آموزش سئو

آن چیست ، مثالها و استراتژی های سال 2021

ژوئن 28, 2021

آیا به یاد دارید که چه زمانی فقط افراد مشهور و شرکت های بزرگ دارای مارک های شخصی بودند؟ بازیگران ، نوازندگان ، مشاغل Fortune 100 و ورزشکاران تمام توجه را به خود جلب کردند و بر موجهای هوا مسلط شدند.

اکنون ، تقریباً هرکسی که مایل به صرف وقت و تلاش باشد ، می تواند در یک جایگاه خاص به “یک رهبر فکر” تبدیل شود. البته این یک شبه اتفاق نخواهد افتاد

شما فقط باید یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید تا ببینید مردم عادی از سراسر جهان از ابزارهای جدید مارک تجاری شخصی ، به ویژه رسانه های اجتماعی ، برای ساخت مارک های شخصی استفاده می کنند که افراد بی شماری را به وب سایت ها و حساب های رسانه های اجتماعی خود جذب می کند.

نام تجاری شخصی همان چیزی است که شما را از بقیه افرادی که سعی در تولید آن در زمینه خود دارند جدا می کند. ساخت یک مارک شخصی به شما امکان می دهد تا به چهره ای برجسته تبدیل شوید که مردم آن را می شناسند ، دوست دارند و به آن اعتماد دارند.

این هفت مرحله ساده زیر را دنبال کنید تا به یک متخصص متخصص در فضای خود تبدیل شوید.

مرحله شماره 1 با پیدا کردن جایگاه خود شروع کنید

جمله ای درباره ترافیک SEO وجود دارد که مواردی را که بیشتر مردم از دست می دهند برجسته می کند.

نمی توانید تقاضای جستجو ایجاد کنید. فقط می توانید آن را برداشت کنید.

این بدان معناست که شما نمی توانید افراد را مجبور به جستجوی کلمه کلیدی خاصی کنید. آنها یا قبلاً این کار را کرده اند یا در حال جستجوی چیز دیگری هستند.

مشاهده کنید چگونه آژانس من می تواند تعداد زیادی از ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند

وظیفه شما در سئو این است که این موضوع را تشخیص دهید و بر روی جذب بیشتر بازدید از کلماتی که خود به خود محبوب هستند کار کنید.

مارک شخصی مشابه است ، باور کنید یا نه.

به عنوان مثال ، اگر بهترین بازار تولید پاگ CrossFit در جهان باشید ، اگر هنوز بازار یا جایگاهی برای آن نداشته باشید ، بی فایده است. (به طور جدی ، وجود دارد؟!)

روند انتخاب تو رفتگی در دیوار بسیار مهم است! شما نمی خواهید تمام وقت و انرژی خود را صرف پیوند دادن نام تجاری خود با جایگاهی کنید که رشد نمی کند.

هنگام انتخاب طاقچه از کجا باید شروع کنید؟

این س goodال خوبی است زیرا لزوماً پاسخ صحیحی وجود ندارد ، اما به نظر من اینجاست که باید شروع کنید.

کار خاصی را انتخاب کنید که می توانید بهتر از 90٪ جهان انجام دهید.

چرا اینقدر خاص است؟ زیرا احتمالاً می توانید بسیاری از کارها را به خوبی انجام دهید ، اما این بدان معنا نیست که در تک تک آنها متخصص هستید.

تنها راه ایجاد یک مارک شخصی این است که به یک مرجع شناخته شده در مورد یک موضوع خاص تبدیل شوید.

اگر در این زمینه متخصص نباشید ، شخص دیگری این کار را می کند. از کوچک یا باریک رفتن برای تسلط بر یک موضوع نترسید.

به عنوان مثال فضای “بازاریابی آنلاین” گسترده است ، و یک دهه بهتر طول کشید تا من به عنوان یک مقام معتبر شناخته شوم.

شخصی مانند برایان دین را در نظر بگیرید که تصمیم گرفت به جای اینکه بیشتر از حد جویدن ، گاز بگیرد ، در یک موضوع خاص عمیق شود.

وب سایت برایان دین مارک تجاری وی را نشان می دهد

توجه داشته باشید که او چگونه برند شخصی خود را کاملاً موقعیت بندی می کند. همه چیز در مورد بک لینک و رتبه بندی برای SEO است.

سپس گرافیک ، طراحی و توصیفات سایت همه این نکات را تقویت می کنند.

اگرچه ماده مهم دیگری نیز برای یک برند شخصی موفق وجود دارد. موردی که بیشتر به سبک و دیدگاه خودتان در این زمینه می پردازد.

گام 2. تزریق شخصیت به مارک شخصی خود

اولین قدم (پیدا کردن جایگاه خاص خود) در مورد مهارت های شخصی و ارزش بالقوه بازار شماست.

مرحله دوم مربوط به آنچه شخصاً روی میز می آورید است. این دیدگاه یا “لحن” شماست که به شما کمک می کند تا شما را از هر کس دیگری که در مورد موضوعات مشابه شما صحبت می کند متمایز کنید.

به عنوان مثال ، من می خواهم فردی با شخصیت و خاکی باشم.

به همین دلیل است که من اغلب هنگام نوشتن از زبان عامیانه استفاده می کنم. ما ممکن است در مورد یک موضوع فنی صحبت کنیم ، اما من می خواهم به شما کمک کنم آن را در قالب هضم آسان درک کنید.

نمونه مشابه Ramit Sethi از من به شما یاد می دهم که ثروتمند باشید.

او در فضای مالی شخصی کار می کند ، که پر از افراد مشکوک است و توصیه های مشکوکی را ارائه می دهند.

مقاله مرتبط  چگونه می توان نوار کناری خود را در وردپرس ویرایش کرد

رامیت با استفاده از زبان معمولی ، جوک و بمب F ، رویکرد مخالف را در پیش می گیرد تا به شما نشان دهد که صادق است و چیزی را نگه ندارد.

پست موردعلاقه من در زمینه نان تست آووکادو است ، که در آن او کاملا “توصیه” وحشتناک یکی دیگر از ستون نویسان امور مالی شخصی را برطرف می کند.

مثال مارک تجاری شخصی - پست وبلاگ در وب سایت Ramit Sethi

Ash Ambirge در پروژه انگشت میانه همچنین از زبان قوی و no-B.S استفاده می کند. نگرشی که باعث می شود مردم بنشینند و توجه کنند.

چنین قطبی بودن ممکن است باعث خاموش شدن برخی از افراد شود ، اما همچنین می تواند به شما کمک کند طرفداران پرشوری را ایجاد کنید که ممکن است احساس کنند از نظر سیاسی درست هستند با همان مطالب به عنوان یک کار غیرعادی است.

اکنون ، این مثال را با شخصی که در مورد موضوعات مشابه صحبت می کند ، اما با سبک و لحنی کاملاً متفاوت مقایسه کنید: ماری فورلئو.

وب سایت ماری فورلئو با مارک شخصی خود

هر دو ممکن است موضوعات مشابه را پوشش دهند ، اما شخصیت ماری (و بنابراین ، محتوا ، طراحی و سایر عناصر مارک تجاری) مخالف قطبی هستند.

اگر Ash گاهی بین PG-13 و R درجه لغزنده شود ، ماری کاملاً G درجه بندی می شود.

آنچه شما می گویید مهم است، آره. اما اینکه چگونه می گویید می تواند به همین ترتیب باشد. اطمینان حاصل کنید که لحنی را انتخاب کنید که برای شما معتبر و پورت باشد

مرحله شماره 3 هویت برند خود را ایجاد کنید

آیا با چند نفری که ذکر شده روند روندی را مشاهده کرده اید؟

از وب سایت خودم گرفته تا Ramit ، Ash ، و سپس ماری؟

برگردید و به وب سایت های آنها نگاه کنید. چه چیزی را متوجه می شوید؟

طراحی بی عیب و نقص است.

هر کدام سایت های سفارشی ، عکاسی زیبایی دارند و حتی آرم آنها نیز به راحتی قابل شناسایی است.

چرا سرمایه گذاری سنگین در ظاهر و احساس این سایت ها انجام شده است؟

زیرا طبق یک مطالعه دانشگاهی، 94٪ از زمان اولین برداشت کسی براساس طراحی است و فقط 50 میلی ثانیه طول می کشد تا تصمیم آن در ثانیه ثانیه گرفته شود.

بخش عظیمی از ایجاد یک نام تجاری شخصی است نگاه کردن به بخش. یک مزیت ثانویه نیز وجود دارد.

طراحی مداوم به آنها کمک می کند بدون توجه به مکانی که تصمیم به ارسال یا تعامل آنلاین می گیرند ، از وب سایت های خود گرفته تا سایت های رسانه ای مانند Entrepreneur.com یا حتی Facebook و Twitter ، قابل تشخیص شوند.

اولین قدم برای رسیدن به آن ، ایجاد علامت تجاری یا آرم تجاری شما است. در اینجا برخی از منابع مورد علاقه من برای تحقق آن آورده شده است.

99 طراحی crowdsources نمونه هایی از مردم سراسر جهان را طراحی می کند. بنابراین می توانید بودجه تعیین کرده و آنچه را که می خواهید توضیح دهید ، سپس بنشینید و طراحان شروع به ارسال ایده ها کنند.

سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک در مسیر درست قرار دارند ، برای بازبینی بیشتر آرم به آنها بازخورد دهید و بقیه را رد صلاحیت کنید.

از همه بهتر ، اگر از گزینه ها راضی نیستید ، در پرداخت هزینه قید نیستید.

اگر فکر نمی کنید نمونه های طراحی دریافتی شما به زحمت افتاده باشد ، می توانید به سادگی از نمونه های شرکت استفاده کنید 100٪ ضمانت استرداد پول تا بودجه خود را پس بگیرید.

یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت دیگر است LogoNerds، اگر بودجه خوبی داشته باشید ایده آل است. این آرم ها با هزینه ای کمتر از 27 دلار شروع می شوند!

در بسیاری از مواقع ، حتی می توانید از LogoNerds برای گرفتن ایده چند نمونه تهیه کنید و سپس آن را به یک طراح باتجربه تر منتقل کنید تا جهتی را که دوست دارید یا دوست ندارید به آنها نشان دهد.

پس از آماده شدن برای لیگ های بزرگ (با بودجه ای متناسب) ، می توانید طراحان شگفت انگیزی برای کار با آنها پیدا کنید دریبل زدن.

بهترین طراحان از Dribbble به عنوان روشی برای به نمایش گذاشتن کارهای خود و آخرین پروژه ها استفاده می کنند تا بتوانید سبک آنها را درک کنید.

بسیاری از اینها همچنین مفاهیم مارک یا ایده های لوگو را مانند این موارد به نمایش می گذارند عناصر نام تجاری از استیو ولف، بنابراین می توانید احساس خود را پیدا کنید.

نام تجاری شخصی - عناصر برند استیو ولف در دریبل

طراحی حرفه ای اغلب همان چیزی است که متخصصان “واقعی” را از بقیه جدا می کند.

با ایجاد یک آرم برای برقراری ارتباط کاری با یک طراح که دوست دارید کار را شروع کنید ، زیرا زمانی که زمان طراحی مجدد وب سایت شما برسد ، ارزش آنها به طلا خواهد بود.

مقاله مرتبط  مقدمه ای بر تبلیغات Yelp برای مشاغل محلی و تجارت الکترونیکی

مرحله شماره 4 سایت شخصی خود را ایجاد و طراحی مجدد کنید

نگاه کنید: یک تن سر و صدا وجود دارد.

شما احتمالاً قبلاً همه آمارها را شنیده اید. مانند آنچه که می گوید وجود دارد روزانه پنج میلیون پست وبلاگ.

این بدان معناست که نه تنها محتوای شما باید عالی باشد ، بلکه به این معنی است که باید مرتباً منتشر شود (حداقل چند بار در هفته).

به طور مداوم قرار دادن چیزهای خوب با نام خود شروع به ایجاد این می کند ارتباط بین شما و هدف مورد نظر شما

منظور من این است.

Google “بازاریابی نیل پاتل”.

محتوای من در همه جا نشان داده می شود ، از Entrepreneur.com گرفته تا Inc. و فراتر از آن.

آن سایت ها آنقدر بزرگ هستند که اغلب در رده بالای موتورهای جستجو قرار می گیرند. بنابراین تصور کنید که برای تبدیل شدن به یک متخصص در یک موضوع سخت کار می کنید ، اما پس از آن وقتی افرادی شما را گوگل می کنند ، در نهایت به جای وب سایت شما به وب سایت دیگری می روند.

ناامیدکننده ، درسته ؟!

به همین دلیل است که داشتن سایت خود و سپس سخت تلاش برای بالا بردن مشخصات آن می تواند بخشی بسیار مهم در تقویت نام تجاری شخصی شما باشد.

SERP برای بازاریابی نیل پاتل - مارک شخصی

دیدن! من تقریباً هر سایتی را در صفحه اول SERP ها به نام خود مالک و کنترل می کنم.

اگر کسی به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد من است ، به جای وب سایت شخص دیگری به یکی از وب سایت های من مراجعه می کند.

این بدان معناست که من می توانم هر ماه درصد بسیار بیشتری از افراد را به لیدهای جدید و علاقه مند تبدیل کنم.

محتوای من و استراتژی های اجتماعی من از مهمترین دلایلی است که سایتهای من بالاتر از سایر سایتهای رسانه اصلی هستند.

مرحله شماره 5 یک استراتژی محتوایی و اجتماعی تهیه کنید

بازاریابی محتوا “هزینه 62٪ کمتر نسبت به بازاریابی سنتی و تقریباً سه برابر بیشتر منجر می شود. “

این آمار می گوید همه چیز برای گفتن است!

در آخرین مرحله به مثال SERP نگاه کنید.

دلیل این که همه وب سایت های من از نظر نام من رتبه بالایی دارند به دلیل محتوای با کیفیتی است که طی سالهای زیادی منتشر کرده ام.

هیچ رازی وجود ندارد: فقط بسیاری از کارهای سخت و مداوم.

شخصاً ، به نظر من محتوای عمیق و طولانی برای تولید سرنخ و رتبه بندی مناسب بهترین نتیجه را دارد. به عنوان مثال ، برخی از پست های من بیش از 10 هزار کلمه هستند و نیاز به یک جدول کامل از مطالب دارند!

فهرست مطالب مربوط به فرم طولانی توسط نیل پاتل - استراتژی مثال تجاری شخصی

هر چند به آن تعداد اشتراک اجتماعی نگاه کنید!

خوانندگان من محتوای طولانی مدت را دوست دارند (آمار از آن پشتیبانی می کند) ، بنابراین من همچنان ارائه می دهم.

راهنماهای پیشرفته من هم همینطور که علاوه بر عمیق بودن ، به زیبایی طراحی شده اند.

ترفند این است که بفهمید چه نوع محتوایی برای شما و خوانندگانتان بهتر است.

مثلا، بازاریابی یک وب سایت بزرگ دیگر است که از متخصصان بازاریابی پذیرایی می کند. با این حال ، محتوای آن کاملاً با محتوای من متفاوت است.

MarketingProfs برخلاف راهنماهای عمیق بر روی سمینارها ، وبینارها و سایر داده ها تمرکز دارد. بنابراین ، هیچ پاسخ “صحیحی” وجود ندارد ،

انواع مطالب وب سایت بازاریابی Profs - استراتژی مثال مارک تجاری شخصی

استراتژی محتوای شما باید به کانال های رسانه اجتماعی شما نیز گسترش یابد.

اما به خاطر داشته باشید که لزوماً نباید در هر یک از سیستم عامل های اجتماعی باشید.

خیلی کم خود را گسترش دهید (و سپس به طور مداوم به روز نکنید) تقریباً بدتر از این است که در هیچ سیستم عامل اجتماعی نباشید.

بنابراین یک بار دیگر ، به مخاطبان خود برگردید. آنها کجا هستند؟

به عنوان مثال ، در اینجا موارد زیر است بزرگترین سایتهای اجتماعی در حال حاضر بر اساس تعداد مخاطبان.

محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی -برای استفاده در استراتژی شخصی سازی مارک

محصول یا خدمات شخصی شما نیز نقشی اساسی دارد. به عنوان مثال ، یک برنامه ریز عروسی ممکن است در توییتر مورد توجه واقع نشود. با این حال ، اگر گفته شود برنامه ریز عروسی تمرکز خود را به یک پلت فرم اجتماعی متمرکز بر تصویر مانند Pinterest یا Instagram تغییر می دهد ، آنها در تجارت هستند!

مرحله شماره 6 وبلاگ مهمان برای تبلیغ برند شما

در روزهای اولیه ، هیچ کس واقعاً نمی داند شما کی هستید.

مشکلی نیست! این خیلی مهم است که شما این را زود بدانید قبل از اینکه خیلی دیر شود.

اگر در ابتدا تمام وقت خود را صرف صرف قرار دادن محتوای خوب در سایت خود می کنید ، متأسفانه وقت خود را هدر خواهید داد.

در عوض ، شما باید تقریباً بیشتر وقت خود را صرف تلاش برای ورود به سایت های دیگر کنید.

مقاله مرتبط  چگونه یک مربی آنلاین پیدا کنیم

بر روی سایتهایی تمرکز کنید که از قبل تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبان مورد نظر شما را دارند. به عنوان مثال ، عادی شدن در یک سایت عظیم مانند فوربس به طور ناگهانی باعث حضور شما در صنعت می شود.

نیل پاتل در فوربس - مثال استراتژی نام تجاری شخصی ، وبلاگ نویسی مهمان

اکنون می توانید از این ترافیک استفاده کنید تا افراد وقتی به دنبال یافتن اطلاعات بیشتر در مورد شما هستند به سایت خودتان برگردند.

بارها ، این سایت ها به شما امکان می دهند بیوگرافی و عنوان خود را نیز اضافه کنید.

بنابراین به جای “بنیانگذار شرکتی که هیچ کس از آن شنیده نشده است” ، می توانید از آن املاک و مستغلات ارزشمند برای شروع کاشت بذر برای نام تجاری شخصی خود استفاده کنید. جای خود را وارد کنید و عناصر شخصیتی خود را وارد کنید.

بخش مختصر درباره نیل پاتل - مثال استراتژی مهمان وبلاگ نویسی شخصی

مرحله شماره 7 به دنبال مربیان باشید

چیزی به عنوان یک فرد موفق “خود ساخته” وجود ندارد.

آنها مجبور بودند در جایی از زندگی خود از کسی ، جایی ، کمک بگیرند.

به همین ترتیب ، تبدیل شدن به یک متخصص شناخته شده در یک زمینه می تواند در ابتدا فوق العاده چالش برانگیز باشد.

شما در نهایت به سایر بازیکنان مشهور در صنعت نیاز خواهید داشت تا شما را به عنوان یک متخصص بشناسند ، که باعث ارتقا brand نام تجاری شما می شود تا به شما در رسیدن به بالای جایگاه انتخابی خود کمک کند.

حتی تایگر وودز ، مسلماً موفق ترین بازیکن گلف در تمام دوران ها ، تقریباً در تمام دوران حرفه ای خود با یک مربی چرخان کار می کرد.

تایگر وودز با بوچ هارمون استنفورد - استراتژی نام تجاری شخصی کار با مربی

بهش فکر کن.

پسر بدون تردید نیازی به گوش دادن به کسی نداشت. و با این حال ، او از مربیان استفاده کرد تا به او کمک کند بازی خود را تیزتر کند.

80٪ از مدیران عامل شرکت کننده در این نظرسنجی در یک مطالعه گفت که آنها یک مربی برای کمک به آنها در اوایل کار خود دارند.

تقریباً تمام کارآفرینان موفقی که می دانم مربیانی داشته اند که به آنها کمک می کند تا به عنوان متخصصان شناخته شده امروزی شناخته شوند.

س FAالات متداول در زمینه مارک شخصی

مارک شخصی چیست؟

نام تجاری شخصی ایجاد شهرت است با یافتن آنچه شما را منحصر به فرد می کند. این نحوه ارتباط برند شما و نحوه نمایش برند شما بصری است.

چرا به طاقچه نیاز دارم؟

مشخص کردن جایگاه شما به شما امکان می دهد آنچه شما را منحصر به فرد می کند پیدا کنید. این همچنین به این معنی است که شما می توانید مخاطبانی را که به دنبال کارهایی که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید ، بزنید.

چه چیزی برای مارک شخصی مهم است؟

طراحی عالی بر روی چشم آسان است و توجه را به خود جلب می کند. همچنین برای افراد آسان است که عناصر مشترک طراحی را شناسایی کنند بنابراین تقویت برند شما آسان تر است. این باعث می شود شما بلافاصله از طریق آنلاین قابل شناسایی باشید.

چه کاری می توانم انجام دهم تا خود را به عنوان یک مقام معرفی کنم؟

ایجاد و ارتقا content محتوا در سایر وب سایت ها و وبلاگ ها به شما کمک می کند تا با مخاطبان موجود ارتباط برقرار کرده و نسبت به خود آگاهی ایجاد کنید. پست های مهمان در وبلاگ ها می تواند به شما در ایجاد حضوری دیجیتالی کمک کند.

نتیجه گیری مارک شخصی

تبدیل شدن به یک متخصص معتبر در صنعت خود یک پیشنهاد یک شبه نیست.

برای رسیدن به اوج ، تلاش و تلاش زیادی لازم است ، اما همچنین یکی از بالاترین فعالیت های ROI است که می توانید دنبال کنید.

در ابتدا ، البته. شما باید وقت ، هزینه و کار کنید تا به آرامی در صنعت خود شکوفا شوید.

شما باید بخشی را جستجو کنید ، مطالب را با سرعت بالایی بیرون آورده و دائماً با افراد جدیدی ملاقات کنید. یافتن مربی می تواند به شما کمک کند تا از بسیاری از اشتباهاتی که مردم قبل از شما را آزار داده است جلوگیری کنید.

در نهایت ، تبدیل شدن به یک مرجع شناخته شده در طاقچه خود قطعاً قابل انجام است به شرطی که کار را انجام دهید.

بهترین نکته برای مارک تجاری شخصی شما برای عبور از فضای شلوغ چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید