آموزش سئو

آیا باید اکنون خرید را اضافه کنید ، گزینه های بعدی را به سایت تجارت الکترونیک خود پرداخت کنید؟

دسامبر 28, 2020

هیچوقت به اندازه امروز برای پرداخت آنلاین روش وجود نداشته است. همچنین هرگز مهم نبوده است که مطمئن شوید گزینه مورد نظر خود را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهید.

برای برخی ، این ممکن است یک ویزا یا مسترکارت باشد که مدتها مورد اعتماد است. دیگران ممکن است Apple Pay ، PayPal یا کیف پول دیجیتال دیگری را ترجیح دهند. و ، به طور فزاینده ، مصرف کنندگان در حال انتخاب استفاده از خرید در حال حاضر ، پرداخت راه حل های بعدی هنگامی که آنها پرداخت.

اما این راه حل پرداخت چیست؟ و آیا زمان آن رسیده است که اکنون خرید را اضافه کنید ، بعداً به وب سایت خود پرداخت کنید؟ برای دریافت نظرات من در مورد موضوع ، به ادامه مطلب بروید.

خرید اکنون چیست ، بعداً پرداخت کنید؟

نام همه چیز را می گوید. “اکنون بخرید ، بعداً بپردازید” به معنای واقعی کلمه به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا کالایی را خریداری کنند و در هنگام تأخیر پرداخت تا تاریخ بعدی ، آن را تحویل بگیرند.

این گزینه بسیار شبیه روش layaway old-school است که در آن فروشگاه ها به مشتریان اجازه می دهند در هنگام پرداخت اقساطی ، موردی را رزرو کنند. وقتی همه پرداخت ها انجام شد ، آنها می توانند کالای موردنظر را به خانه ببرند.

اکنون بخرید ، بعداً پرداخت کنید یک گزینه مناسب تر برای مصرف کنندگان برای layaways ارائه می دهد. برای دسترسی کامل به کالای مورد نیاز صبر کنید – مصرف کنندگان فقط تا رسیدن به درب منزل خود باید منتظر کالاهای خود باشند.

احتمالاً اکنون خرید مشاهده کرده اید ، گزینه های پرداخت بعدی را در صندوق های پرداخت در بسیاری از مکان های خرید پرداخت کنید. شرکت تشک Leesa با Affirm شریک است. شرکای انسان شناسی با کلارنا همکاری می کنند. Sezzle با Bodega شریک است.

بر خلاف layaways ، مصرف کنندگان لزوماً اکنون از خرید استفاده نمی کنند ، بعداً برای تأمین بودجه خریدهای گران هزینه پرداخت می کنند. آنها از روش پرداخت برای خرید انواع چیزها استفاده می کنند ، از نیازهای روزمره مانند لباس و لوازم خانگی گرفته تا وسایل با بلیط بزرگ مانند تجهیزات تناسب اندام.

اکنون بخرید برنامه های بعدی را پرداخت کنید Peloton

در حالی که گزینه های مختلفی برای خرید در حال حاضر و پرداخت بعدا وجود دارد ، همه آنها به طور کلی یک چیز را ارائه می دهند. مصرف کننده باید در طی 14 تا 30 روز بازپرداخت را از چند قسمت (معمولاً بین دو تا چهار) یا به طور کامل انجام دهد. عدم پرداخت معمولاً منجر به هزینه می شود ، اما نه همیشه.

یکی از دلایل محبوبیت در حال حاضر خرید ، پرداخت راه حل های بعدی این است که راه ساده تری برای دسترسی به اعتبار به مشتریان ارائه می دهند. برخلاف کارت های اعتباری ، که به کاربران نیاز دارد اطلاعات زیادی را تحویل دهند و یک چک اعتباری دقیق را پشت سر بگذارند ، اکنون خرید کنید ، تأمین کنندگان بعداً پرداخت کنید فقط نام ، آدرس ایمیل ، تاریخ تولد و آدرس صورتحساب مصرف کننده را می خواهند.

این راه حل ها همچنین عادات خرید مصرف کنندگان جوانی را که احتمال بیشتری دارد کالاهای مختلفی را خریداری کنند ، در خانه امتحان کرده و موارد مورد نظر خود را پس می دهند ، نشان می دهد. بازده با استفاده از خرید در حال حاضر قابل کنترل تر و استرس کمتری دارد ، راه حل بعداً پرداخت کنید زیرا مصرف کنندگان در وهله اول هزینه محصولات را پرداخت نمی کنند.

6 دلیل برای اضافه کردن اکنون بخرید ، گزینه های بعدی را به سایت تجارت الکترونیکی خود بپردازید

این فقط مصرف کنندگان نیستند که اکنون خرید را دوست دارند ، راه حل های بعدی را پرداخت کنند. از نظر صاحب فروشگاه نیز چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.

در اینجا شش مزیت برای خرید اکنون آورده شده است ، بعداً پرداخت کنید.

فروش بالقوه با خرید اکنون افزایش می یابد ، بعداً پرداخت کنید

وقتی به مصرف کنندگان اجازه می دهید تا پرداخت ها را تقسیم کنند ، احتمال خرید آنها بیشتر است. مصرف کنندگان حتی مجبور نیستند برای خرید محصولات شما پول در حساب خود داشته باشند.

مقاله مرتبط  چگونه مارک تجاری به فروش واقعی تبدیل می شود

آنها فقط باید اطمینان داشته باشند که در چند هفته آینده می توانند هزینه آنها را پرداخت کنند. این امر مخصوصاً برای جذب مشتریانی که روزهای کاری آنها در حال انجام است مفید است.

اگر کالاهای شما قیمت بالاتری داشته باشند ، افزایش تبدیل می تواند بسیار چشمگیر باشد ، زیرا ممکن است مصرف کنندگان تمایل بیشتری به خرید کالایی گران داشته باشند ، در غیر این صورت ، وقتی می توانند پرداخت را به چند قسمت قابل تقسیم تقسیم کنند.

اکنون بخرید ، بعداً بپردازید ممکن است مشتریان جدید را جذب کنید

مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر این گزینه پرداخت را انتخاب می کنند. حتی اگر آنها پول نقدی در بانک های خود داشته باشند ، در صورت عدم پرداخت سود ، منفی برای گسترش پرداخت ها وجود ندارد.

این بدان معناست که برخی از مصرف کنندگان ممکن است فعالانه به دنبال فروشگاه هایی باشند که اکنون خرید مورد علاقه خود را ارائه می دهند ، گزینه های بعدی را پرداخت می کنند. با درک این موضوع ، بسیاری از افراد هم اکنون خرید می کنند ، ارائه دهندگان خدمات پرداخت بعداً لیستی از مکان های استفاده از سرویس را ارائه می دهند. برخی مانند Klarna حتی دارای برنامه هایی هستند که به مشتریان امکان می دهد مستقیم از طریق آنها به صورت آنلاین خرید کنند.

اکنون بخرید ، بعداً پرداخت کنید می توانید اعتماد ایجاد کنید

قبلاً تهیه یک دوره آزمایشی برای بسیاری از محصولات مصرفی تقریباً غیرممکن بود ، اما اکنون بخرید ، بعداً پرداخت کنید این کار را ممکن می سازد. با خرید از طریق خرید هم اکنون ، راه حل بعدی را پرداخت کنید ، مصرف کنندگان می توانند بدون تعهد به خرید ، محصول شما را آزمایش کنند.

اگر آنها این کار را دوست داشته باشند می توانند طبق معمول پول پرداخت کنند. در غیر اینصورت ، آنها می توانند بدون نگرانی در مورد بازپرداخت کامل ، آن را پس دهند زیرا هنوز هزینه زیادی نکرده اند ، در صورت انجام هرگونه هزینه ،

افزایش اندک در بازده رایگان ممکن است در کوتاه مدت هزینه بیشتری برای شما داشته باشد ، اما مزایای بلند مدت افزایش وفاداری مصرف کننده می تواند قابل توجه باشد.

ممکن است مشتریان ببینند شما به محصولات خود اطمینان کافی دارید تا احتمال بازگشت را به خطر بیندازید و به اندازه کافی به آنها اعتماد می کنند تا قضاوت خوبی را برای خود انجام دهند ، بدون سوال در فروشگاه ها.

شما می توانید با خرید اکنون رها کردن سبد را کاهش دهید ، بعداً پرداخت کنید

طبق این گزارش ، حدود 6٪ از ترکهای سبد کالا ناشی از فقدان گزینه های پرداخت است موسسه بایمرد. اگر گزینه های پرداخت را با اضافه کردن خرید در حال حاضر افزایش دهید ، راه حل بعداً پرداخت کنید ، ممکن است در نرخ ترک خود کاهش پیدا کنید.

اکنون بخرید برنامه های بعداً پرداخت کنید می توانند رها کردن سبد خرید را کاهش دهند

هر چند این همه نیست.

اکنون بخرید ، بعداً پرداخت کنید همچنین می تواند روند پرداخت شما را بسیار نرمتر کند. مصرف کنندگان لازم نیست مشخصات کارت یا آدرس صورتحساب را وارد کنند. آنها فقط باید با حساب کلارنا یا تأیید خود وارد سیستم شوند. این واقعیت از این جهت مهم است که 28٪ از خریدها ، ماشینهای خود را رها کردند زیرا نمی خواستند حساب کاربری ایجاد کنند و 17٪ نیز با اطلاعات خود به سایتها اعتماد ندارند.

رقبای شما ممکن است از قبل از خرید استفاده کنند ، بعداً پرداخت کنید

اگر رقبای شما حداقل در حال حاضر حداقل یک خرید را ادغام نکرده اند ، راه حل بعدی را در صندوق پرداخت خود پرداخت کنید ، احتمال اینکه به زودی این کار را انجام دهند زیاد است. تحقیقات نشان میدهد یک سوم فروشگاه های تجارت الکترونیکی مستقر در ایالات متحده برنامه ادغام گزینه مالی خرید طی یکی دو سال آینده.

اگر نتوانید خواسته های مصرف کننده را برآورده کنید ، به طور حتم مشتری خود را به دلیل رقبایی که همگام هستند از دست خواهید داد.

اکنون بخرید ، بعداً پرداخت کنید ممکن است راه حل اعتباری بهتری به مصرف کنندگان ارائه دهد

واقعیت این است که اکنون خرید ، پرداخت بعداً یک راه حل مالی بسیار مقرون به صرفه تر از کارت های اعتباری برای بسیاری از مصرف کنندگان است. نه تنها این ، آنها اغلب فرم بسیار مطمئن تری از بدهی نسبت به کارت های اعتباری یا وام های روزپرداخت هستند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار کنفرانس ویدیویی سال 2020

اولی می تواند نرخ بهره دو رقمی داشته باشد ، در حالی که دومی می تواند شما را درگیر مارپیچ بدهی کند. و اگر مشتریان شما به کسانی که برای پرداخت چیزهایی نیاز دارند نیاز دارند ، ممکن است در خرید خود تردید داشته باشند یا در یک وضعیت مالی قرار بگیرند که نمی توانند مشتری مکرر شوند.

ممکن است نگران فروش مشتریانی باشید که توانایی خرید محصولات از قبل را ندارند ، اما نگران نباشید: مانند کارت های اعتباری ، هم اکنون خرید کنید ، بعداً پرداخت کنید که شرکت های دیگر در هنگام انجام معامله به شما پول پرداخت می کنند و پرداخت غیرقابل پرداخت به عهده آنها است. مشتری ها

3 دلیل برای عدم افزودن اکنون بخرید ، بعداً به سایت تجارت الکترونیکی خود پرداخت کنید

اکنون بخرید ، ابزارهای پرداخت بعداً برای همه مناسب نیستند. به عنوان یک راه حل مالی مصرف کننده ، مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید.

اکنون بخرید ، خدمات دیرتر بپردازید اغلب به هزینه های بالاتر نیاز دارند

برای افزایش نرخ تبدیل هزینه ای وجود دارد و مشتریان جدیدی که اکنون خرید می کنند ، بعداً می توانند هزینه کنند. آنها به صورت هزینه های بالاتر ارائه می شوند. به عنوان مثال کلارنا ، هزینه ای معادل 0.30 دلار و شارژ متغیر حداکثر 5.99٪ را از شما دریافت می کند. تقریباً بیشتر از درگاه های پرداخت Visa و Mastercard بالاتر است.

این فقط هزینه های بالاتر نیست که باید نگران آن باشید. همچنین هزینه لیست لیست یک راه حل پرداخت دیگر نیز وجود دارد. هر بار که مصرف کنندگان از خرید اکنون استفاده می کنند ، گزینه بعداً پرداخت می کنند ، آنها انتخاب می کنند که از گزینه پرداخت دیگری با کارمزد کمتر استفاده نکنند.

اکنون بخرید ، بعداً پرداخت کنید می توانید بدهی مصرف کننده را تشویق کنید

در حالی که اکنون خرید می کنید ، راه حل های پرداخت بعداً به عنوان محصولات مالی مناسب برای مصرف کنندگان به بازار عرضه می شود ، اما برخی از منتقدان معتقدند که اینها تنها راه دیگری برای فریب مصرف کنندگان برای گرفتن بدهی بیش از نیازشان است.

این موضوع درست است اگر شما تی شرت هایی با پاپ 10 دلار یا تشک ها را به قیمت 1000 دلار بفروشید. اکنون خرید کنید ، پرداخت بعداً مصرف کنندگان را ترغیب می کند که با اشخاص ثالث توافق نامه اعتباری را امضا کنند حتی اگر قبلاً توانایی پرداخت هزینه نقدی محصول را داشته باشند.

اگر اکنون بخرید ، می توانید اعتبار خود را به خطر بیندازید ، مشکلات بعدی را پرداخت کنید

با توجه به مشکلات بالا ، اکنون خرید کنید ، راه حل های بعدی پرداخت بسیاری از پوشش رسانه ای منفی را دریافت کرده اند. با توجه به ارزشی که برای برخی از مصرف کنندگان ارائه می دهند ، در آینده احتمالاً به این راه حل ها مطلوب نگاه می شود – اما فقط زمان نشان خواهد داد.

اگر پوشش رسانه ای منفی این راه حل ها افزایش یابد و افکار عمومی مخالف این گزینه ها باشند ، مارک هایی که این پرداخت ها را تسهیل می کنند ممکن است به هدف تبدیل شوند.

با این وجود ، با عادت بیشتر مردم به این محصولات ، این پوشش می تواند از بین برود یا بهبود یابد ، بنابراین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد اما لزوماً موضوعی برای وحشت نیست.

بهترین خرید اکنون ، پرداخت ابزارهای بعدی

رقابت در خرید اکنون ، پرداخت فضای بعدی شدید و رو به رشد است. این بدان معناست که مصرف کنندگان گزینه های بیشتری دارند. احتمالاً می خواهید اکنون بیش از یک خرید در نظر داشته باشید ، برای راضی نگه داشتن مصرف کنندگان گزینه بعداً پرداخت کنید.

در اینجا برخی از بازیکنان برجسته ای وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید تا در پرداخت خود ادغام شوند.

مقاله مرتبط  معنای تماشای فیس بوک برای بازاریابان چیست

کلارنا

اکنون بخرید برنامه های بعدی را پرداخت کنید Klarna

کلارنا یک بانک سوئدی است و یکی از برجسته ترین بازیکنان در حال حاضر خرید ، پرداخت بعداً بازار ، همکاری با هزاران کسب و کار در تقریبا 20 کشور است. این پلتفرم به کاربران دو روش برای بازپرداخت ارائه می دهد: “قطعه قطعه کردن آن” و “پرداخت بعداً”.

با تکه تکه کردن آن ، مصرف کنندگان در طی شش هفته هزینه خرید چهار قسمت را پرداخت می کنند. با پرداخت دیرتر ، مصرف کنندگان پس از 30 روز قبض کل مبلغ را دریافت می کنند. پرداخت برای مصرف کنندگان واجد شرایط بدون بهره است. مارک هایی که از کلارنا استفاده می کنند شامل Uniqlo ، H&M و Anthropologie هستند.

تأیید کنید

اکنون بخرید تأیید برنامه های بعدی را پرداخت کنید

تأیید برای کمک به مصرف کنندگان در تأمین مالی خریدهای مختلف از همه اندازه طراحی شده است. این برنامه از خریدهای کوچک و روزمره مانند سایر راه حل های این لیست ، با تقسیم پرداخت های بدون بهره در هفته ها یا ماه ها ، پشتیبانی می کند.

این همچنین به مصرف کنندگان کمک می کند تا خریدهای مهمتر یا نیازهای خود را مانند تعمیرات اتومبیل با وام های با بهره در طی شش تا 18 ماه انجام دهند. مدت زمانی که مصرف کنندگان پرداخت ها را پخش می کنند به خود آنها بستگی دارد.

تأیید همچنین هزینه ای از جمله هزینه تأخیر و بازپرداخت را دریافت نمی کند. هیچ هزینه ای برای افتتاح یا بستن حساب وجود ندارد. مارک هایی که از Affirm استفاده می کنند شامل Peloton ، Walmart و adidas هستند.

چهارگانه

اکنون بپردازید ، برنامه های چهارم پرداخت بعداً پرداخت کنید

Quadpay به شما امکان می دهد مصرف کنندگان خریدهای خود را به چهار قسط تقسیم کنند که در طی شش هفته هنگام خرید آنلاین یا از فروشگاه پرداخت می شود. تأیید فوری است و با استفاده از چک های اعتباری نرم انجام می شود.

نیازی نیست که صاحبان فروشگاه ها Quadpay را در صندوق های خود نصب کنند. ابزار پرداخت در هرجایی که ویزا پذیرفته شود در دسترس است زیرا این شرکت شماره کارت ویزای Quadpay اختصاصی خود را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تمام کاری که مشتریان شما باید انجام دهند این است که خرده فروش را انتخاب کرده و مبلغ خرید را وارد کنید – Quadpay از همه کارهای دیگر مراقبت می کند.

سیر کردن

اکنون بخرید برنامه های بعدی را پرداخت کنید Sezzle

Sezzle به شما اجازه می دهد تا مصرف کنندگان خریدهای خود را به چهار پرداخت بدون بهره در مدت زمان شش هفته تقسیم کنند. اگر مصرف کنندگان به موقع پرداخت کنند ، هزینه ای دریافت نمی شود و هیچ تاثیری در رتبه بندی اعتباری آنها ندارد.

Sezzle با بیش از 24000 فروشگاه از جمله Brandless ، YoungLA و GHOST شریک است و با تمام سیستم عامل های تجارت الکترونیکی پیشرو ادغام می شود.

پس از پرداخت

اکنون بخرید بعداً پرداخت کنید

پس از پرداخت به مصرف کنندگان اجازه می دهد بدون بهره و بدون پرداخت چهار بار پرداخت مساوی هر دو هفته یک بار خرید بدون بهره انجام دهند. اگر مصرف کنندگان پرداختی را از دست بدهند ، پس از پرداخت 10 دلار از آنها کسر می شود. اگر آنها نتوانند ظرف یک هفته پرداخت کنند 7 دلار دیگر کسر می شود.

Afterpay با تأیید کاربران برای هر خرید به جای تأیید حساب ، با برخی وام دهندگان در این لیست متفاوت است. این شرکت اعلام کرده است که الگوریتم آن به گونه ای برنامه ریزی شده است که کاربرانی را که قبلاً از این سرویس استفاده کرده اند و به موقع پرداخت کرده اند ، ترجیح دهد. مارک های شرکت کننده شامل جیمی چو ، لولومون و UGG است.

نتیجه

تهیه هرچه بیشتر گزینه های پرداخت و انتخابهای دلخواه خود به مصرف کنندگان ، ضروری است. ادغام یک خرید در حال حاضر ، راه حل پرداخت بعداً می تواند منجر به فروش بیشتر ، کاهش نرخ رها شدن سبد خرید و ایجاد اعتماد شود.

شما همچنین باید اشکالاتی را در نظر بگیرید ، مانند نرخ های بالاتر که اکنون با خرید خریداری می شود ، گزینه های بعدی را پرداخت کنید.

آیا اکنون یک خرید اضافه می کنید ، بعداً به سایت خود راه حل پرداخت می کنید و اگر چنین است ، کدام یک؟