکترونیکی شما را آسان تر می کند – و مطمئن شوید که کمپین های تأثیرگذار شما فروش را کنترل می کنند.

اگر نمی خواهید با مدیریت فرآیند تأثیرگذار کنار بیایید ، Heepsy می تواند آن را برای شما مدیریت کند خدمات مدیریت کمپین تأثیرگذار.

خرید کنید

Shopify بیشتر به عنوان یک راه حل تجارت الکترونیکی برای ساخت فروشگاه شناخته شده است. با این حال ، یک ابزار کمتر شناخته شده وجود دارد که می توانید در بازاریابی تأثیرگذار نیز استفاده کنید.

Swaypay بازاریابی تأثیرگذار را برای ابزار تجارت الکترونیکی خریداری کنید

Shopify همچنین گزینه های تخفیف گروهی را ارائه می دهد، که می تواند به شما کمک کند نرخ های ویژه ای را برای جامعه تأثیرگذار خود ایجاد کنید. با استفاده از کد ، تأثیرگذاران می توانند براساس توافق شما ، کمیسیون از پیش تعیین شده را دریافت کنند.

همچنین می توانید تأثیرگذاران را به یک گروه خاص مشتری اضافه کنید تا هیچ کس دیگری نتواند از آن کد استفاده کند – که در صورت تخفیف کد شما را از دادن تخفیف های عمیق به همه محافظت می کند.

اگرچه به اندازه برخی دیگر از ابزارهای بازاریابی اینفلوئنسر کامل نیست (برای مثال هیچ ویژگی پرداختی یا معیارهای بازاریابی تأثیرگذار وجود ندارد) ، اما اگر از قبل حساب Shopify دارید ، این یک روش آسان برای استفاده از بازاریابی تأثیرگذار است.

نتیجه

با افزایش محبوبیت تجارت الکترونیکی ، یافتن بسترهای تبلیغاتی مقرون به صرفه اهمیت و اهمیت بیشتری پیدا می کند.

می توانید در ازای ارسال پست اینستاگرام ، از محصولات تخفیف به مشتریان ارائه دهید. این پست ها به عنوان کانال های بازاریابی تأثیرگذار عمل می کنند و باعث می شوند محصولات شما توسط افراد بیشتری و بیشتر اوقات دیده شوند.

با ارائه نرخ های تخفیف یافته ، که به گفته تحقیقات ، رفتارهای خرید را بهبود می بخشد ، بازار خود را برای مشتریان جدید باز می کنید.

به همین ترتیب ، استفاده از تبلیغات اینفلوئنسر راهی عالی برای صرف هزینه کمتری برای تبلیغات و نگه داشتن بودجه خود در جایی است که می خواهید.

از طریق بازاریابی تأثیرگذار برای تجارت الکترونیکی چه مزایایی پیدا کرده اید؟