آموزش سئو

آیا تجارت شما به مشتریان بیشتری احتیاج دارد؟ یک مربی SEO می تواند کمک کند

آوریل 5, 2020

اگر برای تجارت خود به مشتریان بیشتری احتیاج دارید ، یک مربی سئو و آموزش بازاریابی ورودی می تواند شما را در راه اندازی یک استراتژی موفق راهنمایی کند.

مدیریت استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی ورودی

بسیاری از کارهای مختلف SEO وجود دارد که می توانید انجام دهید ، اما به عنوان کاربر نهایی چگونه می دانید در حال انجام کارهایی هستید که بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟ چگونه می توانید در جایی که هستید محک بزنید و پیشرفت های خود را نشان دهید؟ یک مربی SEO می تواند شما را در تهیه نقشه راه برای موفقیت راهنمایی کند.

وقتی می خواهید SEO را یاد بگیرید و این کار را برای خود انجام دهید ، یکی از بزرگترین چالش ها اغلب اوقات درک این مسئله است که دقیقاً چه کاری باید انجام شود و اولویت ها در کجا قرار دارد. بسیاری از افراد احساس گم شدن یا ارعاب می کنند ، زیرا صرف نظر از دانش شما در مورد بهینه سازی موتور جستجو یا قدرت اراده شما ، بارهایی برای بهینه سازی حتی پیشرفته ترین وب سایت وجود دارد. سئو عناصر بسیاری دارد و راه های زیادی برای پیشبرد رقابت دارد. البته قدم منطقی تمرکز تلاش ها بر روی سئو است که بیشترین سود را برای تجارت شما دارد. بعضی اوقات ، سخت ترین سؤال این است که: استراتژی سئو من باید روی چه چیزی تمرکز کند؟

برای ناراحتی بسیاری از مردم ، پاسخ ساده ای برای این سوال وجود ندارد. هیچ راهنمایی ساده ای برای سئو یا فهرست مراحل پیگیری وجود ندارد ، زیرا “بهترین” استراتژی سئو به سه چیز بستگی دارد: تجارت شما (کاری که با آن کار می کنید) ، دارایی های شما (آنچه را که می توانید سرمایه گذاری کنید) و اهداف خود ( جایی که شما در حال تلاش برای رفتن هستید).

نحوه پیمایش در فاکتورهای رتبه بندی Google

مقاله مرتبط  SEO 101 برای Webinar طراحان وب وردپرس

وقتی تعیین می کنید که SEO برای شما چه اهمیتی دارد و یا یک ضرورت برای وضعیت شما ، شما همیشه می خواهید به عوامل رتبه بندی گوگل مراجعه کنید. البته از آنجا که بخش عمده سئو شامل صعود به آنجا در نتایج موتورهای جستجو ، یعنی گوگل است ، عوامل رتبه بندی آنها به عنوان استاندارد طلایی در دنیای سئو است. با این وجود ، Google این کار را برای ما بهینه ساز ساده نمی کند و آنها دائماً الگوریتم خود را تغییر می دهند ، در نتیجه ، هیچ راهنمای گام به گام برای سئو وجود ندارد و هر وضعیت متفاوت خواهد بود.

فاکتورهای رتبه بندی گوگل را در نظر بگیرید

در حالی که فقط شما و یک معلم سئو یا متخصص سئو که درک خوبی از شغل و وضعیت شما دارد می توانید فاکتورهای رتبه بندی گوگل را که به شما در ایجاد برنامه عملی خود کمک می کند ، به درستی ارزیابی کنید ، این ایده خوبی است که بدانید چه عواملی در آنجا وجود دارد و به طور بالقوه می تواند تأثیر بگذارد. مربوط به شما. همانطور که قبلاً ذکر شد ، موارد زیادی به الگوریتم رتبه بندی Google می رود. به طور دقیق بیش از 200 عامل رتبه بندی وجود دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:

مقاله مرتبط  نحوه راه اندازی سایت عضویت سودآور (10 مرحله)

https://backlinko.com/google-ranking-factors

نحوه مقابله با لیست عوامل الگوریتم Google

همانطور که می بینید ، این لیست جامع است – و اینها حتی همه عوامل رتبه بندی مورد استفاده گوگل نیستند. به عنوان یک تجارت ، نگاه کردن به این لیست و ایجاد برنامه عملی تقریباً غیرممکن است. خب از اینجا کجا می روی؟ به جای تلاش برای درک درک هر یک از این عوامل ، سعی کنید در مورد شغل خود و اینکه کدام یک از آنها به وب سایت شما مربوط است ، بیاموزید. به جای تلاش برای دنبال کردن یک استراتژی خاص ، زیرا به نظر می رسد در حال حاضر آنچه در حال کار یا روند است ، ایده بهتر این است که تجارت و صنعت خود را به خوبی بشناسید و روش های مختلفی را بکار بگیرید که طبیعتاً به نظر می رسد اولویت برای وضعیت شما باشد ، و قانون مهم این است که برای دستیابی به نتایج بهتر کار خواهد کرد.

هنگامی که شما می دانید که مهمترین عوامل در وضعیت شما هستند ، مقابله با چالش مداوم و همیشگی که SEO است بسیار ساده تر خواهد بود.

آموزش شخصی با یک مربی جستجوگر برای تهیه برنامه کاری خود

شما فقط می توانید با انجام اقدامات کوچک قابل اندازه گیری برای رسیدن به آنجا به هدف نهایی خود برسید. با داشتن گزینه های بسیار زیادی برای انجام کارهایی که به عنوان تلاش SEO خود انجام می دهید ، مهم است که شما یک استراتژی ایجاد کنید که در برنامه کاری اصلی شما قرار بگیرد. این جایی است که آموزش سئو انجام می شود: یک دوره آموزشی سئو یا مربی SEO می تواند راهنمایی هایی را برای شما فراهم کند که بتواند مفاهیم اصلی بهینه سازی موتور جستجو را بفهمد و کدام یک را برای شما و شغل خود اعمال کند. همانطور که در طول دوره خود در وب سایت خود کار می کنید ، همچنین یاد می گیرید که چگونه پیشرفت خود را پیگیری کنید. با پیگیری روند تکامل خود ، از طریق فرآیندی مانند ممیزی وب سایت ، رتبه بندی گزارش ها و بینش ها ، و همچنین پیروی از تغییرات مربوط به استراتژی های خاصی که با یک متخصص SEO تهیه کرده اید ، از طریق اشکال مختلف تجزیه و تحلیل ، به طور خاص خواهید دید که کدام استراتژی ها به بهترین وجه کار می کنند برای کسب و کار شما و اینکه یک مربی SEO چقدر به تجارت شما کمک کرده است. علامت مشخصه با ابزارهای مختلف جستجوگرها همچنین پیشرفت های شما را نشان می دهد و به شما امکان می دهد اهمیت بسیاری از عوامل رتبه بندی Google را برای خودتان در اولویت قرار دهید. اغلب اوقات ، متوجه خواهید شد که حتی برخی از عوامل به ظاهر جزئی یا رتبه بندی ناچیز در واقع تأثیر زیادی دارند و برای استراتژی شما ضروری هستند. با یک دوره آموزشی شخصی سازی سئو شروع کنید ، با یک مربی متخصص سئو آشنا شوید و کشف کنید که عوامل رتبه بندی برای شما مهمتر است!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *