آموزش سئو

آیا قرار دادن فیلم ها بهتر است یا پیوند دادن با آنها؟

ژانویه 27, 2021

ویدئو یک ابزار قدرتمند بازاریابی است – می تواند باعث ایجاد ترافیک ، هدایت و (مهمتر از همه) درآمد شود. در حقیقت ، 78٪ از بازاریاب های ویدئو می گویند ویدئو فروش را مستقیماً افزایش می دهد.

در حال حاضر دو روش برای قرار دادن فیلم ها در صفحات فرود یا وب سایت شما وجود دارد – فیلم ها را پیوند دهید یا تعبیه کنید. اگرچه هر دو به شما کمک می کنند از قدرت بازاریابی ویدئویی استفاده کنید ، اما می توانند تأثیر قابل توجهی در جستجو بودن محتوای ویدیویی شما داشته باشند.

کدام روش را باید انتخاب کنید؟ در این مقاله جوانب مثبت و منفی جاسازی یا پیوند دادن فیلم ها در وب سایت شما و مزایای سئو آن مقایسه می شود.

چه چیزی بهتر است: برای قرار دادن فیلم ها یا پیوند دادن با آنها؟

بیایید تفاوت بین جاسازی و پیوند ویدیوها را بررسی کنیم.

یک ویدیوی تعبیه شده به شما امکان می دهد فیلم را از سیستم عامل دیگری قرض بگیرید. بازدید کنندگان می توانند بدون ترک صفحه فعلی ، فیلم را در وب سایت شما مشاهده کنند.

در مقابل ، پیوند دادن یک ویدیو URL ویدیو را به اشتراک می گذارد. وقتی خوانندگان روی پیوند کلیک می کنند ، به صفحه ای که ویدیو در آن میزبانی شده هدایت می شوند.

اگر می خواهید فیلم ها را در یک وب سایت قرار دهید ، گزینه بهتر جاسازی فیلم ها است.

حالا بیایید بررسی کنیم که چرا چنین است. اما اول ، بیایید ببینیم که منظور از قرار دادن یا پیوند دادن به ویدئو دقیقاً چیست.

قراردادن فیلم به چه معناست؟

یک ویدیوی جاسازی شده محتوای ویدئو را از سیستم عامل اصلی می کشد یا وام می گیرد.

به عنوان مثال ، فیلم شما در YouTube میزبانی می شود ، اما بازدید کنندگان سایت می توانند آن را در صفحه وب شما تماشا کنند.

احتمالاً با فیلم های جاسازی شده ای روبرو شده اید. این فیلم جاسازی شده را از وبلاگ زیبایی “Into the Gloss” در نظر بگیرید. بازدید کنندگان می توانند ویدیوی YouTube را در پست وبلاگ بدون ترک صفحه مشاهده کنند.

تعبیه ویدئو - به عنوان مثال

فیلم های جاسازی شده کاربران را در صفحه شما نگه می دارد – که برای رسیدن به صفحات فرود یا پست های وبلاگ که می خواهید اطلاعات را در آن به اشتراک بگذارید ایده آل است ، اما از گم شدن بیننده به صفحه دیگر خودداری کنید

پیوند ویدیو به چه معناست؟

ویدیوی پیوندی یک URL کوتاه است که می توانید آن را در صفحه مقصد ، وب سایت خود جای گذاری کنید یا مستقیماً از طریق ایمیل یا متن ارسال کنید.

به عنوان مثال ، در اینجا URL کوتاه شده ویدیوی من با عنوان “چگونه بازاریابی دیجیتال در سال 2021 تغییر خواهد کرد” وجود دارد: https://youtu.be/KzRka1lpdb4

با کلیک روی پیوند ، به صفحه فرود ویدیو در YouTube هدایت می شوید. در اینجا همان ویدیویی است که در این پست وبلاگ تعبیه شده است:

https://www.youtube.com/watch؟v=KzRka1lpdb4

به طور خلاصه ، با کلیک بر روی URL ، بیننده از صفحه شما به بستری که ویدیو در آن میزبانی شده منتقل می شود. مردم همچنین می توانند به راحتی URL ها را کپی و جایگذاری کنند تا برای دوست خود ارسال کنند یا در شبکه های اجتماعی پست بگذارند.

جوانب مثبت و منفی جاسازی فیلم ها

از دید کاربر و سئو ، تعبیه تصاویر ایده آل است. با این حال ، با چند نکته مثبت و منفی همراه است.

طرفدار: برای مشاهده آنلاین بهینه شوید

برای ما که از یک زمینه غیر فنی برخوردار هستیم ، آسان است که اهمیت یک کد تعبیه شده کوتاه را نادیده بگیریم. با این حال ، یک کد تعبیه شده فیلم را برای مشاهده آنلاین در صفحه فرود شما بهینه می کند.

بیایید نگاهی به این کد تعبیه شده برای ویدیوی من بیندازیم:

مقاله مرتبط  10 ابزار SaaS برای فروش
قراردادن فیلم ها - مثال کد

با اصلاح کد تعبیه شده ، می توانم عرض ، ارتفاع ، اندازه قاب و سایر عناصر ویدیو را برای مشاهده بهینه در صفحات فرود خود تغییر دهم.

مطمئناً ، یادگیری طناب ها می تواند برای افراد غیر رمزگذار کمی خواندن سبک باشد. اما اکثر سایت ها مانند YouTube تنظیم فیلم ها را بسیار آسان می کنند.

طرفدار: زمان شروع را انتخاب کنید

در این عصر و زمان ، بینندگان اطلاعات را هر چه سریعتر می خواهند. با فیلم های جاسازی شده ، می توانید زمان شروع فیلم را سفارشی کنید و کاربران را به قسمت مربوط به محتوای ویدیوی خود هدایت کنید.

قراردادن فیلم ها - نحوه کدگذاری آن

Con: کنترل محدود

ویدیوهایی که شرایط و ضوابط YouTube را نقض می کنند ممکن است به حالت تعلیق درآیند. خبر خوب این است که اگر هیچ قانونی را نقض نکنید ، دیگر نگران عواقب آن نخواهید بود.

اما ، اگر ویدیو حذف شود ، صفحه شما هنوز فیلم تعبیه شده خراب را نمایش می دهد.

Con: تبلیغات

مشاغلی که از طریق حساب YouTube AdSense خود درآمد کسب می کنند می توانند تبلیغات را در ویدئوهای جاسازی شده خود پیدا کنند. مطابق با گوگل، راهی برای خاموش کردن تبلیغات فقط برای ویدیوهای جاسازی شده وجود ندارد. تنها گزینه شما این است که تبلیغات را به طور کلی خاموش کنید.

یک گزینه جایگزین میزبانی فیلم ها در Vimeo برای یک تجربه مشاهده بدون وقفه و بدون تبلیغ است.

Con: گزینه های محدود سفارشی سازی

مانند اکثر ویدئوها در سیستم عامل انتخابی خود ، شما قادر به تغییر طرح تعبیه شده یا تصویر کوچک نخواهید بود. یک راه حل در حال استفاده از JavaScript برای سفارشی کردن زیبایی زیبایی دستگاه پخش ویدئو شما است.

جوانب مثبت و منفی فیلم های پیوندی

پیوند دادن فیلم ها گزینه کمتری است ، اما دارای چند مزیت و معایب است که قابل تأمل است.

طرفدار: به اشتراک گذاری آسان تر است

پیوند به ویدیوها باعث می شود بینندگان بتوانند URL را کپی کرده و آن را با شبکه خود به اشتراک بگذارند. این امر خصوصاً در مورد کاربران تلفن همراه که URL را از طریق چت یا ایمیل ارسال می کنند ، صدق می کند.

طرفدار: کانال خود را تبلیغ کنید

با کلیک بر روی پیوند ویدیویی ، کاربران به کانال YouTube شما هدایت می شوند. گرچه به نظر می رسد این یک دردسر است ، اما خوانندگان را در معرض محتوای ویدیویی دیگر شما قرار می دهد. آنها همچنین می توانند بر روی دکمه اشتراک کلیک کنند تا به طور منظم محتوای شما را به روز کنند.

منفی: کمتر راحت است

هدایت مجدد کاربران به صفحه بستر میزبانی ویدئو می تواند زمان بر باشد. زمان بارگیری آهسته می تواند خوانندگان را از مشاهده محتوای شما منصرف کرده و آنها را به سمت خروج از وب سایت خود سوق دهد.

منفی: کاهش قابلیت جستجو

برخلاف ویدئوهای جاسازی شده ، پیوندهای ویدئو احتمالاً در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند. از این رو ، بازدیدکنندگانی که محتوای ویدئویی را ترجیح می دهند ممکن است در عوض به رقبای شما مراجعه کنند.

نکات منفی: چشم انداز وب سایت شما را ترک می کند

پیوند دادن یک ویدیو چشم اندازهایی را به کانال YouTube شما ارسال می کند. با این حال ، آنها در قالب سایر توصیه های ویدیویی در معرض حواس پرتی نیز قرار خواهند گرفت. اگر آنها صفحه را ترک کنند ، ممکن است به وب سایت شما باز نگردند.

آیا فیلم های جاسازی شده یا پیوندی برای سئو بهتر هستند؟

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا ، فیلم های جاسازی شده نیز برای سئو مفید هستند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید فیلم ها را تعبیه کنید.

1. قابلیت جستجوی بهتر

فیلم های جاسازی شده قابلیت جستجو در محتوای شما را در Google بهبود می بخشد. به عنوان مثال ، من به راهنمای خود در مورد بازاریابی YouTube مراجعه می کنم.

مقاله مرتبط  چرا باید کانال YouTube خود را حسابرسی کنید

در این مقاله ، فیلم من را در مورد “چگونه هک کنیم YouTube” را پیدا خواهید کرد.

قراردادن فیلم ها - آیا آنها برای جستجوگرها خوب هستند

اکنون ، بیایید سریع راهنمای بازاریابی YouTube خود را در Google جستجو کنیم. آن را در صفحه اول نتایج جستجو خواهید یافت. همچنین بخشی به سایر مطالب ویدئویی اختصاص یافته است.

قراردادن فیلم ها - راهنمای بازاریابی YouTube NeilPatel

اگر روی بخش ویدیو کلیک کنید ، راهنمای بازاریابی YouTube من را نیز در بالای نتایج پیدا خواهید کرد.

قرار دادن فیلم ها - چگونه قابلیت جستجو را بهبود می بخشند

نتیجه نهایی: فیلم های جاسازی شده به شما امکان می دهند قابلیت جستجو در ویدئو خود را در Google بهبود ببخشید.

بسیاری از کاربران همچنین از تب نتایج ویدئو برای مشاهده محتوای ویدئو از طریق پست های وبلاگ استفاده می کنند. آنها ممکن است فیلم ها را برای نحوه محتوا یا دستورالعمل های مونتاژ محصول ترجیح دهند تا پست های وبلاگ.

در نتیجه ، فیلم های جاسازی شده به بهبود بازدید و جذب مشتری بیشتری کمک می کند.

2. افزایش متوسط ​​زمان صرف شده در سایت

یک ویدیوی جاسازی شده می تواند بازدیدکنندگان را ترغیب کند که مدت بیشتری در سایت شما بمانند.

بر اساس ، 74٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که فیلم ها از پست های وبلاگ برای تولید سرب موثرتر هستند دیتاباکس.

بازاریاب های باسابقه می دانند که افزایش متوسط ​​زمان صرف شده در صفحه فرود شما به طور غیر مستقیم SEO را تقویت می کند.

3. تصاویر کوچک ویدیو شناخت برند را بهبود می بخشد

وقتی ویدیویی را تعبیه می کنید ، خوانندگان نیز به تصاویر کوچک ویدئویی شما پی می برند.

این می تواند به بهبود شناخت برند کمک کند و کانال شما را به طور غیر مستقیم تبلیغ کند. همچنین ممکن است خوانندگان یا مشترکان فعلی وقتی این ویدیوها را در نتایج جستجو یا در بستر میزبانی ویدیو مشاهده می کنند ، کلیک کنند.

به عنوان مثال ، بیشتر تصاویر کوچک محتوای ویدئویی من دارای نام و چهره من است. مشابه وب سایت نیل پاتل ، من از رنگ نارنجی استفاده می کنم تا بازاریابان بتوانند به راحتی مطالب من را تشخیص دهند.

قرار دادن فیلم ها - تصاویر کوچک ویدیو باعث بهبود تشخیص مارک می شوند

نحوه تعبیه ویدئو

در این مرحله ، شما احتمالاً آماده هستید که خود فیلم ها را تعبیه کنید. در اینجا مراحل گام به گام نحوه انجام آن آورده شده است.

اکثر سیستم عامل های ویدئویی یک گزینه جاسازی دارند. این راهنما بر روی جاسازی فیلم های YouTube متمرکز است ، زیرا یکی از محبوب ترین سیستم عامل های ویدیویی است.

ابتدا دکمه اشتراک گذاری را کلیک کنید.

نحوه تعبیه ویدئو - مرحله 1

بعد ، روی جاسازی کلیک کنید.

نحوه تعبیه ویدئو - مرحله 2

بعد ، کد تعبیه شده را در گوشه سمت راست کپی کنید.

نحوه تعبیه ویدئو - مرحله 3

شما همچنین می توانید گزینه های جاسازی را فعال کنید. می توانید ویدئو را در زمان مشخصی شروع کنید ، کنترل های پخش کننده نمایش را فعال کنید یا حالت تقویت حریم خصوصی را فعال کنید.

نحوه تعبیه ویدئو - مرحله 4

به وب سایت خود بروید و کد تعبیه شده را جایگذاری کنید.

در این مثال ، من کد جاسازی را در وردپرس جایگذاری کرده ام ، و سیستم عامل به طور خودکار فیلم من را در داشبورد جاسازی می کند. (اگر این اتفاق نیفتاد ، روی گزینه “ویرایشگر کد” در نوار کناری سمت راست کلیک کنید.)

نحوه جاسازی ویدیو - مرحله 5

در اینجا پیش نمایشی از نحوه مشاهده آن در یک سایت آزمایشی وردپرس آورده شده است.

تعبیه ویدئو - پیش نمایش

بهترین روش ها برای فیلم ها

من فیلم های زیادی را در وب سایت خود جاسازی کرده ام و می توانم به شما بگویم که با پیروی از بهترین روش های تعبیه ویدئو ، نتایج بهتری خواهید گرفت.

در اینجا بهترین روش ها برای جاسازی فیلم ها وجود دارد:

1. مکان را در نظر بگیرید

در چارچوب صفحه مقصد یا وب سایت خود به هدف ویدئو خود فکر کنید.

ویدیویی که به منظور جلب خوانندگان است می تواند در بالای صفحه مقصد قرار گیرد. با این حال ، یک فیلم تنظیم شده در یک زیر بخش یا پست وبلاگ می تواند از پیام شما پشتیبانی کند.

مقاله مرتبط  بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی 2020

به عنوان مثال ، راهنمای بازاریابی ویدئویی من بخشی در مورد داستان سرایی دارد. من ویدئو خود را در زمینه داستان گویی وصل کرده ام تا اطلاعات دقیق تری در این بخش ارائه دهم.

قراردادن فیلم ها - نحوه جاسازی یک فیلم

یک گزینه جایگزین ایجاد یک ویدیوی قهرمان به جای پس زمینه تصویر معمول است. درست مثل فیلم های YouTube ، وقتی مکان نما روی تصویر کوچک می رود ، بخشی از کلیپ می تواند بدون صدا شروع به پخش کند. این می تواند افراد را ترغیب کند که روی ویدیوی شما کلیک کنند.

در اینجا یک نمونه فیلم قهرمانانه از ولوو آورده شده است که هدف آن تبلیغ کامیون های جدید آنها است.

https://www.youtube.com/watch؟v=M7FIvfx5J10

2. کوتاه نگه دارید

با توجه به ، دو دقیقه زمان ایده آل فیلم است ویستیا. با افزایش طول فیلم ، میزان تعامل به تدریج کاهش می یابد.

فیلم ها را تعبیه کنید - تعامل طول فیلم

یک قانون کلی این است که فیلم خود را کوتاه و مختصر بیان کنید. به احتمال زیاد بینندگان حوصله اتمام ویدیوهای طولانی را ندارند. (اگرچه فیلم های طولانی تر می توانند برای دستیابی به جزئیات مفید عمل کنند ، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد طول موضوع را به خاطر بسپارید)

3. یک تصویر کوچک جالب توجه را انتخاب کنید

تصویر کوچک اولین چیزی است که بینندگان قبل از دیدن فیلم مشاهده می کنند.

قرار دادن عناصر مارک دار مانند آرم ، رنگ مارک یا نام تجاری برای اینکه فوراً برای بینندگان قابل شناسایی باشد. به این ترتیب مشترکان و مشتریان به سمت فیلم های شما جذب می شوند ، خواه این فیلم ها را از طریق بستر ویدئو ببینند یا هنگام جستجوی وب.

تصاویر کوچک ویدئویی من معمولاً شامل عکس حرفه ای من و یک عنوان جلب توجه کننده با حروف درشت و تمام کلمات است. من از تصاویر کوچک مشابهی در همه فیلم های خود استفاده می کنم تا نام تجاری و فیلم های شخصی من از بسته متفاوت باشد.

فیلم ها را تعبیه کنید - نمونه ای از ویدیوی یوتیوب

نحوه پیوند دادن و بهینه سازی متن لنگر برای فیلم های پیوندی

پیوند دادن یک ویدیو آسان است و احتمالاً چندین بار آن را انجام داده اید.

این فرآیند شامل ایجاد یک متن لنگر است.

برای مبتدیان ، متن لنگر متنی است با پیوند بالا. این معمولاً از پیوند هدف و متن قابل کلیک تشکیل شده است.

نحوه مشاهده کد به شرح زیر است:

نیل پاتل. com

اگرچه می توانید فیلم های پیوندی را تقریباً در هر پلتفرمی قرار دهید ، ما از WordPress به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد.

ابتدا کلمه کلیدی مربوطه را در جایی که ویدیو را پیوند می دهید ، تایپ کنید.

Ctrl + K (برای کاربران ویندوز) یا Command + K (برای کاربران Mac) را فشار دهید و پیوند را قرار دهید.

قراردادن فیلم - نحوه قرار دادن پیوند

من توصیه می کنم گزینه “باز کردن در برگه جدید” را فعال کنید تا بینندگان با تغییر دادن برگه ها به وب سایت شما بازگردند.

قراردادن فیلم ها - نحوه پیوند دادن و بهینه سازی متن لنگر

خودشه. کار شما تمام شد!

این چگونه به نظر می رسد:

قرار دادن فیلم ها - تفاوت بین رتبه بندی در Google در مقابل YouTube

اگر می خواهید متن لنگر را مشاهده کنید ، به سادگی “ویرایش به عنوان HTML” را انتخاب کنید.

ویرایش به عنوان گزینه HTML

اکنون می توانید کد متن لنگر را مشاهده کنید.

قرار دادن فیلم ها - کد HTML

اطمینان حاصل کنید که متن لنگر پیوند را به طور دقیق توصیف می کند تا کاربران بدانند که روی چه چیزی کلیک می کنند.

نتیجه

اگر می خواهید فیلم ها را جاسازی یا پیوند دهید ، به مزایا و معایب هر روش فکر کنید. در بیشتر موارد ، شما می خواهید فیلم ها را جاسازی کنید.

فیلم های جاسازی شده به بهبود SEO فیلم و جستجو در محتوای ویدیویی شما کمک می کند. اما پیوند گاه به گاه ویدئوها ، به ویژه برای محتوای خارجی ، هیچ ضرری ندارد.

چگونه فیلم ها را به صفحه فرود یا وب سایت خود اضافه می کنید؟ فکر می کنید نکات مثبت جاسازی فیلم ها بیشتر از معایب آن است؟